Business Solutions Thumbnail

İş Çözümleri

Ricoh olarak, kuruluşların sürekli değişen çalışma şartlarına uyumlu teknolojiler geliştirme ve entegre etme konusunda uzmanız.

Daha fazlasını keşfet
Dijital çalışma alanlarını dönüştürerek çalışanlarınızın deneyimini geliştirin, işbirliği ve inovasyonu teşvik edin.
Daha fazla
İş süreçlerinizi sadeleştirirken, daha hızlı ve etkili çalışma yollarıyla çalışan bağlılığını ve verimliliğini arttırın.
Daha fazla
Doğru baskı teknolojisine erişim sağlayarak, çalışanlarınıza bilgiyi verimli işleme, depolama ve yazdırma yeteneğini kazandırın.
Daha fazla
BT altyapınızı güncellerken konsolide edin, görevleri ve operasyonları otomakleştirin.
Daha fazla
Uzman çözümlerimiz ile BT altyapınızı güvence altına  alın, organizasyonunuzu dayanıklı hale getirin.
Daha fazla
Dijital baskıya geçiş yaparak müşterilerinize sürdürülebilir ve maliyet etkin çözümler sunun. 
Daha fazla
Products Services Thumbnail

Ürünler ve Servisler

İş süreclerinizi daha verimli hale getirmek, verimliliği arttırmak ve organizasyonunuz içinde üretkenliği arttırmak amacıyla tasarlanmış eksiksiz çözümler sunuyoruz.

Yüksek verimli üretim yazıcıları ve uçtan uca yazılım çözümleri.
Daha fazla
Kişiselleştirilmiş aksesuarlar, T-shirtler, çoraplar, çantalar üretmenizi sağlayan cihazlar
Daha fazla
Pozitif bir iş yeri deneyimi için, rutin görevleri otomatikleştiren ve iş yerinize tam uyumlu hizmetler.
Daha fazla
360 derece dijital kameralar.
Daha fazla
Üstün yazıcı performansı için orjinal Ricoh mürekkep, toner, parça ve sarf malzemeleri.
Daha fazla
Support Thumbnail

Destek Merkezi

İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmet desteğine tek bir yerden ulaşın. İşletmenizin verimli çalışması için destek, tavsiye ve çözümler sunar.

Destek Alın
Sürücü, yazılım ve daha fazlası için self-servis portalımızı ziyaret edin. 
Daha fazla
One Ricoh Portal ile cihazlarınızın çevrimiçi yönetimi, servis talepleri, toner siparişi ve daha fazlası.
Daha fazla
Geri Dönüşüm & Sahte ürünler
Kullanılmış tonerlerinizi geri dönüştürün, orjinal sarf malzemelerinizi doğrudan bizden temin edin.
Bölgenizdeki Ricoh yetkili bayinizi bulun.
Daha fazla
News Events Thumbnail

Güncel kalın

Ricoh’tan haberler, yeni ürünler & hizmetler ve etkinliklerimiz hakkında bilgi alın.

Tüm Haberler
Ricoh'taki tüm gelişmeleri öğrenin. 
Daha fazla
Yaklaşan etkinliklerimize katılın. Verimli ve iş birlikçi bir yapı oluşturmanıza nasıl yardımcı olabileceğimizi keşfedin.
Daha fazla
About Us Thumbnail

Hakkımızda

Ricoh olarak, her zaman siz müşterilerimizi dinlemeye ve işletme hedeflerinizle uyumlu yenilikçi çözümler, ürünler ve hizmetler sunmaya çalışıyoruz. Hizmetlerinize ve ürünlerinize değer katmaya çabalıyoruz. Değişen iş ortamlarına uyum sağlıyoruz.

Daha fazla
Kim olduğumuz , ne yaptığımız ve işimizi şekillendiren unsurlar.
Daha fazla
Sürdürülebilir bir gelecek inşa etme taahhüdümüzü öğrenin.
Daha fazla
Ricoh’da bir kariyer inşa edin.
Daha fazla
Bize ulaşın

Kısa Kiralama Hizmetleri

Ricoh’un Kısa Kiralama hizmeti, çeşitli ürünlere, cihazları satın almadan ya da uzun kiralama sözleşmeleri yapmadan erişim sunar.

Kısa süreli talepleri karşılamak için sürdürülebilir ürünler tedarik etme

Hızlı değişen iş dünyasında müşteriler, katı, leasing tabanlı kiralama sözleşmeleri yerine giderek artan oranda esnek, kullandıkça ödemeye dayalı modellere yöneliyor.

Ricoh’un Kısa Kiralama hizmeti, şirketlere aşağıdaki gibi bir dizi koşulda yardımcı olacak yüksek kaliteli, güvenilir makineler sunuyor:

  • Etkinlikler - festivaller, sergiler ve konferanslar
  • Kısa süreli projeler - şirket birleşmeleri ya da mahkeme davası
  • Geçici çalışma alanları - geçici ofisler ya da inşaat projeleri


Uzun süreli leasing için esnek bir alternatif sunma

Ricoh’un Kısa Kiralama hizmeti, özel üretim, sorunsuz bir çözümdür ve hemen teslimat ve kurulumu içerir.

Önemli özellikler ve faydaları

Ricoh’un Kısa Kiralama hizmeti, belge üretimine yönelik ani talep artışı ile karşılaşan zamanı kısıtlı müşteriler için hakkında düşünülecek şeylerden birinin eksilmesi anlamına gelmektedir. Diğer avantajları şunlardır:

  • Sürdürülebilir cihazlar
  • Uzun vadeli taahhüt yoktur
  • Düşük maliyetli ürün portföyü
  • Uçtan uca çözüm
  • İstek halinde 7/24 servis
  • Veri temizleme
  • Kağıt ve diğer sarf malzemeleri için tek alışveriş noktası
Servis kullanım vakaları

Müzik festivali

Ricoh’un Kısa Kiralama hizmeti, Hollanda'daki bir festivale 2007'den beri cihazlar tedarik etmektedir. Her gün ortalama 50.000 ziyaretçi alan üç günlük festival, müzik, eğlence, tiyatro, edebiyat vb. etkinlikler sunmakta ve bir dizi seçkin sahne ve çadırdan oluşmaktadır. Ayrıca festival alanına dağılmış ve etkinliği organize edenlerin ya da organizasyonda çalışanların kullanımına yönelik çeşitli mobil kabinlerde yer almaktadır.

Kopyalama için kullanılan Kısa Kiralama cihazları festival tarafından iki hafta süreyle, günlük kayıt defterleri ve çalışan kayıtlarının tutulması, yanı sıra performanslar için ışık, ses ve lojistik konularında yardımcı olması için kiralanır. Ayrıca bir kopyalama aygıtı gerektiren geçici bir polis karakolu da vardır, bu sayede festival güvenliği, sorun yaşayan kişilerin kimlik kartlarının ya da pasaportların kopyasını alabilir.

“Festival alanına giden yol çok dardır ve bir kerede bir yöne yalnızca bir araç geçebilir” diyen Hollanda Ricoh Kısa Kiralama satış sorumlusu Mieke Peters-Salfischberger ekliyor:

“Bu nedenle lojistik çok dikkatli bir şekilde planlanmalıdır. Hizmetimiz, organizatörler için kullanışlı ve esnek. Ricoh Kısa Kiralama cihazlarının etkinlik için iki hafta süreyle teslim ediyoruz, ve organizatörler festival altyapısını oluşturmaya başlıyor. Onlar için güvenilir hizmetimiz, hakkında endişe edilecekler listesinden bir satırın silinmesi anlamına geliyor.”


Uluslararası Zirve

Ricoh’un Kısa Kiralama hizmeti 2014'te Hollanda, The Hague'de uluslararası üst düzey delegeler için düzenlenen bir zirveye cihaz tedarik etti. Organizasyona 50 ülkeden delegeler katıldı ve yerel olarak konakladı.

Bu nedenle delegelerin toplandığı ve ülkelerindeki zamanları sırasında çalıştığı farklı ülke elçiliklerinde ve otellerde ekstra yazdırma kapasitesi gerekli oldu. Cihazlar bu konumlara Ricoh tarafından bir haftalık bir süre boyunca teslim edildi.

Zirvedeki delegelerin yüksek profilli doğası nedeniyle, ayrıca çeşitli geçici güvenlik istasyonları ve kontrol noktaları kurulmuştu. Ricoh cihazları zirve güvenlik ekiplerine altı haftalık bir süre için teslim edilmişti, ve bu cihazlar hazırlıklar yapılırken zirveye birkaç hafta kala kullanılabilir durumdaydı.

“Bu Hollanda için çok büyük bir etkinlikti ve üst düzey katılımcıların iyi ağırlanması çok önemliydi” diyen Hollanda Ricoh Kısa Kiralama satış sorumlusu Mieke Peters-Salfischberger ekliyor: “Delegelerin çeşitli noktalarda tarama, yazdırma ve kopyalama ihtiyaçları doğdu, bu yüzden 20 adet ağa bağlı makineyi çok geniş bir alandaki otellere ve devlet elçiliklerine teslim etik ve bunlardan sekiz tanesi güvenlik içindi.”