Precision Marketing Services
Günümüzün rekabetçi pazarında farkedilebilmek için işletmeler müşterilerine ilgili alanlarına uygun bilgi ve teklifler sunmak durumundadır.
İster bir ürün teslimine pazarlama materyali ekliyor, bir satış mektubu gönderiyor ister bir faturaya kupon ekliyor olun, müşterileriniz en çok doğrudan gereksinimlerine hitap eden, ilgili, hedef odaklı iletişimlere yanıt verir.
Ricoh’un Precision Marketing Services, pazarlama kampanyalarınızın etkisini artırmak için verilerinizi akıllıca kullanmanıza yardımcı olur. Veri analizinden, kişiselleştirilmiş pazarlama materyali tasarımı ve belge oluşturmadan kampanya ölçümüne kadar, hizmet grubumuz yanıt ve dönüşüm oranlarınızı artırmak için müşteri bilgilerinden yararlanmanıza yardımcı olur.
Birçok şirketin ilk seferinde verilerle uğraşmayı ürkütücü bulduğunun farkındayız ve duyarlı pazarlama yoluna geçişinizi rahatça yapmanız için yapılandırılmış bir yaklaşım tasarladık:
1. Yerel Precision Marketing Workshop çalışmamız
Konuya pazarlama ve BT ekibinizle tam gün süren bir Precision Marketing Workshop gerçekleştirerek başlıyoruz. Burada, geçerli kampanya yönetimi süreçlerinizi ve verilerinizi değerlendirerek bunu yönetim özeti ve Precision Marketing pilot programı teklifinizin temelini oluşturmak için kullanıyoruz.
2. Precision Marketing Pilot
Ardından, sabit bir fiyat ile size nasıl yapıldığı konusunda rehberlik edecek ilk duyarlı pazarlama kampanyanızı uyguluyoruz.
- Önemli özellikler ve faydaları
-
Yakın zamanlı bir satın alımla ilgili ürünlerden önceki satın alma tavırlarına dayalı kişiselleştirilmiş tekliflere kadar, Ricoh’un Precision Marketin Services hizmetleri müşterilerinizle iletişim şeklinizi kökten değiştirir.
Özel, uçtan uça hizmetimiz kuruluşunuzun aşağıdakileri yapmasına yardımcı olur:
- Müşterinizin bilgilerini çeşitli format ve birden çok konumdan elde etme
- İlgilerini çekme olasılığı en yüksek olan ürün ve hizmetleri belirlemek için müşterinizin verilerini analiz etme
- Müşteri tepkilerini değerlendirme ve ölçme
- Bir sonraki pazarlama kampanyanız için en uygun hedef grupları seçme
- Müşterilerin ilgi alanlarını hedefleyen kişiselleştirilmiş pazarlama iletişimleri tasarlama
- Pazarlama materyallerinin müşterinizin tercih ettiği iletişim kanalı üzerinden çıkışını ve dağıtımını sağlama
- Başarısını sağlamak ve geliştirilecek noktalarını görmek üzere kampanyanızın etkilerini ölçme