Çerez Politikası

Ricoh, bu siteyi kullandığınızda size daha iyi bir deneyim sunmak için çerezler gibi veri toplama araçları kullanır. Bu ayarları nasıl değiştirebileceğinizi ve çerezler hakkında daha fazla bilgiyi buradan alabilirsiniz.

Orta Ölçekli İşletmeler için Müşteri Deneyimi Çözümleri

Kalabalık bir piyasada müşteri deneyimi, müşteri kazanmanın ve uzun vadeli büyümeyi teşvik etmenin anahtarıdır.

Çözümlerimiz müşterilerinize bekledikleri deneyimi yaşatır. Ayrıca ekiplerinize müşteri ilişkilerini derinleştirmek ve etkileşimi geliştirmek için gerek duydukları içgörü ve araçları da sunabiliriz.


Gelişmiş Müşteri Deneyiminin Temel Yararları

  • Artan Rekabet Gücü

    Artan Rekabet Gücü

    Müşterileri kazanmak ve elde tutmak için yeni etkileşim ve işbirliği yolları bulabilirsiniz. Uzun vadeli başarıyı destekleyecek biçimde hata ve gecikmeyi azaltmak için süreçlerinizi otomatikleştirebilirsiniz.

  • Daha İyi Hizmet

    Daha İyi Hizmet

    Ekiplere olağanüstü bir hizmet sunmak için gerek duydukları araçları verin. İnsanların değer katan işe odaklanmalarına olanak vermek için manuel görevleri azaltın. Müşteriler adına akıllı kararlar vermeleri için onları içgörüler ve verilerle güçlendirin.

  • Büyüme Fırsatları

    Büyüme Fırsatları

    Büyüme fırsatlarını belirlemek için iş zekâsı ve veri analizini kullanabilirsiniz. Genel giderleri azaltmak ve çalışan bağlılığını arttırmak için operasyonları ve süreçleri iyileştirebilirsiniz. 

Değişen bir dünyada başarı sağlayabilirsiniz

Aşağıdaki çözümler, sağlam ve tutarlı bir müşteri deneyimi oluşturmanıza yardımcı olacaktır.

  • Çevrimiçi Müşteri Toplantıları

    Çevrimiçi Müşteri Toplantıları

    Müşterilerle bağlantı ve etkileşim kurmak  için esnek konferans ve işbirliği araçları.


İrtibata geçin!

Artık eskisi gibi olmayan bu dünyada başarılı olmanıza nasıl yardımcı olabileceğimizi anlamak için uzmanlarımızdan biriyle konuşun. Bizimle bugün irtibata geçin.

Bizimle irtibata geçin