10 adımda bir belge yönetim sistemi kurmak

Birçok kuruluş şu anda kâğıt ve dijital süreçlerin bir karışımına sahiptir.
1. İlgili kişileri ikna edin ve uzman departmanları devreye alın
2. Mevcut durumun kapsamlı bir envanterini çıkarın
3. Hedeflerinizi belirleyin
4. İş ortağı olarak kendilerini ispatlamış BT profesyonellerini seçin
5. Çalışanlar için eğitim organize edin ve gerçekleştirin
6. Uygulama: DMS yazılımını devreye alma
7. DMS'nin uygulanmasını yakından destekleyin
8. Gözden geçirme atölye çalışmaları düzenleyin
9. Yeni dijital süreçlerinizi kademeli olarak uygulayın
10. Kalıcı proje yönetimi: kontrol ve ayarlama

Paul Anderson
CLOUD SERVICES BUSINESS MANAGER EMEA, RICOH EUROPE
Ricoh, belge yönetiminin devreye alınması konusunda size destek olabilir
Bize ulaşın
Bir Ricoh uzmanı ile görüşün
Ricoh'un İşletme çözümleri ile iş yerinizi dönüşümden geçirin.
Verimliliği artırın, maliyetleri azaltın ve dijital dönüşüm yolculuğunuzu hızlandırın.