Çerez Politikası

Ricoh, bu siteyi kullandığınızda size daha iyi bir deneyim sunmak için çerezler gibi veri toplama araçları kullanır. Bu ayarları nasıl değiştirebileceğinizi ve çerezler hakkında daha fazla bilgiyi buradan alabilirsiniz.

Akıllı Toplantı Alanları

Günümüzde, toplantı tamamlandıktan sonra toplantıda konuşulan bilginin %90'ı kaybolur. Dahası, toplantıda geçen sürenin yalnızca %45'i üretkendir. Uzaktan çalışan veya dünyanın dört bir yanında yer alan ofislerdeki çalışanlarla daha verimli ve katılımcı bir biçimde bağlantı kurmak istiyor musunuz?  

İş dünyası değiştikçe, Ricoh size veya çalışanlarınıza etkili bir biçimde iletişim kurmak ve işbirliği yapmak için gereken her şeye sahip olduğunuzdan emin olmak için servis ve çözümlerini geliştirmektedir. 

Önemli özellikler ve faydaları

En son dijital yeniliklerle ekibinizi etkili bir biçimde nasıl geliştirebilirsiniz?

Teknoloji ortağınız olarak bizim rolümüz, ofis alanınızın tüm potansiyelini ortaya çıkaracak teknolojiyi belirlemeniz için size yardımcı olacak bugünün ve geleceğin dijital çalışma ortamlarını oluşturmaktır.  

Bunu şöyle gerçekleştirmekteyiz:   
  • Sözü edilen çalışma alanı uluslararası şirketler için iş akışı entegrasyonunu içeren tasarımı Mevcut ofis alanınızın ve çalışma süreçlerinin değerlendirilmesi ve analizi 
  • Çalışanlara, herhangi bir yerde ve zamanda anında 
  • işbirliği imkanı veren çözümün uygulanması 7x24 destek içeren ve profesyonel biçimde yönetilen servisler


Aradığınızı bulamadınız mı?

Bizi arayın, size nasıl yardımcı olabileceğimizi konuşalım.

Gelin konuşalım