Ana SayfaÖnceki Menü
Genel Bakış

İşyerinde Değişime Liderlik Etmek

Teknoloji, çalışma şeklimizi değiştiriyor. Ricoh olarak, değişimin ekipleriniz ve işletmeniz açısından olumlu bir süreç olmasını sağlıyoruz. Tamamen dijital bir çalışma alanına sorunsuz bir geçiş süreci elde edebilmeniz için bu yolculuğun her adımında size rehberlik ediyoruz.
Tüm iş çözümlerimizi keşfedin
seamless digital workspace experience
Dijital çalışma alanı

Her yere erişim sağlayın

Hibrit ve yerleşik olmayan sistemler geleceğimizi şekillendiriyor. Çalışan bağlılığını güçlendirmek ve yeni performans seviyelerine ulaşmanıza yardımcı olmak amacıyla dijital çalışma alanlarınızı tasarlama, entegre etme ve destekleme konusunda bütünsel bir yaklaşım uyguluyoruz.
Tüm dijital çalışma alanı çözümlerimizi keşfedin
İş Süreci Yönetimi

Başarıya odaklanın

Manuel çalışmaların personelinizi engellemesine izin vermeyin. Personelinizin daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla iş süreçlerinizi optimize ediyor, işletmeniz genelindeki süreçleri kolaylaştırmak ve basite indirgemek üzere teknoloji, uzmanlık ve destek sağlıyoruz.
Tüm iş süreci yönetimi çözümlerimizi keşfedin
Bulut ve Altyapı

Açık ve net bir sistem

Buluttan maksimum verimi elde edebilmek için doğru bir yol haritasına ve bunu uygulayabilecek bir ekibe sahip olmanız gerekir. Yeni nesil inovasyonları takip ederken, bir yandan da ticari faaliyetlerinizi daha hızlı, uygun maliyetli ve güvenli bir hale getiren bulut çözümleri ve uzmanlığı sunuyoruz.
Tüm Bulut ve Altyapı çözümlerimizi keşfedin
Siber Güvenlik

İşinizde risklere son

İnternet özellikli cihazlar, siber saldırılara karşı yeni güvenlik açıklarının oluşmasına yol açar. Temel iş süreçlerinizle uyumlu, akıllı siber güvenlik hizmetleri ve çözümleri sunarak siber suçlarla mücadele etmenize yardımcı oluyoruz.
Tüm Siber Güvenlik çözümlerimizi keşfedin
Dijital Deneyim

Yeni bir deneyim seviyesi

Mükemmel bir müşteri deneyimi, üstün bir çalışan deneyimiyle başlar. Son derece yetenekli veri bilimcileri ve geliştiricileri ekibimiz, her temas noktasında beklentileri aşmak için ihtiyaç duyduğunuz çözümleri tasarlar, oluşturur, uygular ve hizmet verir.
Tüm Dijital Deneyim çözümlerimizi keşfedin
Ofis Ürünleri ve Yazılımı

Sınıfının en kalitelisi

Ricoh, yüksek kaliteli yazıcılar, dijital çoğaltıcılar ve çok fonksiyonlu yazıcılar/tarayıcılar/fotokopi makineleri ile bilinen bir kuruluştur. Hız, büyüklük ve kapasite açısından çok sayıda seçenek arasından çalışma grubunuz, ofisiniz veya sınıfınız için en uygun model ve özellikleri seçebilirsiniz.
Tüm ofis ürünlerimizi ve yazılımlarımızı keşfedin
Genel Bakış

Çok yönlü bir hizmet ve destek platformu

İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmet desteğine tek bir yerden ulaşın. İşletmenizin çalışmaya devam etmesini sağlamaya yönelik destek, tavsiye ve çözümler sunuyoruz.
Destek alın
AV technology and management
Genel Bakış

Tek durak noktanız

Ev sahipliği yaptığımız ve katıldığımız etkinliklerin yanı sıra, iş dünyasından haberler alıp, yeni ürünler ve ekibimiz hakkındaki tüm bilgileri öğrenin.
Gelişmeleri takip edin
News and events from Ricoh
Şirket

Biz kimiz ve ne yapıyoruz

Ricoh olarak, her zaman siz müşterilerimizi dinlemeye ve işletme hedeflerinizle uyumlu yenilikçi çözümler, ürünler ve hizmetler sunmaya çalışıyoruz. Hizmetlerinize ve ürünlerinize değer katmaya çabalıyoruz. Değişen iş ortamlarına uyum sağlıyoruz.
Ricoh hakkında daha fazla bilgi edinin
Genel Bakış

Görüşmek dileğiyle

Sunduğumuz çözümler veya ürünlerimiz hakkında fiyat bilgisi edinmek istiyor, hesabınızı yönetmek için yardıma ihtiyaç duyuyor veya ürünlerimizi halihazırda kullanıyor ve bununla ilgili destek almak istiyorsanız, ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.
Irtibata geçin
customer and employee engagement
Genel Bakış

Bir adım öne geçmenize yardımcı oluyoruz

İşletme çözümlerindeki en önemli noktalara dair en güncel bilgileri keşfedip okuyun.
En güncel bilgileri keşfedin
Ricoh Insights - Overview

Managed Document Solutions

Günümüzün rekabetçi pazarında, bilgiye verimli bir biçimde erişerek yayma imkanı işletmenin başarısı için hayati önem taşır. Ricoh Managed Document Services, doğru bilgilerin gerektiğinde kullanılabilir olmasını sağlamak için belge süreçlerinizi optimize etmek üzere özelleştirilmiş çözümler sunar.

Hizmetimiz belge yönetiminin üç ana öğesini ele alır:

  • Bilgi üretimi
  • İşletmeniz içinde bilginin taşınması
  • Bilginin iş değeri ortaya koymasını sağlayacak şekilde işlenmesi

Her Managed Document Services çözümü, hem hedefleriniz hem de işletmenizin çalışma biçimi konusundaki ihtiyaçlarınıza göre tasarlanmıştır.
Ekibinizle yakın bir biçimde çalışarak kuruluşunuz için en iyi yapılandırmayı ortaya koyma konusundaki kanıtlanmış yaklaşımımızı kullanırız:

  • Önce, ortamınızı, aygıtlarınızı ve bilginin kendisini inceleyerek işletmenizin basılı ve elektronik bilgiye nasıl erişim sağladığını, kullandığını ve sakladığını değerlendiririz
  • Ardından, çalışanlarınızın yaptıkları işi desteklemek üzere ihtiyaç duydukları bilgilere kesintisiz erişimini sağlamak için altyapınızı optimize ederiz
  • Daha sonra, işletmenizdeki girdi ve çıktı davranışlarına, kullanıcıların neyi neden yazdırdığına bakarız
  • Bu bilgilerle, verimliliği artırmanıza ve israfı önlemenize en iyi şekilde yardımcı olacak baskı yönetim teknolojilerini belirleriz
  • Bu süreç boyunca çalışanlarınızın değişime nasıl yanıt verdiğini izler ve gerekirse yaklaşımımızı buna uygun olarak uyarlarız
  • Ardından, mevzuat ve bilgi güvenliği konularını dikkatle göz önünde bulundurarak işletmeniz büyüyüp değiştikçe sürekli gelişimi sağlamak üzere sizinle birlikte çalışırız

Hizmetimizin bir parçası olarak, Ricoh belge yönetimi altyapınıza katkısı olan herhangi ek sağlayıcıları da yöneterek, süreçlerinizi ve maliyetlerinizi yönetim genel giderlerinizi düşürecek şekilde düzenlemenize yardımcı olabilir.

Önemli özellikler ve faydaları

Ricoh’nun belge yönetim hizmetleri, bilgilerinizden daha verimli bir biçimde yararlanmanıza yardımcı olmak üzere işletmenize uygun olarak tasarlanır. Kanıtlanmış çözümlerimiz size aşağıdakiler konusunda yardımcı olur:

Daha hızlı yanıt süreleriyle müşteri memnuniyetini artırma

Müşteriler verimli ve bilinçli hizmet almak ister ve bunu hak ederler. Belge süreçlerinizi düzenlemek müşterilerle bire bir çalışan personelin işlerini daha kolaylıkla yaparak daha kişiselleştirilmiş hizmet vermelerini sağlar ve bu da müşteri memnuniyeti ve bağlılığı sağlar.

Bilgi sermayenizden daha fazla değer elde etme

Çözümlerimiz bilginin kuruluşunuz içinde daha serbestçe hareket etmesini sağlamak üzere tasarlanmıştır. Bilgilerinizi daha kullanılabilir, uyarlanabilir, aranabilir, taşınabilir ve yeniden kullanılabilir hale getirerek, değişen işletme ortamlarına daha çabuk adapte olma yeteneği geliştirirsiniz.

Verimliliği artırma ve israfı azaltma

Teknolojiyi insanların çalışma biçimleriyle uyumlu hale getirmek ve çalışanların değişime adapte olmalarına yardımcı olmak performans ve verimliliği doğrudan artırır. Ayrıca, zaman ve envanter kaybını önlemek ve yatırım getirinizi artırmak üzere tıkanıklıkları belirleyip kaynak kullanımını kontrol ederek iş süreçlerinizin maliyetlerini yönetmenize yardımcı oluruz.

Servis kullanım vakaları

Aşağıdaki kullanım senaryosu Managed Document Services’nin farklı senaryolara göre nasıl uyarlanabildiğini gösterir:


Çıkış maliyetlerini yönetme

Tüm sektörlerden kuruluşlar, hizmet kalitesinden veya müşteri memnuniyetinden ödün vermeden ofis maliyetlerini düşürmenin yeni yollarını aramaktadır.

Ismarlama çözümlerimiz baskı hacimlerini, kalitesini ve maliyetlerini optimize etmeyi sağlar. Her görev, filo hacimlerini, kullanıcı-aygıt oranlarını, baskı iş akışlarını ve ortak uygulamaları incelemek üzere tasarlanmış bir değerlendirmeyle başlar.

Bu öngörülerle Ricoh, aşağıdakileri gerçekleştirmek üzere araçları uygulamaya koymak için kuruluşlarla birlikte çalışır:

  • Baskı işlerini yönlendirme
  • Erişimi denetleme ve israfı azaltma
  • Kullanım paylaşımını izleme ve ilgili maliyetleri kontrol etme
  • Raporlamayı merkezi hale getirme
  • Çıkış ortamını yönetme

Çok sayıda sağlayıcı yönetimi

Ricoh dışındaki markaların belge yönetimi için tek bağlantı noktası olmak, Ricoh’un müşterimizin sağlayıcılarıyla olan ilişkilerini yürütmek için ihtiyaç duyduğu zaman ve çabayı en aza indirmesini sağlar.

Kuruluşların tutarlı hizmet düzeylerinden yararlanabilmesi için günlük etkinlikleri ve Hizmet Düzeyi Sözleşmesi (SLA) uyumunu yönetir ve ölçeriz. Bu yaklaşımla, işletmeler maliyet yönetimine yardımcı olmak üzere daha az sayıda sağlayıcı için harcamada bulunarak daha fazla fayda sağlayabilirler.

İlgili hizmetler

  • Invoicing Services

    Faturalama Hizmetleri

    Muhasebe uygulamalarınızı optimize edin ve size, müşterilerinize ve tedarikçilerinize uygun bir hızda kağıtsız faturalamaya geçiş yapın

  • Giderler

    Giderler

    Hızlı, doğru elektronik işlemlerle gider yönetiminizi dönüştürün