Business Solutions Thumbnail

İş Çözümleri

Ricoh olarak, kuruluşların sürekli değişen çalışma şartlarına uyumlu teknolojiler geliştirme ve entegre etme konusunda uzmanız.

Daha fazlasını keşfet
Dijital çalışma alanlarını dönüştürerek çalışanlarınızın deneyimini geliştirin, işbirliği ve inovasyonu teşvik edin.
Daha fazla
İş süreçlerinizi sadeleştirirken, daha hızlı ve etkili çalışma yollarıyla çalışan bağlılığını ve verimliliğini arttırın.
Daha fazla
Doğru baskı teknolojisine erişim sağlayarak, çalışanlarınıza bilgiyi verimli işleme, depolama ve yazdırma yeteneğini kazandırın.
Daha fazla
BT altyapınızı güncellerken konsolide edin, görevleri ve operasyonları otomakleştirin.
Daha fazla
Uzman çözümlerimiz ile BT altyapınızı güvence altına  alın, organizasyonunuzu dayanıklı hale getirin.
Daha fazla
Dijital baskıya geçiş yaparak müşterilerinize sürdürülebilir ve maliyet etkin çözümler sunun. 
Daha fazla
Products Services Thumbnail

Ürünler ve Servisler

İş süreclerinizi daha verimli hale getirmek, verimliliği arttırmak ve organizasyonunuz içinde üretkenliği arttırmak amacıyla tasarlanmış eksiksiz çözümler sunuyoruz.

Kişiselleştirilmiş aksesuarlar, T-shirtler, çoraplar, çantalar üretmenizi sağlayan cihazlar
Daha fazla
Pozitif bir iş yeri deneyimi için, rutin görevleri otomatikleştiren ve iş yerinize tam uyumlu hizmetler.
Daha fazla
360 derece dijital kameralar.
Daha fazla
Üstün yazıcı performansı için orjinal Ricoh mürekkep, toner, parça ve sarf malzemeleri.
Daha fazla
Support Thumbnail

Destek Merkezi

İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmet desteğine tek bir yerden ulaşın. İşletmenizin verimli çalışması için destek, tavsiye ve çözümler sunar.

Destek Alın
Sürücü, yazılım ve daha fazlası için self-servis portalımızı ziyaret edin. 
Daha fazla
One Ricoh Portal ile cihazlarınızın çevrimiçi yönetimi, servis talepleri, toner siparişi ve daha fazlası.
Daha fazla
Geri Dönüşüm & Sahte ürünler
Kullanılmış tonerlerinizi geri dönüştürün, orjinal sarf malzemelerinizi doğrudan bizden temin edin.
Bölgenizdeki Ricoh yetkili bayinizi bulun.
Daha fazla
News Events Thumbnail

Güncel kalın

Ricoh’tan haberler, yeni ürünler & hizmetler ve etkinliklerimiz hakkında bilgi alın.

Tüm Haberler
Ricoh'taki tüm gelişmeleri öğrenin. 
Daha fazla
Yaklaşan etkinliklerimize katılın. Verimli ve iş birlikçi bir yapı oluşturmanıza nasıl yardımcı olabileceğimizi keşfedin.
Daha fazla
About Us Thumbnail

Hakkımızda

Ricoh olarak, her zaman siz müşterilerimizi dinlemeye ve işletme hedeflerinizle uyumlu yenilikçi çözümler, ürünler ve hizmetler sunmaya çalışıyoruz. Hizmetlerinize ve ürünlerinize değer katmaya çabalıyoruz. Değişen iş ortamlarına uyum sağlıyoruz.

Daha fazla
Kim olduğumuz , ne yaptığımız ve işimizi şekillendiren unsurlar.
Daha fazla
Sürdürülebilir bir gelecek inşa etme taahhüdümüzü öğrenin.
Daha fazla
Ricoh’da bir kariyer inşa edin.
Daha fazla
Bize ulaşın

Müşteri İletişimi Yönetim Çözümü Paketi

Ricoh’un Müşteri İletişimi Yönetim çözümü paketi finansal kuruluşların müşterilerle iletişim yollarını düzenler.

Müşteri yazışmalarına ilişkin teslimatlarınızı kişiselleştirmenize, doğrulamanıza, optimize etmenize ve arşivlemenize yardımcı olacak bir dizi otomatik çözüm sunuyoruz. Paket biçimlendirmeden yazdırma ve postalamaya kadar her şeyi kapsıyor ve e-postayla pazarlama, postalanmış mektuplar ve karşılama paketleri gibi iletişimler için kullanılabiliyor.

Paket, müşterilerinizin kendi tercihlerini belirlemesine olanak tanıyan araçlar sunuyor, bu sayede tercih ettikleri biçimde kişiselleştirilmiş iletişimler alıyorlar. Daha fazla müşteri dijital iletişimlere geçtikçe işiniz daha fazla operasyonel verimlilikten ve daha yüksek tasarruflardan yararlanırken müşteri memnuniyeti de artıyor.

İletişim geçmişi belgeleniyor ve tamamen denetlenebiliyor, bu da işinizin mevzuat uyumluluğunu sağlıyor.


Önemli özellikler ve faydaları

Müşteri İletişim Yönetimi sayesinde finansal hizmet kuruluşları, düzenlenmiş bir iş süreci altyapısını yenilenmiş bir müşteri odağı ile birleştirebiliyor. Aynı zamanda, tamamen belgelenebilir, denetlenebilir bir iş akışı da raporlamayı kolaylaştırıyor ve size, sektör yönetmeliklerini karşılamanız için gereken bilgileri hızlı bir şekilde sunuyor.

Ricoh’un teknoloji paketi finansal kuruluşların şunları yapmasını sağlıyor:

  • Memnuniyeti ve tutulan müşteri sayısını artıran müşteri odaklı iletişimler sunmak
  • Süreçleri daha verimli iş yürütecek şekilde düzenlemek
  • Önemli süreçleri otomatikleştirerek insan kaynakları maliyetleri ile birlikte maddi tasarruf sağlamak
  • Denetlenebilir ve uyumlu bir iletişim yapısı oluşturmak
Servis kullanım vakaları

Daha iyi üretim süreçlerine bel bağlamak

Banka beyanlarından muhasebe belgelerine kadar, müşteri iletişimleri herhangi bir finansal kuruluşun müşterileri ile ilişkilerinin anahtar temas noktasını teşkil ediyor. Ricoh müşterisi, 1 trilyon avroyu aşan varlığı ve dünya çapında yaklaşık 100 milyon müşterisi ile dünyanın en başarılı perakende bankalarından biri. Süreç verimliliğini artırıp maliyetleri azaltırken, müşteri iletişimlerinin etkisini ve bütünlüğünü geliştirmek istedi.

Bankanın üretim yazdırma süreçlerini denetleyen Ricoh, birden çok süreç verimsizliği belirledi, bunlardan en belirgini bankanın farklı noktalarda farklı ön ödemeli ve art ödemeli yönetim sistemleri kullanmasıydı. Ayrıntılı bir analiz ve danışmanlık sürecinde, Ricoh, bankanın belge iş akışını ve yazdırma üretim süreçlerini dönüştürdü.

Ricoh’un yenilikçi çözümleri artık çeşitli dahili baskı süreçlerini işleyerek iş akışını düzenliyor ve esnekliği artırıyor. Çok kanallı içerik optimize ediliyor ve dijital biçimde çıkışı alınıyor ya da uygun bir cihaz kullanılarak yazdırılıyor. Baskı, indirimli posta ücretlerinden yararlanmak için sıralanıyor. İyileştirilmiş üretim verimliliği sayesinde banka bir üretim merkezine yaklaştı ve maliyetleri büyük oranda azalttı.

Ricoh bankanın iletişim bütünlüğünü geliştirdi, güven tesis etti ve müşteri memnuniyetini artırdı. Sayfa ve belge düzeyinde raporlamaya sahip bir kapalı döngü sistemi, müşterilerin yalnızca kendi hesaplarıyla ilgili doğru bilgileri göndermesini sağlıyor. Ayrıca ayrıntılı raporlama, bankanın üretim verimliliğini optimize etmesini sağlıyor. Postaların önceden sınıflandırılmasıyla, banka ayrıca indirimli posta ücretlerinden yararlanarak maliyetleri daha da azaltabiliyor.


İlgili hizmetler