Business Solutions Thumbnail

İş Çözümleri

Ricoh olarak, kuruluşların sürekli değişen çalışma şartlarına uyumlu teknolojiler geliştirme ve entegre etme konusunda uzmanız.

Daha fazlasını keşfet
Dijital çalışma alanlarını dönüştürerek çalışanlarınızın deneyimini geliştirin, işbirliği ve inovasyonu teşvik edin.
Daha fazla
İş süreçlerinizi sadeleştirirken, daha hızlı ve etkili çalışma yollarıyla çalışan bağlılığını ve verimliliğini arttırın.
Daha fazla
Doğru baskı teknolojisine erişim sağlayarak, çalışanlarınıza bilgiyi verimli işleme, depolama ve yazdırma yeteneğini kazandırın.
Daha fazla
BT altyapınızı güncellerken konsolide edin, görevleri ve operasyonları otomakleştirin.
Daha fazla
Uzman çözümlerimiz ile BT altyapınızı güvence altına  alın, organizasyonunuzu dayanıklı hale getirin.
Daha fazla
Dijital baskıya geçiş yaparak müşterilerinize sürdürülebilir ve maliyet etkin çözümler sunun. 
Daha fazla
Products Services Thumbnail

Ürünler ve Servisler

İş süreclerinizi daha verimli hale getirmek, verimliliği arttırmak ve organizasyonunuz içinde üretkenliği arttırmak amacıyla tasarlanmış eksiksiz çözümler sunuyoruz.

Yüksek verimli üretim yazıcıları ve uçtan uca yazılım çözümleri.
Daha fazla
Kişiselleştirilmiş aksesuarlar, T-shirtler, çoraplar, çantalar üretmenizi sağlayan cihazlar
Daha fazla
Pozitif bir iş yeri deneyimi için, rutin görevleri otomatikleştiren ve iş yerinize tam uyumlu hizmetler.
Daha fazla
360 derece dijital kameralar.
Daha fazla
Üstün yazıcı performansı için orjinal Ricoh mürekkep, toner, parça ve sarf malzemeleri.
Daha fazla
Support Thumbnail

Destek Merkezi

İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmet desteğine tek bir yerden ulaşın. İşletmenizin verimli çalışması için destek, tavsiye ve çözümler sunar.

Destek Alın
Sürücü, yazılım ve daha fazlası için self-servis portalımızı ziyaret edin. 
Daha fazla
One Ricoh Portal ile cihazlarınızın çevrimiçi yönetimi, servis talepleri, toner siparişi ve daha fazlası.
Daha fazla
Geri Dönüşüm & Sahte ürünler
Kullanılmış tonerlerinizi geri dönüştürün, orjinal sarf malzemelerinizi doğrudan bizden temin edin.
Bölgenizdeki Ricoh yetkili bayinizi bulun.
Daha fazla
News Events Thumbnail

Güncel kalın

Ricoh’tan haberler, yeni ürünler & hizmetler ve etkinliklerimiz hakkında bilgi alın.

Tüm Haberler
Ricoh'taki tüm gelişmeleri öğrenin. 
Daha fazla
Yaklaşan etkinliklerimize katılın. Verimli ve iş birlikçi bir yapı oluşturmanıza nasıl yardımcı olabileceğimizi keşfedin.
Daha fazla
About Us Thumbnail

Hakkımızda

Ricoh olarak, her zaman siz müşterilerimizi dinlemeye ve işletme hedeflerinizle uyumlu yenilikçi çözümler, ürünler ve hizmetler sunmaya çalışıyoruz. Hizmetlerinize ve ürünlerinize değer katmaya çabalıyoruz. Değişen iş ortamlarına uyum sağlıyoruz.

Daha fazla
Kim olduğumuz , ne yaptığımız ve işimizi şekillendiren unsurlar.
Daha fazla
Sürdürülebilir bir gelecek inşa etme taahhüdümüzü öğrenin.
Daha fazla
Ricoh’da bir kariyer inşa edin.
Daha fazla
Bize ulaşın

Müşteri İletişimi Yönetimi - Dışarıdan Kaynak Sağlama Hizmetleri

Ricoh Müşteri İletişim Yönetimi hizmeti, perakende banka müşterilerini, kişiselleştirilmiş pazarlama kampanyaları aracılığıyla kağıt tabanlı süreçlerden elektronik iletişimlere taşır. Hizmet, müşteriyle daha iyi ilgilenmeyi, müşteri tutmayı ve kazanmayı kolaylaştırırken maliyetleri de azaltır.

Bir ilk adım olarak, dışarıdan kaynak sağlama hizmetimiz, tüm kağıt tabanlı çıktılarınızın sorumluluğunu üstlenir. Müşterilerinizin verimsiz kağıt tabanlı iletişimlerden güvenli elektronik kanallara taşınması için çalışan hedefli ve kişiselleştirilmiş pazarlama kampanyalarını etkinleştirecek teknoloji çözümleri sunuyoruz.

Aşamalı taşıma yaklaşımı sayesinde müşteriler tercih ettikleri biçim konusunda bilgi alıyor. Bu, müşteri tabanınınız dijital iletişim kanallarına geçtikçe gelişmiş bir müşteri deneyimi sunar, verimliliğinizi artırır ve maliyet tasarrufları sağlar.

Önemli özellikler ve faydaları

Dijital iletişimleri tercih eden müşteriler kendi finansal bilgilerine Seviye 3 güvenli Ricoh bulut hizmeti üzerinden 7/24 erişebilir. İyileştirilmiş güvenlik ile iş riskleri azaltılır. Ve kişiselleştirilmiş bir dijital iletişim stratejisi uygulandığında, işinizde maliyet ve verimlilik tasarrufları sağlayabilirsiniz, diğer taraftan müşterileriniz daha yüksek düzey bir hizmet alır.

Ricoh Müşteri İletişim Yönetimi müşteri deneyimi:

  • Gelişmiş müşteri memnuniyeti
  • Daha az müşteri kazanma, sisteme dahil etme ve hizmet maliyetleri
  • Sağlam, hatasız veri yönetimi
  • Atıklarda azalma sayesinde çevre ilkelerine karşı iyileştirilmiş performans
  • Daha erişilebilir bilgi ve uyumlu bir denetim geçmişi
  • Personel, iş açısından daha kritik görevleri gerçekleştirmek için serbest kaldıkça artan dahili verimlilik
Servis kullanım vakaları

Sizin için en önemli olana, yani müşterilerinize odaklanmak için doküman süreçlerinizi dönüştürün.

Belgeler, sigortacılık endüstrisinin yaşam damarıdır. Promosyon mektuplarından başvuru formlarına, poliçe belgelerine, faturalara ve talep formlarına kadar, her bir ve tüm belgelerin yasal bir etkisi vardır. Fortune Global 500 listesinden bir sigorta şirketi olan bir Ricoh müşterisi bu belgeler açısından yoğun iş süreçlerinin bir kısmı için dışarıdan kaynak sağlama eğilimindeydi.

Ayrıntılı bir danışmanlık anlaşması, iki aşamalı bir yaklaşım gerektiğini ortaya koydu. Birinci aşamada, Ricoh bir ‘kaldır ve kaydır’ çözümü sundu ve üretimi Ricoh’un kendi belge merkezine taşıyarak sigortacının şirket için hizmetlere bağımlılığını sonlandırdı. İkinci aşamada, Ricoh, kendi verimliliklerini iyileştiren ve ek hizmetler sunan belge süreçleri geliştirdi.

Ricoh, bu sigorta şirketi için her yıl 60 milyondan fazla belge işliyor ve çözüm sayesinde sigortacının belge süreçleri dönüştürülerek müşteri hizmetleri seviyesi yükseltildi ve maliyetler azaltıldı. Otomasyon sayesinde üretim hızı arttı ve kapalı döngü süreçler dahil edildi, bu da hataları ortadan kaldırdı ve sayfa düzeyinde uyumlu bir denetim sağladı.

Uçtan uca hizmet entegrasyonu gerçek bir iş avantajı sunuyor. İş riskleri azaltıldı ve müşteriler daha iyi bir hizmet alıyor. Ricoh’un desteği işin çevikliğini artırdı. Ricoh'un görev için kritik belge süreçlerini başarıyla yönetmesi sayesinde, sigortacı, dahili kaynaklarını stratejik gelişime odaklayabiliyor.

İlgili hizmetler

  • Branch Paperless

    Branch Paperless

    Şube güvenliğini ve verimliliğini artıran, uygulanması kolay, sayısallaştırılmış bir belge yönetimi ve iş akışı süreci

  • Customer Communication Management - Solution Suite 2

    Müşteri İletişimi Yönetim Çözümü Paketi

    Finansal hizmetler müşteri yazışmasını kişiselleştirmek, doğrulamak, optimize etmek ve arşivlemek için otomatik çözümler

  • Customer Communication Management

    Vatandaş İletişim Yönetimi

    Yenilikçi çok kanallı teknoloji, iş akışı çözümleri ve kişiselleştirme seçenekleriyle bağlılığı artırın