İnsanları, mekânları ve deneyimleri bir araya getiriyoruz
Geleceğin iş yeri, yüz yüze deneyimlere olanak tanıyan ve "Fulfillment through Work" ilkesini destekleyen bir yaratıcılık ve iş birliği mekânıdır.
Ricoh, masa ve toplantı odası rezervasyonlarından,servis taleplerine, ziyaretçi yönetiminden, yönlendirmeye kadar uzanan bir yelpazede insan merkezli bir iş yeri yönetim platformu sunar.
Güçlü veri analizleri kullanan RICOH Spaces, iş yerinizi dönüştürmenize ve hibrit çalışma çağında tüm çalışanlarınızın katılım sağlamasına yardımcı olur.
Daha fazlasını keşfetmek için videoyu izleyin.
Tek bir platform ve optimize edilmiş bir iş yeri için sonsuz olanaklar
-
Masa Rezervasyonu
-
Toplantı Odası Yönetimi
-
Yönlendirme
-
Ziyaretçi Yönetimi
-
Dijital Pano
-
Servis Talepleri
-
Doluluk ve çevre sensörleri
Masa Rezervasyonu
Çalışanlarınızın iş gününü zenginleştirin
Çalışanlarınızın interaktif 3D kat planları ve web takvimi ekranı ile boş masaları zahmetsizce bulmalarını ve rezerve etmelerini sağlayın. Ekiplerin iş arkadaşlarını bulmalarına ve sorunsuz iş birliği için yakınlarındaki çalışma mekânlarını rezerve etmelerine yardımcı olan çalışma bölgeleri veya alanlar oluşturun.
Eklenen özellikler arasında RICOH Akıllı Dolaplar ile entegrasyon kabiliyeti, böylece çalışanlara her şeyi tek bir uygulamada rezerve etmeleri için uygun bir platform sunulur.
RICOH Spaces, çalışma mekânlarını veri iç görülerine göre yeniden yapılandırarak personelinizin ve işletmenizin değişen ihtiyaçlarına hızla karşılık vermenizi sağlar.
Toplantı Odası Yönetimi
Her yerde, her zaman sorunsuz rezervasyon
RICOH Spaces ile toplantı odası rezervasyonu yapmak hiç bu kadar kolay olmamıştı. Kullanıcılar, kolay bir uygulama ile kapsamlı bir web takvimi ekranına, 3D interaktif kat planlarına ve oda paneli seçeneklerine kolayca erişebilir.
Hizmet talepleri gibi daha fazla özellikle sorunsuz bir şekilde entegre olarak, toplantılarınızı yönetmek sadeleştirilmiş bir süreç haline gelir:
- Tek rezervasyonla bağlantılı odaları rezerve edin
- Ziyaretçileri aynı oda rezervasyon akışı içinde yönetin
- Oda rezervasyonu yaparken hizmet talep edin
- Yönetici odası onay iş akışı ile önemli odaları koruma altına alın
- Takvimden veya kat planlarından özelliklerine göre oda arayın
RICOH Spaces Oda Paneli kolay oda yönetimini desteklemek amacıyla oda yönetimini basitleştirmek için bazı özellikler sunar:
- Basit oda görünürlüğü, rezervasyon ve özelleştirilebilir arka planlar
- Giriş onayı ve iptal uyarılarının yanı sıra kullanılmayan odaların otomatik iptali
- IoT sensörleri ve LED ışık desteği ile kullanım içi algılama
- "toplantıyı erken bitir" işlevi.
Yönlendirme
3D interaktif yönlendirme ile iş yerinize hayat verin
RICOH Spaces, çalışanlarınıza ofisinizde bulunan geniş bir ekrandan canlı kat planı görüntüleme ve doğrudan kaynak rezervasyonu yapma esnekliği sunar.
Yönlendirme sistemi sayesinde ekip üyelerinizin nerede oturduğunu takip edebilir, misafirlere ve ziyaretçilere kat yerleşim planını temsilen gösterebilirsiniz.
Ziyaretçilerinizin işini kolaylaştırmak ve iş yerinizde sorunsuz bir yolculuk yapmalarını sağlamak için 3D dijital kat planınızı herhangi bir ekranda görüntüleyin ve olumlu bir deneyimle ayrılmalarını sağlayın.
- Basit ve etkili yönlendirme
- Kantin, tuvalet veya yangın çıkışları gibi önemli ofis imkânlarını görüntüleyin
- Ziyaretçilerin iş yerinde rahatça gezinmesini sağlayın
Ziyaretçi Yönetimi
Ziyaretçi yönetiminizi dijital verimlilikle sadeleştirin
RICOH Spaces Ziyaretçi Yönetimi uygulamasıyla ziyaretçileriniz üzerinde harika bir ilk izlenim bırakabilir, güvenliği yükseltebilir ve çalışanlarınızın üretkenliğini artırabilirsiniz.
Oturum açma deneyiminizi özelleştirme özgürlüğü sayesinde binanıza kimlerin girdiğini, onlardan hangi verileri topladığınızı ve yaşadıkları deneyimi kontrol edebilirsiniz. Ziyaretçiler için önceden rezervasyon yapmanıza ve ziyaretçi geldiğinde bilgilendirilecek bir temsilci eklemenizi sağlayan kullanımı kolay arayüzümüzle manuel süreçlere ve kâğıt tabanlı kayıt tutma zahmetine veda edin.
İster küçük bir ofisi ister çok tesisli büyük bir iş yerini yönetiyor olun, Ziyaretçi Yönetimi çözümümüz esnektir, ölçeklenebilir ve benzersiz ihtiyaçlarınızı karşılayacak şekilde özelleştirilebilir.
Dijital Pano
Çalışanlar ve müşteriler için eşsiz bir deneyim oluşturun
Dijital panolar, çalışanlarınıza ve müşterilerinize dijital ekranlar aracılığıyla hedefe yönelik mesajlar iletebilmenizi sağlayarak iş yerindeki dahili iletişim için anlamlı bir araç olabilir.
Ricoh'nun bulut tabanlı ve kullanımı kolay çözümü, herhangi bir konumdan içerik oluşturmanızı ve yönetmenizi sağlayarak mesajlarınızın zamanında ve muhataba uygun olmasını sağlar.
- Çalışanlarınızı şirket haberleri, sektör trendleri, hava durumu, spor haberleri ve hisse senetleri hakkında güncel tutun
- İlgili verileri çalışanlarınıza gösterge panelleri ve geniş panolarda gösterin
- Yönlendirme, rehber ve masa rezervasyonu gibi işlevsel kullanımları etkinleştirin
- Etkinlikleri tanıtın ve önemli eğitim bilgilerini paylaşın
Servis Talepleri
İş süreçlerinizi sadeleştirmek için esnek servis talepleri
İşletmenizin kendine özgü ihtiyaçlarına göre uyarlanabilen, tamamen özelleştirilebilir servis taleplerinden yararlanın. Esnek bir form oluşturucu ile yemek, temizlik ve toplantı odası düzeni gibi kendi servis talebinizi birkaç dakika içinde oluşturabilirsiniz.
İşletmenizdeki manuel süreçleri otomatikleştirerek zaman kaybını azaltın:
- Yeni bir temizlik talebi gibi otomatik eylemler planlayın
- ServiceNow ve diğerleri gibi üçüncü taraf başvuru yönetim sistemleriyle entegrasyon sağlayın
- Hizmet taleplerine ilişkin bildirimleri doğrudan Microsoft Teams ortamında alın
- Ziyaretçiler için önceden rezervasyon yaptırın ve önceden servis talep edin
- Hizmetleri belirli mekânlara atayıp sınırlandırın
Doluluk ve çevre sensörleri
Yapay zekâ destekli IoT sensörleri ile iş yerinizi iyileştirin
İşyerinize en güncel sensör teknolojisini ekleyerek mekânlarınız hakkında ayrıntılı, gerçek zamanlı veriler elde edin.
Veriler, doğrudan çalışma mekânı raporlarınıza entegre edilir ve zaman içindeki gerçek trendlerle, rezervasyon/gerçekleşme karşılaştırmaları gibi özelleştirilebilir bilgiler sağlar.
Başlıca faydalar ve içgörüler:
- Kat planları ve kişi sayısı hakkında gerçek zamanlı görünürlük
- Başlama saatinden 10 dakika sonra kimse gelmezse toplantıyı iptal edin
- Masaların, odaların ve mekânların nasıl rezerve edildiğini ve kullanıldığını karşılaştırın
- Örneğin, toplantıların gerekenden daha uzun süre için rezerve edilip edilmediğini ve odanın büyüklüğünün toplantıdaki kişi sayısı için yeterli olup olmadığını anlayarak toplantı odası verimliliğini artırın
Neden RICOH Spaces?
Ricoh'nun küresel yetenekleri sayesinde gerçek bir anahtar teslim çözüm için gerekli donanım ve hizmetlerle birlikte kurumsal kalitede bir platform sağlıyoruz. RICOH Spaces, gerçek dünyadaki işletme zorluklarını çözmek için oluşturulmuş son derece dinamik bir iş yeri deneyimi platformudur:
- Dünyanın her yerine ulaştırılabilen, birden fazla dilde desteklenen küresel bir platform
- Kullanıcı dostu ve sezgisel kullanıcı deneyimi tasarımı
- Yönünü müşteri geri bildirimlerimizin belirlediği ve herkese açık bir yol haritası
- Sorunsuz ve ölçeklenebilir bir platformu küresel olarak sağlayan en güncel bulut teknolojisi
- İş yeri deneyimini geliştirmeye yardımcı olup gerçek bir yatırım getirisi sunan kapsamlı veri toplama olanağı
- Ana iş ortağının Ricoh olduğu bir ortamda iş ortaklarının tek satıcı yaklaşımına uygun şekilde entegrasyonu
RICOH Spaces ile iş yerinizi dönüştürün
RICOH Spaces'in faydalarını denemeye hazır mısınız?
Hemen ücretsiz bilgi almak için kaydolun ve platformumuzun iş yerinizi optimize etmenize nasıl yardımcı olabileceğini görün.
Ücretsiz danışmanlık