Orta Ölçekli Şirket Çözümleri
Orta ölçekli işletmeler hassas bir dengeleme zorluğuyla karşı karşıyadır: Harika bir hizmet sunarken değişimi yönetmeye çalışmak, çalışanların boş kalmasını önlemek ve uzun vadeli büyümeyi garantilemek için operasyonları iyileştirmek.
Süreçleri düzene sokarak, çevikliği arttırarak ve müşteri deneyimini ön plana çıkararak hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olmak için yanınızdayız. Çalışanlarınızı güçlendirmeniz ve hibrit çalışma teknolojileri kullanarak iş sürekliliğini sağlamanız için size destek oluyoruz. Süreç otomasyonu ve bulut hizmetlerimiz, işletmeniz için daha sürdürülebilir ve esnek bir operasyon sağlarken dijital dönüşüm çabalarınızdan elde edeceğiniz sonuçları da arttıracaktır.
Hizmetlerimiz işletmeniz büyüdükçe artar ve EMEA'daki kendi çalışanlarımızdan oluşan ekiplerimiz nerede olursanız olun size yirmi dört saat yerel destek veya rehberlik sağlayabilir.
İşletmenizin Her Yerden Birlikte Çalışmasını
sağlayan çözümler
Borçlu Hesaplar
Ricoh’un Borçlu Hesaplar çözümü, tedarikçi faturalarını yakalamanızı, işlemenizi, onaylamanızı ve arşivlemenizi kolaylaştırır. Faturaların erişimi ve takibi kolaydır, ve zaman tüketen manuel işler otomatik hale getirildiğinden yönetim sorunsuz hale gelir.
Sizin gibi diğer kuruluşlara nasıl yardımcı olduğumuzu görün
Bu vaka çalışması koleksiyonu, Ricoh'un uzaktan çalışmayı etkinleştirerek, iş süreçlerini otomatikleştirerek, BT ve bulut altyapısını uygulayarak ve müşteri deneyimini geliştirmeyi bırakmadan işyeri güvenliğini sağlayarak kuruluşunuzu nasıl destekleyebileceğini göstermektedir.
Bağlantıya geçin
Değişen bir dünyada başarılı olmanıza nasıl yardımcı olabileceğimizi anlamak için uzmanlarımızdan biriyle görüşün. Bizimle bugün bağlantıya geçin!