Scanning and Archiving as a Managed Service
Ricoh’un yönetimli tarama ve arşivleme hizmeti, şirket binanızda eksiksiz uçtan uca elektronik belge ve kayıt yönetim çözümü sağlar. Hizmetimiz kağıt tabanlı işlemlerinizi dijital iş akışlarına dönüştürmenize yardımcı olur. Böylece, ihtiyacınız olan belgeleri kolayca bulabilir ve kullanabilirsiniz.
İster müşteri hizmetlerini geliştirilmiş bilgi kullanılabilirliğiyle iyileştirmek, ister çalışanlarınızın belgelere kolayca erişmesini sağlayarak iç verimliliği artırmak istiyor olun, ihtiyaçlarınıza özel olarak tasarlanan bir hizmet sunarız.
Ricoh, belgelerinizi yakalamak, dizinlemek, geri çağırmak ve güvenlik altına almak için gerekli teknoloji ve uzmanlığı sunar. Hizmetimiz hem arka hem de ön taraftaki süreçleri içerir ve tüm sistemi sizin için şirket binanızda çalıştırabiliriz. Böylece, çalışanlarınız işlerinizin diğer alanlarına odaklanabilirler.
- Önemli özellikler ve faydaları
-
Ricoh’un Scanning and Archiving as a Managed Service hizmeti belge işlemlerinizi daha ileri düzeyde kontrol edebilmenizi sağlar.
Hizmet aşağıdakileri içerir:
- Sektör uzmanlarımıza danışarak işletmeniz için ısmarlama bir çözüm tasarlama
- Belge toplama ve hazırlama
- Basılı belgelerinizi tarama
- Kolay geri çağırma için belge dizinleme
- Kayıt yönetimi ve kalite kontrol denetimi
Kağıt tabanlı belge yönetiminizi dijital süreçlere dönüştürme aşağıdakilerden yararlanmanız anlamına gelir:
- Bilgilerinize ihtiyaç duyduğunuz anda ve yerde hızlı erişim
- Manuel işlemler nedeniyle gerçekleşen hata ve belge kaybı riskini azaltma
- Bilgilere daha gelişmiş erişim sayesinde mevzuatlara daha kolay uyum sağlama
- Kağıt içermeyen iş süreçleriyle çevre politikaları konusunda daha iyi performans