İşyeri Hizmetleri

Yazdır Twitter Facebook Delicious LinkedIn

Giderek artan ofis alanı değeri önemli pazarlarda bir toplantı odası için yıllık 15.000 Euro'yu aşan bir kullanım maliyetine yol açmaktadır*. Buna rağmen, araştırmalar göstermiştir ki; bunlar yılın neredeyse 6 ayı boyunca boş kalmaktadır**.

Ricoh’un İşyeri Hizmetleri çalışma alanınızı daha verimli kullanma konusunda size yardımcı olabilir. Tekliflerimiz arasında verimliliği ve işbirliğini en üst düzeye çıkarmak için bunun en iyi şekilde nasıl yapılandırılabileceği ve ofis destek işlemlerini otomatik hale getirmek için teknoloji dağıtımının en iyi şekilde nasıl yapılandırılabileceği ile ilgili uzman danışmanlığı yer almaktadır.

Desteğimizden faydalanarak, toplantı odası tahsis etme ve rezervasyon yapma gibi ofis süreçlerini kolaylaştırabilirsiniz. Çalışanlarınız için daha verimli bir çalışma ortamı sağlayabilir ve maliyetleri düşürme potansiyeli ile, boş alanları daha verimli kullanma fırsatlarını belirleyebilirsiniz. Özelleştirilmiş çözümlerimiz çalışanlarınıza pratik avantajlar ve kurumunuza ölçülebilir avantajlar sunar.

Çalışma alanınızı daha verimli kullanabilmeniz konusunda size nasıl yardımcı olabileceğimize ilişkin daha fazla bilgi almak için bizimle irtibata geçin.

* DTZ Research Occupier Perspective, “Global Occupancy Costs — Offices 2013, Cost saving opportunities in weak markets”, Ocak 2013. ABD Doları - Euro kuru için Ağustos 2014 tarihi esas alınmıştır.

** Johnson Controls, “All In A Day’s Work: A Global Perspective of Workplace Trends”, Mart 2012

Sayfanın Üstü

İlgili Bağlantılar

  • Profesyonel Hizmetler

    Profesyonel Hizmet portföyümüz her seviyeye değer katmak için tasarlanmıştır.