Yönetilen Döküman Hizmetleri'ne Giriş

Doğru bilgileri doğru zamanda alma.

Yazdır Twitter Facebook Delicious LinkedIn

İlgili Bağlantılar

  • Toplam Yeşil Ofis Çözümleri

    Sürdürülebilir danışmanlık, Çevreci Teknoloji ve Ricoh'un ikinci el onaylı ekipmanları hakkında daha fazla bilgi alın.

Erişebileceğimiz dijital bilgi hacmi artmaya devam ediyor. 2020 yılına dek bu dijital bilgilerin miktarı 30 kat daha artacak¹.  Ricoh'nun Yönetilen Döküman Hizmetleri sayesinde çalışanlarınız doğru bilgilere doğru zamanda ve doğru şekilde erişebilmektedir. Bunu ise bilginin işletmenizde nasıl dolaştığına bakarak yapıyoruz:

  1. Giriş

  2. İşleme

  3. Çıkış

Yapılan araştırmalar, Avrupa'da döküman yönetimine yapılan toplam harcamanın yılda tahminen 14 milyar Euro'yu aştığını göstermektedir², ancak giriş, işleme ve çıkış aşamalarını yönetmenize yardımcı olmak için Ricoh ile birlikte ortaklaşa çalışarak maliyetlerinizi azaltabilirsiniz.

İlk anlamadan tam ölçekli ortaklığa kadar süren beş adımlı bir süreci takip ederek elde edilen sonuç, daha akıllı ve daha etkin bilgi iş akışıdır.

¹ Dijital Evrenin On Yılı – Hazır mısınız? Mayıs 2010. EMC'nin sponsor olduğu bir IDC iView çalışması.
² Coleman Parkes Research tarafından hazırlanan Ricoh Döküman Yönetim Dizini (Ekim 2009)

Sayfanın Üstü

Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var?
Lütfen web, e-posta, telefon ya da faks aracılığıyla bizimle iletişime geçin.

Sayfanın Üstü