Business Solutions Thumbnail

İş Çözümleri

Ricoh olarak, kuruluşların sürekli değişen çalışma şartlarına uyumlu teknolojiler geliştirme ve entegre etme konusunda uzmanız.

Daha fazlasını keşfet
Dijital çalışma alanlarını dönüştürerek çalışanlarınızın deneyimini geliştirin, işbirliği ve inovasyonu teşvik edin.
Daha fazla
İş süreçlerinizi sadeleştirirken, daha hızlı ve etkili çalışma yollarıyla çalışan bağlılığını ve verimliliğini arttırın.
Daha fazla
Doğru baskı teknolojisine erişim sağlayarak, çalışanlarınıza bilgiyi verimli işleme, depolama ve yazdırma yeteneğini kazandırın.
Daha fazla
BT altyapınızı güncellerken konsolide edin, görevleri ve operasyonları otomakleştirin.
Daha fazla
Uzman çözümlerimiz ile BT altyapınızı güvence altına  alın, organizasyonunuzu dayanıklı hale getirin.
Daha fazla
Dijital baskıya geçiş yaparak müşterilerinize sürdürülebilir ve maliyet etkin çözümler sunun. 
Daha fazla
Products Services Thumbnail

Ürünler ve Servisler

İş süreclerinizi daha verimli hale getirmek, verimliliği arttırmak ve organizasyonunuz içinde üretkenliği arttırmak amacıyla tasarlanmış eksiksiz çözümler sunuyoruz.

Kişiselleştirilmiş aksesuarlar, T-shirtler, çoraplar, çantalar üretmenizi sağlayan cihazlar
Daha fazla
Pozitif bir iş yeri deneyimi için, rutin görevleri otomatikleştiren ve iş yerinize tam uyumlu hizmetler.
Daha fazla
360 derece dijital kameralar.
Daha fazla
Üstün yazıcı performansı için orjinal Ricoh mürekkep, toner, parça ve sarf malzemeleri.
Daha fazla
Support Thumbnail

Destek Merkezi

İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmet desteğine tek bir yerden ulaşın. İşletmenizin verimli çalışması için destek, tavsiye ve çözümler sunar.

Destek Alın
Sürücü, yazılım ve daha fazlası için self-servis portalımızı ziyaret edin. 
Daha fazla
One Ricoh Portal ile cihazlarınızın çevrimiçi yönetimi, servis talepleri, toner siparişi ve daha fazlası.
Daha fazla
Geri Dönüşüm & Sahte ürünler
Kullanılmış tonerlerinizi geri dönüştürün, orjinal sarf malzemelerinizi doğrudan bizden temin edin.
Bölgenizdeki Ricoh yetkili bayinizi bulun.
Daha fazla
News Events Thumbnail

Güncel kalın

Ricoh’tan haberler, yeni ürünler & hizmetler ve etkinliklerimiz hakkında bilgi alın.

Tüm Haberler
Ricoh'taki tüm gelişmeleri öğrenin. 
Daha fazla
Yaklaşan etkinliklerimize katılın. Verimli ve iş birlikçi bir yapı oluşturmanıza nasıl yardımcı olabileceğimizi keşfedin.
Daha fazla
About Us Thumbnail

Hakkımızda

Ricoh olarak, her zaman siz müşterilerimizi dinlemeye ve işletme hedeflerinizle uyumlu yenilikçi çözümler, ürünler ve hizmetler sunmaya çalışıyoruz. Hizmetlerinize ve ürünlerinize değer katmaya çabalıyoruz. Değişen iş ortamlarına uyum sağlıyoruz.

Daha fazla
Kim olduğumuz , ne yaptığımız ve işimizi şekillendiren unsurlar.
Daha fazla
Sürdürülebilir bir gelecek inşa etme taahhüdümüzü öğrenin.
Daha fazla
Ricoh’da bir kariyer inşa edin.
Daha fazla
Bize ulaşın

Branch Paperless

Perakende bankacılık, günümüzde iyi bir müşteri hizmetinden fazlasını istiyor. Sektör, kendi seçtiği tedarikçisinin hem verimli hem de sorumlu şekilde iş yaptığını ve kendi kişisel verilerinin güvende olduğunu bilmek istiyor.

Birçok yerel banka hala ev kredisi ya da kredi başvurusu gibi belgelerini kendi organizasyonu çevresinde manuel olarak gönderiyor. Bu da evraklar yanış dosyalandığında ya da kaybolduğunda hem bilgi güvenliği hem de hata marjı açısından belirgin bir risk teşkil ediyor.

Ricoh’un Kağıtsız Şube hizmeti, bankalara, iş akışını sayısallaştırma ve belge yönetimini iyileştirme konusunda yardımcı oluyor. Hizmet, personelinizin dosyaları sayısallaştırmasını ve bunları bir elektronik onay akışına girmesini sağlıyor; bu sayede onaylanan konumlardan hızlı indirme için çabucak kullanılabilir hale geliyorlar.

Kağıtsız Şube sayesinde tutarlı ve düzenlenmiş bir yönetim sürecini (indeksleme ve arşivleme de dahil) birden çok ofiste ve şubede kolayca uygulayabilirsiniz. Personelin idari görevlerini azaltıyor ve aynı zamanda organizasyonunuzun uyumlu ve tümüyle denetlenebilir kalmasını sağlıyor.

Önemli özellikler ve faydaları

Ricoh’un Kağıtsız Şube hizmeti, belge yönetim süreçlerinizi optimize etmenize yardımcı olan uçtan uca bir çözümdür.

Çözüm, şu konularda yardımcı olacaktır:

  • Yanlış dosyalanan ya da kaybedilen belgelerden kaynaklanan hata marjını ve verimsizlikleri azaltmak
  • Belge süreçlerini, müşterilere daha verimli bir hizmet sunacak şekilde optimize etmek
  • Daha hızlı dahili iletişim ve yanıt süreleri sağlamak
  • Arka ofis süreçlerini basitleştirerek işletme maliyetlerini azaltmak
  • Şeffaf, kolay denetlenebilir bir belge yönetim süreci ile yönetmelik uyumluluğunu artırmak

İlgili hizmetler