Ana SayfaÖnceki Menü
Genel Bakış

İşyerinde Değişime Liderlik Etmek

Teknoloji, çalışma şeklimizi değiştiriyor. Ricoh olarak, değişimin ekipleriniz ve işletmeniz açısından olumlu bir süreç olmasını sağlıyoruz. Tamamen dijital bir çalışma alanına sorunsuz bir geçiş süreci elde edebilmeniz için bu yolculuğun her adımında size rehberlik ediyoruz.
Tüm iş çözümlerimizi keşfedin
seamless digital workspace experience
Dijital çalışma alanı

Her yere erişim sağlayın

Hibrit ve yerleşik olmayan sistemler geleceğimizi şekillendiriyor. Çalışan bağlılığını güçlendirmek ve yeni performans seviyelerine ulaşmanıza yardımcı olmak amacıyla dijital çalışma alanlarınızı tasarlama, entegre etme ve destekleme konusunda bütünsel bir yaklaşım uyguluyoruz.
Tüm dijital çalışma alanı çözümlerimizi keşfedin
İş Süreci Yönetimi

Başarıya odaklanın

Manuel çalışmaların personelinizi engellemesine izin vermeyin. Personelinizin daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla iş süreçlerinizi optimize ediyor, işletmeniz genelindeki süreçleri kolaylaştırmak ve basite indirgemek üzere teknoloji, uzmanlık ve destek sağlıyoruz.
Tüm iş süreci yönetimi çözümlerimizi keşfedin
Bulut ve Altyapı

Açık ve net bir sistem

Buluttan maksimum verimi elde edebilmek için doğru bir yol haritasına ve bunu uygulayabilecek bir ekibe sahip olmanız gerekir. Yeni nesil inovasyonları takip ederken, bir yandan da ticari faaliyetlerinizi daha hızlı, uygun maliyetli ve güvenli bir hale getiren bulut çözümleri ve uzmanlığı sunuyoruz.
Tüm Bulut ve Altyapı çözümlerimizi keşfedin
Siber Güvenlik

İşinizde risklere son

İnternet özellikli cihazlar, siber saldırılara karşı yeni güvenlik açıklarının oluşmasına yol açar. Temel iş süreçlerinizle uyumlu, akıllı siber güvenlik hizmetleri ve çözümleri sunarak siber suçlarla mücadele etmenize yardımcı oluyoruz.
Tüm Siber Güvenlik çözümlerimizi keşfedin
Dijital Deneyim

Yeni bir deneyim seviyesi

Mükemmel bir müşteri deneyimi, üstün bir çalışan deneyimiyle başlar. Son derece yetenekli veri bilimcileri ve geliştiricileri ekibimiz, her temas noktasında beklentileri aşmak için ihtiyaç duyduğunuz çözümleri tasarlar, oluşturur, uygular ve hizmet verir.
Tüm Dijital Deneyim çözümlerimizi keşfedin
Ofis Ürünleri ve Yazılımı

Sınıfının en kalitelisi

Ricoh, yüksek kaliteli yazıcılar, dijital çoğaltıcılar ve çok fonksiyonlu yazıcılar/tarayıcılar/fotokopi makineleri ile bilinen bir kuruluştur. Hız, büyüklük ve kapasite açısından çok sayıda seçenek arasından çalışma grubunuz, ofisiniz veya sınıfınız için en uygun model ve özellikleri seçebilirsiniz.
Tüm ofis ürünlerimizi ve yazılımlarımızı keşfedin
Genel Bakış

Çok yönlü bir hizmet ve destek platformu

İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmet desteğine tek bir yerden ulaşın. İşletmenizin çalışmaya devam etmesini sağlamaya yönelik destek, tavsiye ve çözümler sunuyoruz.
Destek alın
AV technology and management
Genel Bakış

Tek durak noktanız

Ev sahipliği yaptığımız ve katıldığımız etkinliklerin yanı sıra, iş dünyasından haberler alıp, yeni ürünler ve ekibimiz hakkındaki tüm bilgileri öğrenin.
Gelişmeleri takip edin
News and events from Ricoh
Şirket

Biz kimiz ve ne yapıyoruz

Ricoh olarak, her zaman siz müşterilerimizi dinlemeye ve işletme hedeflerinizle uyumlu yenilikçi çözümler, ürünler ve hizmetler sunmaya çalışıyoruz. Hizmetlerinize ve ürünlerinize değer katmaya çabalıyoruz. Değişen iş ortamlarına uyum sağlıyoruz.
Ricoh hakkında daha fazla bilgi edinin
Genel Bakış

Görüşmek dileğiyle

Sunduğumuz çözümler veya ürünlerimiz hakkında fiyat bilgisi edinmek istiyor, hesabınızı yönetmek için yardıma ihtiyaç duyuyor veya ürünlerimizi halihazırda kullanıyor ve bununla ilgili destek almak istiyorsanız, ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.
Irtibata geçin
customer and employee engagement
Genel Bakış

Bir adım öne geçmenize yardımcı oluyoruz

İşletme çözümlerindeki en önemli noktalara dair en güncel bilgileri keşfedip okuyun.
En güncel bilgileri keşfedin
Ricoh Insights - Overview

Kısa Kiralama Hizmetleri

Ricoh’un Kısa Kiralama hizmeti, çeşitli ürünlere, cihazları satın almadan ya da uzun kiralama sözleşmeleri yapmadan erişim sunar.

Kısa süreli talepleri karşılamak için sürdürülebilir ürünler tedarik etme

Hızlı değişen iş dünyasında müşteriler, katı, leasing tabanlı kiralama sözleşmeleri yerine giderek artan oranda esnek, kullandıkça ödemeye dayalı modellere yöneliyor.

Ricoh’un Kısa Kiralama hizmeti, şirketlere aşağıdaki gibi bir dizi koşulda yardımcı olacak yüksek kaliteli, güvenilir makineler sunuyor:

  • Etkinlikler - festivaller, sergiler ve konferanslar
  • Kısa süreli projeler - şirket birleşmeleri ya da mahkeme davası
  • Geçici çalışma alanları - geçici ofisler ya da inşaat projeleri


Uzun süreli leasing için esnek bir alternatif sunma

Ricoh’un Kısa Kiralama hizmeti, özel üretim, sorunsuz bir çözümdür ve hemen teslimat ve kurulumu içerir.

Önemli özellikler ve faydaları

Ricoh’un Kısa Kiralama hizmeti, belge üretimine yönelik ani talep artışı ile karşılaşan zamanı kısıtlı müşteriler için hakkında düşünülecek şeylerden birinin eksilmesi anlamına gelmektedir. Diğer avantajları şunlardır:

  • Sürdürülebilir cihazlar
  • Uzun vadeli taahhüt yoktur
  • Düşük maliyetli ürün portföyü
  • Uçtan uca çözüm
  • İstek halinde 7/24 servis
  • Veri temizleme
  • Kağıt ve diğer sarf malzemeleri için tek alışveriş noktası
Servis kullanım vakaları

Müzik festivali

Ricoh’un Kısa Kiralama hizmeti, Hollanda'daki bir festivale 2007'den beri cihazlar tedarik etmektedir. Her gün ortalama 50.000 ziyaretçi alan üç günlük festival, müzik, eğlence, tiyatro, edebiyat vb. etkinlikler sunmakta ve bir dizi seçkin sahne ve çadırdan oluşmaktadır. Ayrıca festival alanına dağılmış ve etkinliği organize edenlerin ya da organizasyonda çalışanların kullanımına yönelik çeşitli mobil kabinlerde yer almaktadır.

Kopyalama için kullanılan Kısa Kiralama cihazları festival tarafından iki hafta süreyle, günlük kayıt defterleri ve çalışan kayıtlarının tutulması, yanı sıra performanslar için ışık, ses ve lojistik konularında yardımcı olması için kiralanır. Ayrıca bir kopyalama aygıtı gerektiren geçici bir polis karakolu da vardır, bu sayede festival güvenliği, sorun yaşayan kişilerin kimlik kartlarının ya da pasaportların kopyasını alabilir.

“Festival alanına giden yol çok dardır ve bir kerede bir yöne yalnızca bir araç geçebilir” diyen Hollanda Ricoh Kısa Kiralama satış sorumlusu Mieke Peters-Salfischberger ekliyor:

“Bu nedenle lojistik çok dikkatli bir şekilde planlanmalıdır. Hizmetimiz, organizatörler için kullanışlı ve esnek. Ricoh Kısa Kiralama cihazlarının etkinlik için iki hafta süreyle teslim ediyoruz, ve organizatörler festival altyapısını oluşturmaya başlıyor. Onlar için güvenilir hizmetimiz, hakkında endişe edilecekler listesinden bir satırın silinmesi anlamına geliyor.”


Uluslararası Zirve

Ricoh’un Kısa Kiralama hizmeti 2014'te Hollanda, The Hague'de uluslararası üst düzey delegeler için düzenlenen bir zirveye cihaz tedarik etti. Organizasyona 50 ülkeden delegeler katıldı ve yerel olarak konakladı.

Bu nedenle delegelerin toplandığı ve ülkelerindeki zamanları sırasında çalıştığı farklı ülke elçiliklerinde ve otellerde ekstra yazdırma kapasitesi gerekli oldu. Cihazlar bu konumlara Ricoh tarafından bir haftalık bir süre boyunca teslim edildi.

Zirvedeki delegelerin yüksek profilli doğası nedeniyle, ayrıca çeşitli geçici güvenlik istasyonları ve kontrol noktaları kurulmuştu. Ricoh cihazları zirve güvenlik ekiplerine altı haftalık bir süre için teslim edilmişti, ve bu cihazlar hazırlıklar yapılırken zirveye birkaç hafta kala kullanılabilir durumdaydı.

“Bu Hollanda için çok büyük bir etkinlikti ve üst düzey katılımcıların iyi ağırlanması çok önemliydi” diyen Hollanda Ricoh Kısa Kiralama satış sorumlusu Mieke Peters-Salfischberger ekliyor: “Delegelerin çeşitli noktalarda tarama, yazdırma ve kopyalama ihtiyaçları doğdu, bu yüzden 20 adet ağa bağlı makineyi çok geniş bir alandaki otellere ve devlet elçiliklerine teslim etik ve bunlardan sekiz tanesi güvenlik içindi.”