Ana SayfaÖnceki Menü
Genel Bakış

İşyerinde Değişime Liderlik Etmek

Teknoloji, çalışma şeklimizi değiştiriyor. Ricoh olarak, değişimin ekipleriniz ve işletmeniz açısından olumlu bir süreç olmasını sağlıyoruz. Tamamen dijital bir çalışma alanına sorunsuz bir geçiş süreci elde edebilmeniz için bu yolculuğun her adımında size rehberlik ediyoruz.
Tüm iş çözümlerimizi keşfedin
seamless digital workspace experience
Dijital çalışma alanı

Her yere erişim sağlayın

Hibrit ve yerleşik olmayan sistemler geleceğimizi şekillendiriyor. Çalışan bağlılığını güçlendirmek ve yeni performans seviyelerine ulaşmanıza yardımcı olmak amacıyla dijital çalışma alanlarınızı tasarlama, entegre etme ve destekleme konusunda bütünsel bir yaklaşım uyguluyoruz.
Tüm dijital çalışma alanı çözümlerimizi keşfedin
İş Süreci Yönetimi

Başarıya odaklanın

Manuel çalışmaların personelinizi engellemesine izin vermeyin. Personelinizin daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla iş süreçlerinizi optimize ediyor, işletmeniz genelindeki süreçleri kolaylaştırmak ve basite indirgemek üzere teknoloji, uzmanlık ve destek sağlıyoruz.
Tüm iş süreci yönetimi çözümlerimizi keşfedin
Bulut ve Altyapı

Açık ve net bir sistem

Buluttan maksimum verimi elde edebilmek için doğru bir yol haritasına ve bunu uygulayabilecek bir ekibe sahip olmanız gerekir. Yeni nesil inovasyonları takip ederken, bir yandan da ticari faaliyetlerinizi daha hızlı, uygun maliyetli ve güvenli bir hale getiren bulut çözümleri ve uzmanlığı sunuyoruz.
Tüm Bulut ve Altyapı çözümlerimizi keşfedin
Siber Güvenlik

İşinizde risklere son

İnternet özellikli cihazlar, siber saldırılara karşı yeni güvenlik açıklarının oluşmasına yol açar. Temel iş süreçlerinizle uyumlu, akıllı siber güvenlik hizmetleri ve çözümleri sunarak siber suçlarla mücadele etmenize yardımcı oluyoruz.
Tüm Siber Güvenlik çözümlerimizi keşfedin
Dijital Deneyim

Yeni bir deneyim seviyesi

Mükemmel bir müşteri deneyimi, üstün bir çalışan deneyimiyle başlar. Son derece yetenekli veri bilimcileri ve geliştiricileri ekibimiz, her temas noktasında beklentileri aşmak için ihtiyaç duyduğunuz çözümleri tasarlar, oluşturur, uygular ve hizmet verir.
Tüm Dijital Deneyim çözümlerimizi keşfedin
Ofis Ürünleri ve Yazılımı

Sınıfının en kalitelisi

Ricoh, yüksek kaliteli yazıcılar, dijital çoğaltıcılar ve çok fonksiyonlu yazıcılar/tarayıcılar/fotokopi makineleri ile bilinen bir kuruluştur. Hız, büyüklük ve kapasite açısından çok sayıda seçenek arasından çalışma grubunuz, ofisiniz veya sınıfınız için en uygun model ve özellikleri seçebilirsiniz.
Tüm ofis ürünlerimizi ve yazılımlarımızı keşfedin
Genel Bakış

Çok yönlü bir hizmet ve destek platformu

İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmet desteğine tek bir yerden ulaşın. İşletmenizin çalışmaya devam etmesini sağlamaya yönelik destek, tavsiye ve çözümler sunuyoruz.
Destek alın
AV technology and management
Genel Bakış

Tek durak noktanız

Ev sahipliği yaptığımız ve katıldığımız etkinliklerin yanı sıra, iş dünyasından haberler alıp, yeni ürünler ve ekibimiz hakkındaki tüm bilgileri öğrenin.
Gelişmeleri takip edin
News and events from Ricoh
Şirket

Biz kimiz ve ne yapıyoruz

Ricoh olarak, her zaman siz müşterilerimizi dinlemeye ve işletme hedeflerinizle uyumlu yenilikçi çözümler, ürünler ve hizmetler sunmaya çalışıyoruz. Hizmetlerinize ve ürünlerinize değer katmaya çabalıyoruz. Değişen iş ortamlarına uyum sağlıyoruz.
Ricoh hakkında daha fazla bilgi edinin
Genel Bakış

Görüşmek dileğiyle

Sunduğumuz çözümler veya ürünlerimiz hakkında fiyat bilgisi edinmek istiyor, hesabınızı yönetmek için yardıma ihtiyaç duyuyor veya ürünlerimizi halihazırda kullanıyor ve bununla ilgili destek almak istiyorsanız, ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.
Irtibata geçin
customer and employee engagement
Genel Bakış

Bir adım öne geçmenize yardımcı oluyoruz

İşletme çözümlerindeki en önemli noktalara dair en güncel bilgileri keşfedip okuyun.
En güncel bilgileri keşfedin
Ricoh Insights - Overview

Müşteri İletişimi Yönetimi - Dışarıdan Kaynak Sağlama Hizmetleri

Ricoh Müşteri İletişim Yönetimi hizmeti, perakende banka müşterilerini, kişiselleştirilmiş pazarlama kampanyaları aracılığıyla kağıt tabanlı süreçlerden elektronik iletişimlere taşır. Hizmet, müşteriyle daha iyi ilgilenmeyi, müşteri tutmayı ve kazanmayı kolaylaştırırken maliyetleri de azaltır.

Bir ilk adım olarak, dışarıdan kaynak sağlama hizmetimiz, tüm kağıt tabanlı çıktılarınızın sorumluluğunu üstlenir. Müşterilerinizin verimsiz kağıt tabanlı iletişimlerden güvenli elektronik kanallara taşınması için çalışan hedefli ve kişiselleştirilmiş pazarlama kampanyalarını etkinleştirecek teknoloji çözümleri sunuyoruz.

Aşamalı taşıma yaklaşımı sayesinde müşteriler tercih ettikleri biçim konusunda bilgi alıyor. Bu, müşteri tabanınınız dijital iletişim kanallarına geçtikçe gelişmiş bir müşteri deneyimi sunar, verimliliğinizi artırır ve maliyet tasarrufları sağlar.

Önemli özellikler ve faydaları

Dijital iletişimleri tercih eden müşteriler kendi finansal bilgilerine Seviye 3 güvenli Ricoh bulut hizmeti üzerinden 7/24 erişebilir. İyileştirilmiş güvenlik ile iş riskleri azaltılır. Ve kişiselleştirilmiş bir dijital iletişim stratejisi uygulandığında, işinizde maliyet ve verimlilik tasarrufları sağlayabilirsiniz, diğer taraftan müşterileriniz daha yüksek düzey bir hizmet alır.

Ricoh Müşteri İletişim Yönetimi müşteri deneyimi:

  • Gelişmiş müşteri memnuniyeti
  • Daha az müşteri kazanma, sisteme dahil etme ve hizmet maliyetleri
  • Sağlam, hatasız veri yönetimi
  • Atıklarda azalma sayesinde çevre ilkelerine karşı iyileştirilmiş performans
  • Daha erişilebilir bilgi ve uyumlu bir denetim geçmişi
  • Personel, iş açısından daha kritik görevleri gerçekleştirmek için serbest kaldıkça artan dahili verimlilik
Servis kullanım vakaları

Sizin için en önemli olana, yani müşterilerinize odaklanmak için doküman süreçlerinizi dönüştürün.

Belgeler, sigortacılık endüstrisinin yaşam damarıdır. Promosyon mektuplarından başvuru formlarına, poliçe belgelerine, faturalara ve talep formlarına kadar, her bir ve tüm belgelerin yasal bir etkisi vardır. Fortune Global 500 listesinden bir sigorta şirketi olan bir Ricoh müşterisi bu belgeler açısından yoğun iş süreçlerinin bir kısmı için dışarıdan kaynak sağlama eğilimindeydi.

Ayrıntılı bir danışmanlık anlaşması, iki aşamalı bir yaklaşım gerektiğini ortaya koydu. Birinci aşamada, Ricoh bir ‘kaldır ve kaydır’ çözümü sundu ve üretimi Ricoh’un kendi belge merkezine taşıyarak sigortacının şirket için hizmetlere bağımlılığını sonlandırdı. İkinci aşamada, Ricoh, kendi verimliliklerini iyileştiren ve ek hizmetler sunan belge süreçleri geliştirdi.

Ricoh, bu sigorta şirketi için her yıl 60 milyondan fazla belge işliyor ve çözüm sayesinde sigortacının belge süreçleri dönüştürülerek müşteri hizmetleri seviyesi yükseltildi ve maliyetler azaltıldı. Otomasyon sayesinde üretim hızı arttı ve kapalı döngü süreçler dahil edildi, bu da hataları ortadan kaldırdı ve sayfa düzeyinde uyumlu bir denetim sağladı.

Uçtan uca hizmet entegrasyonu gerçek bir iş avantajı sunuyor. İş riskleri azaltıldı ve müşteriler daha iyi bir hizmet alıyor. Ricoh’un desteği işin çevikliğini artırdı. Ricoh'un görev için kritik belge süreçlerini başarıyla yönetmesi sayesinde, sigortacı, dahili kaynaklarını stratejik gelişime odaklayabiliyor.

İlgili hizmetler

  • Branch Paperless

    Branch Paperless

    Şube güvenliğini ve verimliliğini artıran, uygulanması kolay, sayısallaştırılmış bir belge yönetimi ve iş akışı süreci

  • Customer Communication Management - Solution Suite 2

    Müşteri İletişimi Yönetim Çözümü Paketi

    Finansal hizmetler müşteri yazışmasını kişiselleştirmek, doğrulamak, optimize etmek ve arşivlemek için otomatik çözümler

  • Customer Communication Management

    Vatandaş İletişim Yönetimi

    Yenilikçi çok kanallı teknoloji, iş akışı çözümleri ve kişiselleştirme seçenekleriyle bağlılığı artırın