Ana SayfaÖnceki Menü
Genel Bakış

İşyerinde Değişime Liderlik Etmek

Teknoloji, çalışma şeklimizi değiştiriyor. Ricoh olarak, değişimin ekipleriniz ve işletmeniz açısından olumlu bir süreç olmasını sağlıyoruz. Tamamen dijital bir çalışma alanına sorunsuz bir geçiş süreci elde edebilmeniz için bu yolculuğun her adımında size rehberlik ediyoruz.
Tüm iş çözümlerimizi keşfedin
seamless digital workspace experience
Dijital çalışma alanı

Her yere erişim sağlayın

Hibrit ve yerleşik olmayan sistemler geleceğimizi şekillendiriyor. Çalışan bağlılığını güçlendirmek ve yeni performans seviyelerine ulaşmanıza yardımcı olmak amacıyla dijital çalışma alanlarınızı tasarlama, entegre etme ve destekleme konusunda bütünsel bir yaklaşım uyguluyoruz.
Tüm dijital çalışma alanı çözümlerimizi keşfedin
İş Süreci Yönetimi

Başarıya odaklanın

Manuel çalışmaların personelinizi engellemesine izin vermeyin. Personelinizin daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla iş süreçlerinizi optimize ediyor, işletmeniz genelindeki süreçleri kolaylaştırmak ve basite indirgemek üzere teknoloji, uzmanlık ve destek sağlıyoruz.
Tüm iş süreci yönetimi çözümlerimizi keşfedin
Bulut ve Altyapı

Açık ve net bir sistem

Buluttan maksimum verimi elde edebilmek için doğru bir yol haritasına ve bunu uygulayabilecek bir ekibe sahip olmanız gerekir. Yeni nesil inovasyonları takip ederken, bir yandan da ticari faaliyetlerinizi daha hızlı, uygun maliyetli ve güvenli bir hale getiren bulut çözümleri ve uzmanlığı sunuyoruz.
Tüm Bulut ve Altyapı çözümlerimizi keşfedin
Siber Güvenlik

İşinizde risklere son

İnternet özellikli cihazlar, siber saldırılara karşı yeni güvenlik açıklarının oluşmasına yol açar. Temel iş süreçlerinizle uyumlu, akıllı siber güvenlik hizmetleri ve çözümleri sunarak siber suçlarla mücadele etmenize yardımcı oluyoruz.
Tüm Siber Güvenlik çözümlerimizi keşfedin
Dijital Deneyim

Yeni bir deneyim seviyesi

Mükemmel bir müşteri deneyimi, üstün bir çalışan deneyimiyle başlar. Son derece yetenekli veri bilimcileri ve geliştiricileri ekibimiz, her temas noktasında beklentileri aşmak için ihtiyaç duyduğunuz çözümleri tasarlar, oluşturur, uygular ve hizmet verir.
Tüm Dijital Deneyim çözümlerimizi keşfedin
Ofis Ürünleri ve Yazılımı

Sınıfının en kalitelisi

Ricoh, yüksek kaliteli yazıcılar, dijital çoğaltıcılar ve çok fonksiyonlu yazıcılar/tarayıcılar/fotokopi makineleri ile bilinen bir kuruluştur. Hız, büyüklük ve kapasite açısından çok sayıda seçenek arasından çalışma grubunuz, ofisiniz veya sınıfınız için en uygun model ve özellikleri seçebilirsiniz.
Tüm ofis ürünlerimizi ve yazılımlarımızı keşfedin
Genel Bakış

Çok yönlü bir hizmet ve destek platformu

İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmet desteğine tek bir yerden ulaşın. İşletmenizin çalışmaya devam etmesini sağlamaya yönelik destek, tavsiye ve çözümler sunuyoruz.
Destek alın
AV technology and management
Genel Bakış

Tek durak noktanız

Ev sahipliği yaptığımız ve katıldığımız etkinliklerin yanı sıra, iş dünyasından haberler alıp, yeni ürünler ve ekibimiz hakkındaki tüm bilgileri öğrenin.
Gelişmeleri takip edin
News and events from Ricoh
Şirket

Biz kimiz ve ne yapıyoruz

Ricoh olarak, her zaman siz müşterilerimizi dinlemeye ve işletme hedeflerinizle uyumlu yenilikçi çözümler, ürünler ve hizmetler sunmaya çalışıyoruz. Hizmetlerinize ve ürünlerinize değer katmaya çabalıyoruz. Değişen iş ortamlarına uyum sağlıyoruz.
Ricoh hakkında daha fazla bilgi edinin
Genel Bakış

Görüşmek dileğiyle

Sunduğumuz çözümler veya ürünlerimiz hakkında fiyat bilgisi edinmek istiyor, hesabınızı yönetmek için yardıma ihtiyaç duyuyor veya ürünlerimizi halihazırda kullanıyor ve bununla ilgili destek almak istiyorsanız, ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.
Irtibata geçin
customer and employee engagement
Genel Bakış

Bir adım öne geçmenize yardımcı oluyoruz

İşletme çözümlerindeki en önemli noktalara dair en güncel bilgileri keşfedip okuyun.
En güncel bilgileri keşfedin
Ricoh Insights - Overview

Mailroom as a Managed Service

Büyük kuruluşlardaki posta odaları genellikle sorunsuz çalışması için önemli oranda iş gücü yatırımı gerektiren maliyet merkezleridir. Ricoh’un Mailroom as a Managed Service hizmeti bu sürecin tamamını üzerinizden alır.

İster fiziksel postalarınızın ayrılmasını ve dağıtımını gerçekleştirecek bir ortak arıyor ister gelen postalarınızı otomatik ve dijital hale getirmek istiyor olun, postanızı kendi şirket binanızda yönetmenize yardımcı olacak size özel çözümler oluştururuz.

Aşağıda manuel süreçlerinize yardımcı olduğumuz birkaç yöntemi görebilirsiniz:

  • Gelen postanızı ayırma ve ilgili masalara veya konumlara bırakma
  • Posta ve kurye hizmetlerini teslim alma ve teslim etme ve imzalama
  • İstenmeyen ve belirsiz postalar dahil postaları filtreleme ve yönetme

Dijital posta odası

Ayrıca, daha ileri düzeyde belge denetimi ve daha etkin biçimde teslimler için posta odanızı dijital hale getirmenize yardımcı olabiliriz. Posta geldiği noktada taranır ve ilgili alıcılara dijital olarak dağıtılır. Aynı zamanda, ilgili belgeler istendiğinde kolayca bulunması ve başvurulması için dizinlenir ve arşivlenir.

Dijital posta odası hizmetlerimiz aşağıdakileri içerir:

  • Posta geldiği anda tarama ve alıcılara elektronik dağıtım
  • Çok kanallı dijital teslim
  • İlgili belgeleri saklama politikalarınıza uygun olarak dizinleme ve arşivleme
Önemli özellikler ve faydaları

Ricoh’un Mailroom as a Managed Service hizmeti ile dahili posta odanızın sorunsuz ve etkin bir biçimde çalışacağından emin olursunuz.

Bu hizmet şirket binanızda yerleşik bir departman olarak yönetilir ve aşağıdakileri sağlar:

  • Dahili posta yönetimi süresinden tasarruf
  • Posta odası personeli işe alma ve yönetme konusunda zaman ve paradan tasarruf
  • Posta odası konusunda en iyi uygulamaları içeren özel bir hizmet ile posta odası etkinliğini artırma

Ayrıca, dijital posta odası hizmetimiz aşağıdakileri sağlar:

  • Belgelerinizi daha kolay yönetme ve daha yüksek düzeyde denetleme
  • İnsan hatası nedeniyle postaların kaybolma riskini azaltma
  • Postaları belge yönetimi sürecinize sorunsuz olarak dahil etme

İlgili hizmetler