Küçük İşletmeler için Akıllı ve Güvenli Çözümler
Doğru kurumsal işletme çözümlerini seçmek
Küçük işletmelerin çalışanlarına güvenli bir çalışma ortamı yaratmak için dikkate almaları gerekli olan temel faktörleri iyi anlamaları gerekir; hangi çözümlerin kullanıma uygun olduğunu araştırmaları ve yeni çalışma yöntemlerine uyum sağlamak için bunlardan hangilerini uygulamaya gerek olduğuna karar vermeleri gerekir.
Koşulların işe etkisini en aza indirmek çok önemlidir, bu nedenle iş süreçlerini kesintiye uğratmamak için değişen koşullara hızlı yanıt vermek gerekir. Öyleyse, üretkenliği sürdüren güvenli, bağlantılı bir çalışma ortamı yaratmanın en iyi yolları nelerdir?
Güvenli bir çalışma ortamı sağlamak için dikkate alınması gereken temel faktörler
-
Çalışan Sağlığı
Masa rezervasyonu, temassız vücut ısısı görüntüleme, dijital tabela ve resepsiyon masası sistemi, az dokunma gerektiren veya dokunmasız işlemler, temassız teslimat, akıllı dolaplarla güvenli depolama gibi akıllı ve güvenli çözümlerle işyerine dönme konusunda çalışanların güvenini kazanın.
-
İşletme Operasyonları
Ekiplerin her yerden işbirliği içinde ve üretken bir şekilde çalışmasını sağlamak için mevcut BT altyapınızı değiştirin veya uyarlayın. Bilgilerin güvenliğini sağlayan, verileri daha etkili bir şekilde yöneten ve işinize esneklik getiren bulut sistemlerini kullanan yeni çözümleri öğrenin. -
Süreç İş Akışı
İster ofiste olun ister uzaktan çalışın, kritik iş süreçlerinizi çalışır durumda tutun Ekiplerinizi tekrarlayan görevlerden kurtarmak için süreçleri ve iş akışlarını optimize edin veya otomatikleştirin, böylece daha ödüllendirici, yüksek değerli çalışmalara odaklanmalarını sağlayın.
Aşağıdaki kurumsal çözümlerle güvenli, uyumlu ve akıllı bir işyeri oluşturmanıza yardımcı olabiliriz:
-
Dijital yetkilendirme / e-İmza
Güvenli dijital imza çözümleriyle tüm dijital iş akışlarını yönetin ve iş süreçlerini hızlandırın. -
Basılı Tabelalar
Özelleştirilmiş basılı işyeri tabelası oluşturun. İşletme açısından kritik bilgileri tüm çalışma çevrenize iletin. -
Varlık ve Envanter Yönetimi
Akıllı envanter ve varlık dolapları, ihtiyaç duyulduğu anda envanterin güvenli bir şekilde yönetim ve dağıtımını sağlar. -
Akıllı Cihaz Bağlantısı
Çalışanların bir mobil uygulama üzerinden dolap alanlarını geçici olarak rezerve edebilmesini sağlayın. -
Akıllı Gündelik Dolap
Çalışanların bir mobil uygulama üzerinden dolap alanlarını geçici olarak rezerve edebilmesini sağlayın. -
Akıllı Ekip çalışması
En son işbirliği ve üretkenlik araçlarını uzaktan çalışan iş gücünüz üzerinde devreye alın. -
Dijital Tabelalar
Nerede olursanız olun, dijital tabela çözümleriyle önemli iş mesajlarını 7x24 iletin ve yönetin. -
Toplantı Alanı Çözümleri
Esnek, mobil ve kullanımı kolay video konferans ve işbirliği çözümleriyle ekiplerin bağlantıda kalmasını sağlayın.
Bağlantıya geçin
Bu gelişen ortamda işinizi nasıl başarıya ulaştırabileceğimizi öğrenmek için uzmanlarımızla konuşun.