İşyeri Yönetimi
- Önemli özellikler ve faydaları
-
Entegre işyeri yönetim sistemiyle ofis deneyiminizi geliştirin
Yakın zamanda yapılan bir araştırmaya göre çalışanlar bize, daha iyi teknolojinin iş günleri üzerinde en olumlu etkiyi yapacağını söyledi.Bunu başarmak için idari ekibinize yardımcı oluyoruz ve mevcut fiziksel iş alanını optimize etmek adına, işyeri yönetim sistemleri kullanarak iş süreçlerinizi değerlendiriyor ve değiştiriyoruz. Alan ve varlık yönetimi üzerinde önemli veriler toplanarak, etkinliği, üretkenliği ve tasarrufu arttırıcı kararlar verilebilir.İşyeri yönetim sistemleri şu amaçlarla kullanılır:- Self servis resepsiyonlar ve dijital tabelalarla ziyaretçilerin deneyimini iyileştirmek ve yönünü kolay bulmasını sağlamak
- Oda / masa kullanımını tam olarak görünür kılmak ve tam entegre rezervasyon sistemlerini tüm çalışanlar için desteklemek
- Etkileşimli ekranlar ve video konferans cihazları gibi değerli BT varlıklarının kullanımını izlemek ve değerlendirmek
İşyerinizin nasıl kullanıldığını anladığınız zaman varlıklarınızı ve gayrimenkul alanını daha verimli bir biçimde yönetebilir, maliyetleri düşürebilir ve daha akıllı kararlar verebilirsiniz. İşyeri yönetim çözümlerimiz, kullanım ve doluluk oranı hakkında daha akıllı kararlar alabilmeniz için iş zekası ve veri sağlar.
Aradığınızı bulamadınız mı?
Bizi arayın, size nasıl yardımcı olabileceğimizi konuşalım.