Ana SayfaÖnceki Menü
Genel Bakış

İşyerinde Değişime Liderlik Etmek

Teknoloji, çalışma şeklimizi değiştiriyor. Ricoh olarak, değişimin ekipleriniz ve işletmeniz açısından olumlu bir süreç olmasını sağlıyoruz. Tamamen dijital bir çalışma alanına sorunsuz bir geçiş süreci elde edebilmeniz için bu yolculuğun her adımında size rehberlik ediyoruz.
Tüm iş çözümlerimizi keşfedin
seamless digital workspace experience
Dijital çalışma alanı

Her yere erişim sağlayın

Hibrit ve yerleşik olmayan sistemler geleceğimizi şekillendiriyor. Çalışan bağlılığını güçlendirmek ve yeni performans seviyelerine ulaşmanıza yardımcı olmak amacıyla dijital çalışma alanlarınızı tasarlama, entegre etme ve destekleme konusunda bütünsel bir yaklaşım uyguluyoruz.
Tüm dijital çalışma alanı çözümlerimizi keşfedin
İş Süreci Yönetimi

Başarıya odaklanın

Manuel çalışmaların personelinizi engellemesine izin vermeyin. Personelinizin daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla iş süreçlerinizi optimize ediyor, işletmeniz genelindeki süreçleri kolaylaştırmak ve basite indirgemek üzere teknoloji, uzmanlık ve destek sağlıyoruz.
Tüm iş süreci yönetimi çözümlerimizi keşfedin
Bulut ve Altyapı

Açık ve net bir sistem

Buluttan maksimum verimi elde edebilmek için doğru bir yol haritasına ve bunu uygulayabilecek bir ekibe sahip olmanız gerekir. Yeni nesil inovasyonları takip ederken, bir yandan da ticari faaliyetlerinizi daha hızlı, uygun maliyetli ve güvenli bir hale getiren bulut çözümleri ve uzmanlığı sunuyoruz.
Tüm Bulut ve Altyapı çözümlerimizi keşfedin
Siber Güvenlik

İşinizde risklere son

İnternet özellikli cihazlar, siber saldırılara karşı yeni güvenlik açıklarının oluşmasına yol açar. Temel iş süreçlerinizle uyumlu, akıllı siber güvenlik hizmetleri ve çözümleri sunarak siber suçlarla mücadele etmenize yardımcı oluyoruz.
Tüm Siber Güvenlik çözümlerimizi keşfedin
Dijital Deneyim

Yeni bir deneyim seviyesi

Mükemmel bir müşteri deneyimi, üstün bir çalışan deneyimiyle başlar. Son derece yetenekli veri bilimcileri ve geliştiricileri ekibimiz, her temas noktasında beklentileri aşmak için ihtiyaç duyduğunuz çözümleri tasarlar, oluşturur, uygular ve hizmet verir.
Tüm Dijital Deneyim çözümlerimizi keşfedin
Ofis Ürünleri ve Yazılımı

Sınıfının en kalitelisi

Ricoh, yüksek kaliteli yazıcılar, dijital çoğaltıcılar ve çok fonksiyonlu yazıcılar/tarayıcılar/fotokopi makineleri ile bilinen bir kuruluştur. Hız, büyüklük ve kapasite açısından çok sayıda seçenek arasından çalışma grubunuz, ofisiniz veya sınıfınız için en uygun model ve özellikleri seçebilirsiniz.
Tüm ofis ürünlerimizi ve yazılımlarımızı keşfedin
Genel Bakış

Çok yönlü bir hizmet ve destek platformu

İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmet desteğine tek bir yerden ulaşın. İşletmenizin çalışmaya devam etmesini sağlamaya yönelik destek, tavsiye ve çözümler sunuyoruz.
Destek alın
AV technology and management
Genel Bakış

Tek durak noktanız

Ev sahipliği yaptığımız ve katıldığımız etkinliklerin yanı sıra, iş dünyasından haberler alıp, yeni ürünler ve ekibimiz hakkındaki tüm bilgileri öğrenin.
Gelişmeleri takip edin
News and events from Ricoh
Şirket

Biz kimiz ve ne yapıyoruz

Ricoh olarak, her zaman siz müşterilerimizi dinlemeye ve işletme hedeflerinizle uyumlu yenilikçi çözümler, ürünler ve hizmetler sunmaya çalışıyoruz. Hizmetlerinize ve ürünlerinize değer katmaya çabalıyoruz. Değişen iş ortamlarına uyum sağlıyoruz.
Ricoh hakkında daha fazla bilgi edinin
Genel Bakış

Görüşmek dileğiyle

Sunduğumuz çözümler veya ürünlerimiz hakkında fiyat bilgisi edinmek istiyor, hesabınızı yönetmek için yardıma ihtiyaç duyuyor veya ürünlerimizi halihazırda kullanıyor ve bununla ilgili destek almak istiyorsanız, ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.
Irtibata geçin
customer and employee engagement
Genel Bakış

Bir adım öne geçmenize yardımcı oluyoruz

İşletme çözümlerindeki en önemli noktalara dair en güncel bilgileri keşfedip okuyun.
En güncel bilgileri keşfedin
Ricoh Insights - Overview

Toplantı Salonu Hizmetleri

Şirket toplantı odaları, ekiplerin çalışmalarını ve fikirlerini kolayca paylaşabileceği, işbirliği yapabileceği ve sunabileceği üretken alanlar olmalıdır. Ancak genelde toplantı için kullanmak istediğimizde odaların dolu ya da yetersiz donanıma sahip olduğunu görüyoruz.

Ricoh’un Toplantı Salonu Hizmetleri sayesinde toplantı alanınızın kullanma şeklini değiştirebilirsiniz. Bu değerli ofis alanlarını üretkenliğinizi aktif şekilde artıran etkin şekilde yönetilen ortamlara dönüştürmek için tasarlanmış komple bir çözüm sunuyoruz.

Salonun kullanım verimliliğini artırmak için alanların nasıl kullanıldığını değerlendirmenizi sağlayacak bir izleme yazılımı ve dijital sinyalizasyon sunuyoruz, bu sayede herkes odaların ne zaman dolu olduğunu ve ne zaman kullanılabileceğiniz biliyor. Ayrıca salonlara erişimi yönetmek için kimlik kartı teknolojisi de kurabiliyoruz.

Kurumsal verimlilik için toplantı salonlarını takvim sisteminizden kolayca ayırtabileceğiniz, davetiyeleri dağıtabileceğiniz ve ziyaretçiler için konferans sıraları, park yerleri ve öğlen yemeği rezervasyonu yapabileceğiniz bir yazılım sunuyoruz.

Ayrıca toplantının verimli olması için, her bütçeye ve ihtiyaca uygun iletişim ve sunum teknolojileri tedarik ediyor, destekliyor ve bakımlarını yapıyoruz.

Önemli özellikler ve faydaları

Ricoh’un Toplantı Salonu Hizmetleri toplantı alanınızın kullanımını optimize edebilir. Size şu konularda yardımcı olacağız:

  • Odaların nasıl kullanıldığını daha açık bir şekilde anlamak
  • Toplantıların organize edilme süreçlerini iyileştirmek
  • Toplantı tesislerinize erişimi geliştirmek
  • Gelişmiş iletişim ve işbirliği teknolojisi ile üretkenliği artırmak
  • Tesislerinizin ihtiyaçlarınızı karşılamaya devam ettiğinden emin olmak için kullanım modellerini takip etmek

Endüstri lideri Condeco izleme teknolojisini kullanarak toplantı salonlarınız için optimum düzeni belirlemenize yardım ediyoruz. Ayrıca geçerli toplantı alanı kullanım modellerini belirlemek için gerçek zamanlı veri izleme yazılımı konuşlandırıyoruz.

Video konferans ekipmanından ve projektörlerinden etkileşimli beyaz tahtalara kadar bir dizi iletişim ve işbirliği teknolojisini tedarik edebiliyoruz. Ayrıca toplantı idare süreçlerinizin verimliliğini artırmak için var olan platformlarınıza entegre olan yazılım da sunuyoruz.

Dijital sinyalizasyon çözümlerimiz salonun doluluk ve müsaitlik durumunu gösteriyor, ayrıca toplantı saatleri ve konumları hakkındaki bilgileri sunmak için resepsiyon alanlarına ekranlar kurabiliyoruz, bu sayede salonlar kolayca bulunabiliyor. Personel ve katılımcılar bir odanın kullanımda olduğu zamanı ve sonraki planlı toplantının ne zaman başlayacağını görebiliyor.

Olaya dahil olduğumuzda, uygulanan çözümlerin gereksinimlerinize göre ayarlanmış olmasını sağlamak için tam proje, hizmet sunuyor ve değişiklik yönetimi yardımı sunuyoruz.