Çalışanlar artan iş yükü altında mücadele ederken müşteri deneyimi büyük kuruluşlarda olumsuz etkileniyor
29.04.2021

Çalışanlar artan iş yükü altında mücadele ederken müşteri deneyimi büyük kuruluşlarda olumsuz etkileniyor

Çalışanların yaklaşık üçte biri, yönetici ve dahili görüşmelerde takılıp kaldıkları için değerli işlere odaklanmak için yeterli zamanı bulamıyor

Ricoh Europe, Londra, 29 Nisan 2021 - Avrupa'daki işletmelerin ekonomik performansı, çalışanlar müşteri deneyimine ve diğer temel görevlere odaklanmak için zaman bulmaya çalışırken düşebiliyor.

Ricoh Europe tarafından bugün yayınlanan yeni bir araştırma, 1.000'den fazla çalışanı olan şirketlerde 952 Avrupalı ofis çalışanı ile anket yaptı. Pandeminin başladığı zamandan beri daha uzun saatler çalışan işgücünün en iyi çabalarına rağmen , her beş kişiden birinin (% 22), kötü müşteri deneyiminin doğrudan bir sonucu olarak pandemi sırasında şirketlerinin gelir kaybettiğine inandığını ortaya çıkardı. 

Yaklaşık üçte biri (% 31), şirketlerine en fazla değeri sağlayan işlere odaklanmak için yeterli zamanları olmadığını söylüyor. Üstelik mesai saatleri dışında çevrimiçi olma baskısını hisseden çalışanların oranı geçen Nisan ayından bu yana% 38 arttı.

İşletmeler, iş yükünü hafifletmeye yardımcı olmak için platformlara yatırım yaptılar, ancak bu her zaman istenen etkiyi yaratmadı - beş çalışandan ikisi (% 39), yeni araçların aslında yapmak zorunda oldukları iş miktarını artırdığını söylüyor.

Ortalama bir güne bakıldığında, işletme çalışanları günlerinin neredeyse üçte birini (% 32) yönetim ve iç iletişim için harcıyor. Bu, müşterilerine fayda sağlayacak ve harika bir deneyim sunacak işe harcadıkları sürenin iki katıdır (% 16). Neredeyse yarısı (% 48), yönetimin yoğun olduğu günler nedeniyle verimsiz olduklarını itiraf ediyor.

Çalışanlar, otomasyonun müşteri deneyimini iyileştirmelerine ve kuruluşları için sonuçlar sağlamalarına yardımcı olabileceğini düşünüyor. Yarısı (% 49), yönetim görevlerini otomatikleştiren araçlarla desteklenmeleri halinde müşterilere daha fazla değer sunacaklarını söylüyor.

Ek olarak, çalışanların% 58'i, müşterilerle etkileşimde bulunma şeklini iyileştiren yeni teknolojiler sunmaları halinde şirketlerinin üretkenliği ve karlılığı artırabileceğine inanıyor.

Ricoh Europe CEO'su David Mills, “Kalabalık ve rekabetçi bir pazarda, müşteri deneyimi bir şirketi tam anlamıyla yükseltebilir  ya da  aşağı doğru çekebilir. İç süreçler ve yönetim önemlidir, ancak işletmeler pazara bir ürün veya hizmet sunmak için neden var olduklarını gözden kaçıramazlar. İşverenlerin, daha yüksek değerli işler sunmaya odaklanabilmeleri için ekiplerini daha akıllı çalışmaları için güçlendirmeleri gerekir. Teknolojinin, şirketlerin bunu yapmasına yardımcı olmada kritik bir rolü vardır. Bu araştırmayla ilgili ilginç olan şey, işgücü arasında otomasyon iştahının artması - bu, yapay zeka ve otomasyonun korku ve şüpheyle karşılandığı birkaç yıl öncesi ile tam bir tezat oluşturuyor. Ancak, önünüze çıkan ilk platformu veya otomasyon çözümünü satın almak kolay değildir. Her yatırım, bir kuruluşun ihtiyaçlarına göre tasarlanmalı ve çalışanları en çok ihtiyaç duydukları şekilde desteklemelidir. "

Ricoh'un çalışanlarınızı güçlendirmeye ve müşteri deneyimini iyileştirmeye nasıl yardımcı olabileceğini keşfetmek için burayı tıklayın.

|Ricoh Hakkında|

Ricoh, bireylerin her yerden daha akıllı çalışmasını sağlayan yenilikçi teknolojiler ve hizmetler kullanarak dijital iş yerlerini güçlendiriyor. 85 yıllık geçmişinden beslenen gelişmiş bilgi birikimi ve organizasyonel yeteneklerle Ricoh, dijital dönüşümü desteklemek ve iş performansını optimize etmek için tasarlanmış dijital hizmetler ve bilgi yönetimi ve baskı ve görüntüleme çözümlerinde lider bir sağlayıcıdır.

Merkezi Tokyo'da bulunan Ricoh Group, dünya çapında büyük operasyonlara sahiptir ve ürünleri ve hizmetleri şu anda yaklaşık 200 ülke ve bölgede müşterilere ulaşmaktadır. Mart 2021'de sona eren mali yılda, Ricoh Group dünya çapında 1.682 milyar yen (yaklaşık 15.1 milyar USD) satış gerçekleştirdi.

Daha fazla bilgi için, lütfen www.ricoh-europe.com adresini ziyaret edin.

Daha fazla bilgi için lütfen iletişime geçin:

Ricoh Europe PLC

Jack Gibson

Tel: +44 (0) 203 033 3766

E-posta: media@ricoh-europe.com

Anasayfa: www.ricoh.com.tr

Facebook'ta Bize katılın www.facebook.com/ricoheurope

Twitter'da takip edin : www.twitter.com/ricoheurope

Linkedin'de takip edin : https://linkedin.com/company/ricoh-europe

Visit the Ricoh media centre at: www.ricoh-europe.com/press