Müşteri İletişimi Yönetimi - Dışarıdan Kaynak Sağlama Hizmetleri
Ricoh Müşteri İletişim Yönetimi hizmeti, perakende banka müşterilerini, kişiselleştirilmiş pazarlama kampanyaları aracılığıyla kağıt tabanlı süreçlerden elektronik iletişimlere taşır. Hizmet, müşteriyle daha iyi ilgilenmeyi, müşteri tutmayı ve kazanmayı kolaylaştırırken maliyetleri de azaltır.
Bir ilk adım olarak, dışarıdan kaynak sağlama hizmetimiz, tüm kağıt tabanlı çıktılarınızın sorumluluğunu üstlenir. Müşterilerinizin verimsiz kağıt tabanlı iletişimlerden güvenli elektronik kanallara taşınması için çalışan hedefli ve kişiselleştirilmiş pazarlama kampanyalarını etkinleştirecek teknoloji çözümleri sunuyoruz.
Aşamalı taşıma yaklaşımı sayesinde müşteriler tercih ettikleri biçim konusunda bilgi alıyor. Bu, müşteri tabanınınız dijital iletişim kanallarına geçtikçe gelişmiş bir müşteri deneyimi sunar, verimliliğinizi artırır ve maliyet tasarrufları sağlar.
- Önemli özellikler ve faydaları
-
Dijital iletişimleri tercih eden müşteriler kendi finansal bilgilerine Seviye 3 güvenli Ricoh bulut hizmeti üzerinden 7/24 erişebilir. İyileştirilmiş güvenlik ile iş riskleri azaltılır. Ve kişiselleştirilmiş bir dijital iletişim stratejisi uygulandığında, işinizde maliyet ve verimlilik tasarrufları sağlayabilirsiniz, diğer taraftan müşterileriniz daha yüksek düzey bir hizmet alır.
Ricoh Müşteri İletişim Yönetimi müşteri deneyimi:
- Gelişmiş müşteri memnuniyeti
- Daha az müşteri kazanma, sisteme dahil etme ve hizmet maliyetleri
- Sağlam, hatasız veri yönetimi
- Atıklarda azalma sayesinde çevre ilkelerine karşı iyileştirilmiş performans
- Daha erişilebilir bilgi ve uyumlu bir denetim geçmişi
- Personel, iş açısından daha kritik görevleri gerçekleştirmek için serbest kaldıkça artan dahili verimlilik
- Servis kullanım vakaları
-
Sizin için en önemli olana, yani müşterilerinize odaklanmak için doküman süreçlerinizi dönüştürün.
Belgeler, sigortacılık endüstrisinin yaşam damarıdır. Promosyon mektuplarından başvuru formlarına, poliçe belgelerine, faturalara ve talep formlarına kadar, her bir ve tüm belgelerin yasal bir etkisi vardır. Fortune Global 500 listesinden bir sigorta şirketi olan bir Ricoh müşterisi bu belgeler açısından yoğun iş süreçlerinin bir kısmı için dışarıdan kaynak sağlama eğilimindeydi.
Ayrıntılı bir danışmanlık anlaşması, iki aşamalı bir yaklaşım gerektiğini ortaya koydu. Birinci aşamada, Ricoh bir ‘kaldır ve kaydır’ çözümü sundu ve üretimi Ricoh’un kendi belge merkezine taşıyarak sigortacının şirket için hizmetlere bağımlılığını sonlandırdı. İkinci aşamada, Ricoh, kendi verimliliklerini iyileştiren ve ek hizmetler sunan belge süreçleri geliştirdi.
Ricoh, bu sigorta şirketi için her yıl 60 milyondan fazla belge işliyor ve çözüm sayesinde sigortacının belge süreçleri dönüştürülerek müşteri hizmetleri seviyesi yükseltildi ve maliyetler azaltıldı. Otomasyon sayesinde üretim hızı arttı ve kapalı döngü süreçler dahil edildi, bu da hataları ortadan kaldırdı ve sayfa düzeyinde uyumlu bir denetim sağladı.
Uçtan uca hizmet entegrasyonu gerçek bir iş avantajı sunuyor. İş riskleri azaltıldı ve müşteriler daha iyi bir hizmet alıyor. Ricoh’un desteği işin çevikliğini artırdı. Ricoh'un görev için kritik belge süreçlerini başarıyla yönetmesi sayesinde, sigortacı, dahili kaynaklarını stratejik gelişime odaklayabiliyor.