Hasta İş Akışı Yönetimi
Sağlık sektörü, diğer birçok sektör gibi, hızla dijital iş akışlarına geçiş yapmaktadır ve süreçlerin düzenlenmesine yönelik giderek artan bir ihtiyaç vardır; bu sayede hastalara daha fazla zaman ve dikkat harcanabilir.
Ricoh’un Hasta İş Akışı Yönetimi, sağlık organizasyonlarının hasta kayıt ve giriş işlemlerini otomatikleştirmesini sağlayan bir self-servis çözümüdür. Resepsiyon kuyruklarında beklemek yerine hastalar, hastaneye ya da kliniğe geldiklerinde kendi başlarına hem kayıt hem de giriş işlemlerini bir kioskta yapabilir.
Bu, gereksiz bekleme sürelerinin azaltılmasında özellikle işe yaramaktadır ve sağlık pratisyenlerinin randevuları daha verimli şekilde işlemesine yardımcı olur. Bir düğmeye basılarak hastalar kendi randevularına giriş yapabilir ve doktorlar anında bekledikleri hastaların geldiği bilgisini alabilir.
- Önemli özellikler ve faydaları
-
Ricoh’un Hasta İş Akışı Yönetimi çözümü, hasta kaydı ve giriş işlemini otomatikleştirir ve şunları sağlar:
- Personel zaman tüketen idari işlerden serbest kaldığı için daha iyi hasta bakım seviyeleri
- Hastalar neyin beklediğini bildiğinden daha az bekleme süresi ve kafa karışıklığı
- Daha doğru bir tanımlama işlemi kullanarak verimli randevu yönetimi
- Daha iyi veri doğruluğu ve manuel veri yakalama ile ilişkilendirilen hatalarda azalma
- Kişisel bilgiler hastaların kendisi tarafından girildiğinden iyileştirilmiş güvenlik ve gizlilik