Çerez Politikası

Ricoh, bu siteyi kullandığınızda size daha iyi bir deneyim sunmak için çerezler gibi veri toplama araçları kullanır. Bu ayarları nasıl değiştirebileceğinizi ve çerezler hakkında daha fazla bilgiyi buradan alabilirsiniz.

Managed Document Solutions

Günümüzün rekabetçi pazarında, bilgiye verimli bir biçimde erişerek yayma imkanı işletmenin başarısı için hayati önem taşır. Ricoh Managed Document Services, doğru bilgilerin gerektiğinde kullanılabilir olmasını sağlamak için belge süreçlerinizi optimize etmek üzere özelleştirilmiş çözümler sunar.

Hizmetimiz belge yönetiminin üç ana öğesini ele alır:

  • Bilgi üretimi
  • İşletmeniz içinde bilginin taşınması
  • Bilginin iş değeri ortaya koymasını sağlayacak şekilde işlenmesi

Her Managed Document Services çözümü, hem hedefleriniz hem de işletmenizin çalışma biçimi konusundaki ihtiyaçlarınıza göre tasarlanmıştır.
Ekibinizle yakın bir biçimde çalışarak kuruluşunuz için en iyi yapılandırmayı ortaya koyma konusundaki kanıtlanmış yaklaşımımızı kullanırız:

  • Önce, ortamınızı, aygıtlarınızı ve bilginin kendisini inceleyerek işletmenizin basılı ve elektronik bilgiye nasıl erişim sağladığını, kullandığını ve sakladığını değerlendiririz
  • Ardından, çalışanlarınızın yaptıkları işi desteklemek üzere ihtiyaç duydukları bilgilere kesintisiz erişimini sağlamak için altyapınızı optimize ederiz
  • Daha sonra, işletmenizdeki girdi ve çıktı davranışlarına, kullanıcıların neyi neden yazdırdığına bakarız
  • Bu bilgilerle, verimliliği artırmanıza ve israfı önlemenize en iyi şekilde yardımcı olacak baskı yönetim teknolojilerini belirleriz
  • Bu süreç boyunca çalışanlarınızın değişime nasıl yanıt verdiğini izler ve gerekirse yaklaşımımızı buna uygun olarak uyarlarız
  • Ardından, mevzuat ve bilgi güvenliği konularını dikkatle göz önünde bulundurarak işletmeniz büyüyüp değiştikçe sürekli gelişimi sağlamak üzere sizinle birlikte çalışırız

Hizmetimizin bir parçası olarak, Ricoh belge yönetimi altyapınıza katkısı olan herhangi ek sağlayıcıları da yöneterek, süreçlerinizi ve maliyetlerinizi yönetim genel giderlerinizi düşürecek şekilde düzenlemenize yardımcı olabilir.

Önemli özellikler ve faydaları

Ricoh’nun belge yönetim hizmetleri, bilgilerinizden daha verimli bir biçimde yararlanmanıza yardımcı olmak üzere işletmenize uygun olarak tasarlanır. Kanıtlanmış çözümlerimiz size aşağıdakiler konusunda yardımcı olur:

Daha hızlı yanıt süreleriyle müşteri memnuniyetini artırma

Müşteriler verimli ve bilinçli hizmet almak ister ve bunu hak ederler. Belge süreçlerinizi düzenlemek müşterilerle bire bir çalışan personelin işlerini daha kolaylıkla yaparak daha kişiselleştirilmiş hizmet vermelerini sağlar ve bu da müşteri memnuniyeti ve bağlılığı sağlar.

Bilgi sermayenizden daha fazla değer elde etme

Çözümlerimiz bilginin kuruluşunuz içinde daha serbestçe hareket etmesini sağlamak üzere tasarlanmıştır. Bilgilerinizi daha kullanılabilir, uyarlanabilir, aranabilir, taşınabilir ve yeniden kullanılabilir hale getirerek, değişen işletme ortamlarına daha çabuk adapte olma yeteneği geliştirirsiniz.

Verimliliği artırma ve israfı azaltma

Teknolojiyi insanların çalışma biçimleriyle uyumlu hale getirmek ve çalışanların değişime adapte olmalarına yardımcı olmak performans ve verimliliği doğrudan artırır. Ayrıca, zaman ve envanter kaybını önlemek ve yatırım getirinizi artırmak üzere tıkanıklıkları belirleyip kaynak kullanımını kontrol ederek iş süreçlerinizin maliyetlerini yönetmenize yardımcı oluruz.

Servis kullanım vakaları

Aşağıdaki kullanım senaryosu Managed Document Services’nin farklı senaryolara göre nasıl uyarlanabildiğini gösterir:


Çıkış maliyetlerini yönetme

Tüm sektörlerden kuruluşlar, hizmet kalitesinden veya müşteri memnuniyetinden ödün vermeden ofis maliyetlerini düşürmenin yeni yollarını aramaktadır.

Ismarlama çözümlerimiz baskı hacimlerini, kalitesini ve maliyetlerini optimize etmeyi sağlar. Her görev, filo hacimlerini, kullanıcı-aygıt oranlarını, baskı iş akışlarını ve ortak uygulamaları incelemek üzere tasarlanmış bir değerlendirmeyle başlar.

Bu öngörülerle Ricoh, aşağıdakileri gerçekleştirmek üzere araçları uygulamaya koymak için kuruluşlarla birlikte çalışır:

  • Baskı işlerini yönlendirme
  • Erişimi denetleme ve israfı azaltma
  • Kullanım paylaşımını izleme ve ilgili maliyetleri kontrol etme
  • Raporlamayı merkezi hale getirme
  • Çıkış ortamını yönetme

Çok sayıda sağlayıcı yönetimi

Ricoh dışındaki markaların belge yönetimi için tek bağlantı noktası olmak, Ricoh’un müşterimizin sağlayıcılarıyla olan ilişkilerini yürütmek için ihtiyaç duyduğu zaman ve çabayı en aza indirmesini sağlar.

Kuruluşların tutarlı hizmet düzeylerinden yararlanabilmesi için günlük etkinlikleri ve Hizmet Düzeyi Sözleşmesi (SLA) uyumunu yönetir ve ölçeriz. Bu yaklaşımla, işletmeler maliyet yönetimine yardımcı olmak üzere daha az sayıda sağlayıcı için harcamada bulunarak daha fazla fayda sağlayabilirler.

İlgili hizmetler

  • Invoicing Services

    Faturalama Hizmetleri

    Muhasebe uygulamalarınızı optimize edin ve size, müşterilerinize ve tedarikçilerinize uygun bir hızda kağıtsız faturalamaya geçiş yapın

  • Giderler

    Giderler

    Hızlı, doğru elektronik işlemlerle gider yönetiminizi dönüştürün