Çerez Politikası

Ricoh, bu siteyi kullandığınızda size daha iyi bir deneyim sunmak için çerezler gibi veri toplama araçları kullanır. Bu ayarları nasıl değiştirebileceğinizi ve çerezler hakkında daha fazla bilgiyi buradan alabilirsiniz.

Bağımsız analiz firması Verdantix ,Ricoh'u İşyeri Sistemleri Entegratörleri Raporunda Uzman olarak konumlandırdı

 Ricoh Europe, Londra, 15 Temmuz 2021 – Verdantix tarafından yayınlanan raporda en iyi İşyeri Sistemleri Entegratörleri listesine Ricoh’u konumlandığını duyurdu. 

Rapor, piyasadaki en önde gelen işyeri sistemleri entegratörlerinin ayrıntılı ve gerçeklere dayalı karşılaştırmasını sağlamaktadır. Tescilli Verdantix Green Quadrant metodolojisi kullanılarak hazırlanan ve Ricoh'u Uzman olarak konumlandıran analiz, belirli kullanım senaryoları ile hizmet brifinglerine ve kapsamlı bir ankete verilen tedarikçi yanıtlarına dayanmaktadır.

Verdantix, müşteri ihtiyaçlarını anlamak için orta ve büyük gayrimenkul portföylerine hizmet veren kuruluşlardaki yazılım araçlarıyla derinlemesine incelemeler ve görüşmeler sağladı ve bütçe karar vericilerinden oluşan bir anketten elde edilen verileri gözden geçirdi.

Verdantix, Ricoh'un başlıca güçlü yönlerini şu şekilde vurgulamaktadır:

Kapsamlı alan yönetimi ve işyeri sistemi hizmetleri

Ricoh, alan yönetimi yazılımı uygulama yetenekleri için 3 üzerinden  2,5 puanla pazar lideri  puanını elde etti.

Rapor, Ricoh'un kendi alan yönetimi çözümlerini (Ricoh Spaces) ve üçüncü taraf çözümleri nasıl devreye soktuğunu gösteriyor. Ricoh, üretim firması Wavin için toplantı odaları ve masaları için bir rezervasyon sisteminin yanı sıra konukların check-in yapmak için kullandıkları bir dijital tabela ekranı da dahil olmak üzere bir ziyaretçi yönetim sistemi kurdu. Bu sistem 40 ülkede 12.000 personelin ihtiyaçlarına hizmet ediyor. 

Tak çalıştır ve özelleştirilmiş iş yeri mobil uygulamalarının dağıtımı. 

Ricoh’un bu alanda 100'den fazla projeyi devreye alarak iş yeri mobil uygulaması devreye alma yetenekleri için ortalamanın üzerinde bir puan elde etti. Buna ürün keşfi, teknik danışmanlık, uygulama, performans ölçümü ve yol haritası danışmanlığı dahildir. Rapor, Ricoh'un kendi iş yeri uygulamalarını ve üçüncü taraf çözümlerini sağlayabildiğini belirtiyor. Tesis yönetim şirketi Sodexo ile birlikte çalışan Ricoh, personelin yemek rezervasyonu yapmasına,QR kodlarını taramasına ve akıllı dolaplarına teslim edilen bu yemeklerin siparişlerini onaylamasına olanak tanıyan bir uygulama hayata geçirdi.

Ricoh, çevik bir ofisi desteklemek için yer ayırma gibi daha geleneksel yapılandırmaların yanı sıra uygulamayı bu özel işlevi destekleyecek şekilde özelleştirebildi. 

Uzaktan intranet yönetimi uzmanlığı ve destek hizmetleri raporu

Ricoh'u uzaktan intranet erişim yönetimi yetenekleri, güçlü yetenekleri ve müşteri kanıtlama noktaları için not ediyor. Ricoh'un temel ağ erişim kontrolünden ağ yönetimine, güvenlik duvarlarına ve sanal özel ağ yönetimine kadar yerinde ağ altyapısını izlemek için nasıl uzaktan hizmetler sunduğunu gösteriyor. 

Ricoh, 10 ülke ve 29 lokasyondaki perakende alışveriş merkezlerinde bir tasarımcı mağazası için LAN ve kablosuz ağ yönetimi sağladı ve bu hizmet Ricoh'un Servis Operasyon Merkezi'nden yönetilerek destek hizmetleri verdi.

Rapor, Ricoh'un iş geliştirmeyi desteklemek için güçlü danışmanlık yeteneklerine dikkat çekiyor. Ricoh'un bir teknolojik partner arayan işyerleri tarafından listeye alınmasını ve arka ofis fonksiyon optimizasyonunun faydalarını genişletmek isteyen BT departmanları tarafından değerlendirilmesini tavsiye ediyor.
 
Verdantix Kıdemli Analisti Ibrahim Yate şunları söylüyor: “Ricoh, uzman yetenekleri, özellikle alan yönetimi ve tak-çalıştır ile özelleştirilmiş işyeri mobil uygulamalarında güçlü  ivmeye sahip bir işyeri sistemleri entegratörüdür. BT işlevinde kanıtlanmış deneyime sahip bir dijitalleştirme ortağı arayan şirketler, Ricoh'un değerli teklifini gözden geçirmelidir." Ricoh Europe CEO'su David Mills şunları ekliyor: “Ricoh'un, önce müşteri yaklaşımımıza dayalı olarak İşyeri Sistemleri Entegratörleri için Verdantix Yeşil Çeyreği'nde tanındığına inanıyoruz. Bunu kısmen, alan yönetimi, rezervasyon ve dijital tabela çözümlerimizin önemli bir bölümünün, baskı müşterilerimiz tarafından takip edilen talepler olarak aranması nedeniyle kullandık. Bu bize, verimlilik yaratmak ve yeni sistemleri dijital altyapıya entegre etmek için bir organizasyonun BT ağından nasıl yararlanılacağına dair sağlam bir anlayışa sahip olmanın belirgin avantajını sağlıyor. En önemlisi, bu müşterilere lider bir dijital hizmet sağlayıcıyla çalışırken gönül rahatlığı ve güven sağlıyor.

”Raporu buradan ücretsiz indirin. *Verdantix: İbrahim Yate ve Susan Clarke tarafından hazırlanan “Yeşil Çeyrek: İşyeri Sistemleri Entegratörleri 2021” (Mayıs 2021).

|Ricoh Hakkında|

Ricoh, bireylerin her yerden daha akıllı çalışmasını sağlayan yenilikçi teknolojiler ve hizmetler kullanarak dijital iş yerlerini güçlendiriyor. 85 yıllık geçmişinden beslenen gelişmiş bilgi birikimi ve organizasyonel yeteneklerle Ricoh, dijital dönüşümü desteklemek ve iş performansını optimize etmek için tasarlanmış dijital hizmetler ve bilgi yönetimi ve baskı ve görüntüleme çözümlerinde lider bir sağlayıcıdır.

Merkezi Tokyo'da bulunan Ricoh Group, dünya çapında büyük operasyonlara sahiptir ve ürünleri ve hizmetleri şu anda yaklaşık 200 ülke ve bölgede müşterilere ulaşmaktadır. Mart 2021'de sona eren mali yılda, Ricoh Group dünya çapında 1.682 milyar yen (yaklaşık 15.1 milyar USD) satış gerçekleştirdi.

Daha fazla bilgi için, lütfen www.ricoh-europe.com adresini ziyaret edin.


Daha fazla bilgi için lütfen iletişime geçin:
Ricoh Europe PLC
Jack Gibson
Tel: +44 (0) 203 033 3766
E-posta: media@ricoh-europe.com
Anasayfa: www.ricoh.com.tr
Facebook'ta Bize katılın www.facebook.com/ricoheurope
Twitter'da takip edin : www.twitter.com/ricoheurope
Linkedin'de takip edin : https://linkedin.com/company/ricoh-europe
Visit the Ricoh media centre at: www.ricoh-europe.com/press