Ana SayfaÖnceki Menü
Genel Bakış

İşyerinde Değişime Liderlik Etmek

Teknoloji, çalışma şeklimizi değiştiriyor. Ricoh olarak, değişimin ekipleriniz ve işletmeniz açısından olumlu bir süreç olmasını sağlıyoruz. Tamamen dijital bir çalışma alanına sorunsuz bir geçiş süreci elde edebilmeniz için bu yolculuğun her adımında size rehberlik ediyoruz.
Tüm iş çözümlerimizi keşfedin
seamless digital workspace experience
Dijital çalışma alanı

Her yere erişim sağlayın

Hibrit ve yerleşik olmayan sistemler geleceğimizi şekillendiriyor. Çalışan bağlılığını güçlendirmek ve yeni performans seviyelerine ulaşmanıza yardımcı olmak amacıyla dijital çalışma alanlarınızı tasarlama, entegre etme ve destekleme konusunda bütünsel bir yaklaşım uyguluyoruz.
Tüm dijital çalışma alanı çözümlerimizi keşfedin
İş Süreci Yönetimi

Başarıya odaklanın

Manuel çalışmaların personelinizi engellemesine izin vermeyin. Personelinizin daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla iş süreçlerinizi optimize ediyor, işletmeniz genelindeki süreçleri kolaylaştırmak ve basite indirgemek üzere teknoloji, uzmanlık ve destek sağlıyoruz.
Tüm iş süreci yönetimi çözümlerimizi keşfedin
Bulut ve Altyapı

Açık ve net bir sistem

Buluttan maksimum verimi elde edebilmek için doğru bir yol haritasına ve bunu uygulayabilecek bir ekibe sahip olmanız gerekir. Yeni nesil inovasyonları takip ederken, bir yandan da ticari faaliyetlerinizi daha hızlı, uygun maliyetli ve güvenli bir hale getiren bulut çözümleri ve uzmanlığı sunuyoruz.
Tüm Bulut ve Altyapı çözümlerimizi keşfedin
Siber Güvenlik

İşinizde risklere son

İnternet özellikli cihazlar, siber saldırılara karşı yeni güvenlik açıklarının oluşmasına yol açar. Temel iş süreçlerinizle uyumlu, akıllı siber güvenlik hizmetleri ve çözümleri sunarak siber suçlarla mücadele etmenize yardımcı oluyoruz.
Tüm Siber Güvenlik çözümlerimizi keşfedin
Dijital Deneyim

Yeni bir deneyim seviyesi

Mükemmel bir müşteri deneyimi, üstün bir çalışan deneyimiyle başlar. Son derece yetenekli veri bilimcileri ve geliştiricileri ekibimiz, her temas noktasında beklentileri aşmak için ihtiyaç duyduğunuz çözümleri tasarlar, oluşturur, uygular ve hizmet verir.
Tüm Dijital Deneyim çözümlerimizi keşfedin
Ofis Ürünleri ve Yazılımı

Sınıfının en kalitelisi

Ricoh, yüksek kaliteli yazıcılar, dijital çoğaltıcılar ve çok fonksiyonlu yazıcılar/tarayıcılar/fotokopi makineleri ile bilinen bir kuruluştur. Hız, büyüklük ve kapasite açısından çok sayıda seçenek arasından çalışma grubunuz, ofisiniz veya sınıfınız için en uygun model ve özellikleri seçebilirsiniz.
Tüm ofis ürünlerimizi ve yazılımlarımızı keşfedin
Genel Bakış

Çok yönlü bir hizmet ve destek platformu

İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmet desteğine tek bir yerden ulaşın. İşletmenizin çalışmaya devam etmesini sağlamaya yönelik destek, tavsiye ve çözümler sunuyoruz.
Destek alın
AV technology and management
Genel Bakış

Tek durak noktanız

Ev sahipliği yaptığımız ve katıldığımız etkinliklerin yanı sıra, iş dünyasından haberler alıp, yeni ürünler ve ekibimiz hakkındaki tüm bilgileri öğrenin.
Gelişmeleri takip edin
News and events from Ricoh
Şirket

Biz kimiz ve ne yapıyoruz

Ricoh olarak, her zaman siz müşterilerimizi dinlemeye ve işletme hedeflerinizle uyumlu yenilikçi çözümler, ürünler ve hizmetler sunmaya çalışıyoruz. Hizmetlerinize ve ürünlerinize değer katmaya çabalıyoruz. Değişen iş ortamlarına uyum sağlıyoruz.
Ricoh hakkında daha fazla bilgi edinin
Genel Bakış

Görüşmek dileğiyle

Sunduğumuz çözümler veya ürünlerimiz hakkında fiyat bilgisi edinmek istiyor, hesabınızı yönetmek için yardıma ihtiyaç duyuyor veya ürünlerimizi halihazırda kullanıyor ve bununla ilgili destek almak istiyorsanız, ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.
Irtibata geçin
customer and employee engagement
Genel Bakış

Bir adım öne geçmenize yardımcı oluyoruz

İşletme çözümlerindeki en önemli noktalara dair en güncel bilgileri keşfedip okuyun.
En güncel bilgileri keşfedin
Ricoh Insights - Overview

Küçük İşletmeler için Akıllı ve Güvenli Çözümler

Doğru kurumsal işletme çözümlerini seçmek

Küçük işletmelerin çalışanlarına güvenli bir çalışma ortamı yaratmak için dikkate almaları gerekli olan temel faktörleri iyi anlamaları gerekir; hangi çözümlerin kullanıma uygun olduğunu araştırmaları ve yeni çalışma yöntemlerine uyum sağlamak için bunlardan hangilerini uygulamaya gerek olduğuna karar vermeleri gerekir.

Koşulların işe etkisini en aza indirmek çok önemlidir, bu nedenle iş süreçlerini kesintiye uğratmamak için değişen koşullara hızlı yanıt vermek gerekir. Öyleyse, üretkenliği sürdüren güvenli, bağlantılı bir çalışma ortamı yaratmanın en iyi yolları nelerdir?

Güvenli bir çalışma ortamı sağlamak için dikkate alınması gereken temel faktörler

  • Çalışan Sağlığı

    Çalışan Sağlığı

    Masa rezervasyonu, temassız vücut ısısı görüntüleme, dijital tabela ve resepsiyon masası sistemi, az dokunma gerektiren veya dokunmasız işlemler, temassız teslimat, akıllı dolaplarla güvenli depolama gibi akıllı ve güvenli çözümlerle işyerine dönme konusunda çalışanların güvenini kazanın.

  • İşletme Operasyonları

    İşletme Operasyonları

    Ekiplerin her yerden işbirliği içinde ve üretken bir şekilde çalışmasını sağlamak için mevcut BT altyapınızı değiştirin veya uyarlayın. Bilgilerin güvenliğini sağlayan, verileri daha etkili bir şekilde yöneten ve işinize esneklik getiren bulut sistemlerini kullanan yeni çözümleri öğrenin.
  • Süreç İş Akışı

    Süreç İş Akışı

    İster ofiste olun ister uzaktan çalışın, kritik iş süreçlerinizi çalışır durumda tutun Ekiplerinizi tekrarlayan görevlerden kurtarmak için süreçleri ve iş akışlarını optimize edin veya otomatikleştirin, böylece daha ödüllendirici, yüksek değerli çalışmalara odaklanmalarını sağlayın.

Aşağıdaki kurumsal çözümlerle güvenli, uyumlu ve akıllı bir işyeri oluşturmanıza yardımcı olabiliriz:

  • Dijital yetkilendirme / e-İmza

    Dijital yetkilendirme / e-İmza

    Güvenli dijital imza çözümleriyle tüm dijital iş akışlarını yönetin ve iş süreçlerini hızlandırın.
  • Basılı Tabelalar

    Basılı Tabelalar

    Özelleştirilmiş basılı işyeri tabelası oluşturun. İşletme açısından kritik bilgileri tüm çalışma çevrenize iletin.
  • Varlık ve Envanter Yönetimi

    Varlık ve Envanter Yönetimi

    Akıllı envanter ve varlık dolapları, ihtiyaç duyulduğu anda envanterin güvenli bir şekilde yönetim ve dağıtımını sağlar.
  • Akıllı Cihaz Bağlantısı

    Akıllı Cihaz Bağlantısı

    Çalışanların bir mobil uygulama üzerinden dolap alanlarını geçici olarak rezerve edebilmesini sağlayın.
  • Akıllı Gündelik Dolap

    Akıllı Gündelik Dolap

    Çalışanların bir mobil uygulama üzerinden dolap alanlarını geçici olarak rezerve edebilmesini sağlayın.
  • Akıllı Ekip çalışması

    Akıllı Ekip çalışması

    En son işbirliği ve üretkenlik araçlarını uzaktan çalışan iş gücünüz üzerinde devreye alın.
  •  Dijital Tabelalar

    Dijital Tabelalar

    Nerede olursanız olun, dijital tabela çözümleriyle önemli iş mesajlarını 7x24 iletin ve yönetin.
  • Meeting Space Solutions

    Toplantı Alanı Çözümleri

    Esnek, mobil ve kullanımı kolay video konferans ve işbirliği çözümleriyle ekiplerin bağlantıda kalmasını sağlayın.

Bağlantıya geçin

Bu gelişen ortamda işinizi nasıl başarıya ulaştırabileceğimizi öğrenmek için uzmanlarımızla konuşun.

İletişim