Business Solutions Thumbnail

İş Çözümleri

Ricoh olarak, kuruluşların sürekli değişen çalışma şartlarına uyumlu teknolojiler geliştirme ve entegre etme konusunda uzmanız.

Daha fazlasını keşfet
Dijital çalışma alanlarını dönüştürerek çalışanlarınızın deneyimini geliştirin, işbirliği ve inovasyonu teşvik edin.
Daha fazla
İş süreçlerinizi sadeleştirirken, daha hızlı ve etkili çalışma yollarıyla çalışan bağlılığını ve verimliliğini arttırın.
Daha fazla
Doğru baskı teknolojisine erişim sağlayarak, çalışanlarınıza bilgiyi verimli işleme, depolama ve yazdırma yeteneğini kazandırın.
Daha fazla
BT altyapınızı güncellerken konsolide edin, görevleri ve operasyonları otomakleştirin.
Daha fazla
Uzman çözümlerimiz ile BT altyapınızı güvence altına  alın, organizasyonunuzu dayanıklı hale getirin.
Daha fazla
Dijital baskıya geçiş yaparak müşterilerinize sürdürülebilir ve maliyet etkin çözümler sunun. 
Daha fazla
Products Services Thumbnail

Ürünler ve Servisler

İş süreclerinizi daha verimli hale getirmek, verimliliği arttırmak ve organizasyonunuz içinde üretkenliği arttırmak amacıyla tasarlanmış eksiksiz çözümler sunuyoruz.

Yüksek verimli üretim yazıcıları ve uçtan uca yazılım çözümleri.
Daha fazla
Kişiselleştirilmiş aksesuarlar, T-shirtler, çoraplar, çantalar üretmenizi sağlayan cihazlar
Daha fazla
Pozitif bir iş yeri deneyimi için, rutin görevleri otomatikleştiren ve iş yerinize tam uyumlu hizmetler.
Daha fazla
360 derece dijital kameralar.
Daha fazla
Üstün yazıcı performansı için orjinal Ricoh mürekkep, toner, parça ve sarf malzemeleri.
Daha fazla
Support Thumbnail

Destek Merkezi

İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmet desteğine tek bir yerden ulaşın. İşletmenizin verimli çalışması için destek, tavsiye ve çözümler sunar.

Destek Alın
Sürücü, yazılım ve daha fazlası için self-servis portalımızı ziyaret edin. 
Daha fazla
One Ricoh Portal ile cihazlarınızın çevrimiçi yönetimi, servis talepleri, toner siparişi ve daha fazlası.
Daha fazla
Geri Dönüşüm & Sahte ürünler
Kullanılmış tonerlerinizi geri dönüştürün, orjinal sarf malzemelerinizi doğrudan bizden temin edin.
Bölgenizdeki Ricoh yetkili bayinizi bulun.
Daha fazla
News Events Thumbnail

Güncel kalın

Ricoh’tan haberler, yeni ürünler & hizmetler ve etkinliklerimiz hakkında bilgi alın.

Tüm Haberler
Ricoh'taki tüm gelişmeleri öğrenin. 
Daha fazla
Yaklaşan etkinliklerimize katılın. Verimli ve iş birlikçi bir yapı oluşturmanıza nasıl yardımcı olabileceğimizi keşfedin.
Daha fazla
About Us Thumbnail

Hakkımızda

Ricoh olarak, her zaman siz müşterilerimizi dinlemeye ve işletme hedeflerinizle uyumlu yenilikçi çözümler, ürünler ve hizmetler sunmaya çalışıyoruz. Hizmetlerinize ve ürünlerinize değer katmaya çabalıyoruz. Değişen iş ortamlarına uyum sağlıyoruz.

Daha fazla
Kim olduğumuz , ne yaptığımız ve işimizi şekillendiren unsurlar.
Daha fazla
Sürdürülebilir bir gelecek inşa etme taahhüdümüzü öğrenin.
Daha fazla
Ricoh’da bir kariyer inşa edin.
Daha fazla
Bize ulaşın

İşyeri Yönetimi

Ofislerinizin herhangi birinde herhangi bir anda masaların kaçının kullanılmakta olduğunu biliyor musunuz? Çalışanlar tek bir sistemi kullanarak ofislerindeki veya başka lokasyonlardaki toplantı odalarını ve video konferans aletlerini rezerve edebilir mi? İş alanlarını nasıl kullandığınıza ilişkin analizleri kolaylaştıran izleme ve yönetim çözümleri vardır. Bu çözümler gayrimenkul yatırımlarınızı daha verimli yönetmenize yardımcı olur ve %50'ye kadar tasarruf yapmanızı sağlar.  

Ricoh'un sunduğu işyeri yönetimi, işyerinizin günlük olarak nasıl çalıştığını analiz ederek üretkenliği arttıracak ve insanların tekrarlanan ve idari işlere harcadığı zamanı azaltacak, veriye dayalı çözümler sunar.  

İster yerinde ister uzaktan teknik desteğe gerek duyun, uzmanlarımız işletmeniz için en uygun çözümü tasarlamanız, yönetmeniz ve uygulamanız için sizinle birlikte çalışır.
Önemli özellikler ve faydaları

Entegre işyeri yönetim sistemiyle ofis deneyiminizi geliştirin

Yakın zamanda yapılan bir araştırmaya göre çalışanlar bize, daha iyi teknolojinin iş günleri üzerinde en olumlu etkiyi yapacağını söyledi.

Bunu başarmak için idari ekibinize yardımcı oluyoruz ve mevcut fiziksel iş alanını optimize etmek adına, işyeri yönetim sistemleri kullanarak iş süreçlerinizi değerlendiriyor ve değiştiriyoruz. Alan ve varlık yönetimi üzerinde önemli veriler toplanarak, etkinliği, üretkenliği ve tasarrufu arttırıcı kararlar verilebilir.

İşyeri yönetim sistemleri şu amaçlarla kullanılır:
  • Self servis resepsiyonlar ve dijital tabelalarla ziyaretçilerin deneyimini iyileştirmek ve yönünü kolay bulmasını sağlamak 
  • Oda / masa kullanımını tam olarak görünür kılmak ve tam entegre rezervasyon sistemlerini tüm çalışanlar için desteklemek 
  • Etkileşimli ekranlar ve video konferans cihazları gibi değerli BT varlıklarının kullanımını izlemek ve değerlendirmek  
İşyerinizin nasıl kullanıldığını anladığınız zaman varlıklarınızı ve gayrimenkul alanını daha verimli bir biçimde yönetebilir, maliyetleri düşürebilir ve daha akıllı kararlar verebilirsiniz. İşyeri yönetim çözümlerimiz, kullanım ve doluluk oranı hakkında daha akıllı kararlar alabilmeniz için iş zekası ve veri sağlar.

Aradığınızı bulamadınız mı?

Bizi arayın, size nasıl yardımcı olabileceğimizi konuşalım.

Gelin konuşalım