Çerez Politikası

Ricoh, bu siteyi kullandığınızda size daha iyi bir deneyim sunmak için çerezler gibi veri toplama araçları kullanır. Bu ayarları nasıl değiştirebileceğinizi ve çerezler hakkında daha fazla bilgiyi buradan alabilirsiniz.

Aygıt Yönetimi

Büyük ve küçük şirketler için Ricoh’un Aygıt Yönetimi hizmeti çıktı aygıtlarının yönetim ve bakımı için gereken zamanı ve iş gücünü ellerinize bırakır.

Deneyimli servis mühendislerimizden oluşan ekiplerimiz, dahili personelin zamanını şirket için daha kritik görevlere ayırmasını sağlayan hızlı, verimli çoklu aygıt desteği sunar. Entegre aygıt izleme ve yönetim araçlarımız, ekiplerimizin aygıt altyapısını 24 saat uzaktan izlemesini sağlar.

Aygıtlarınızın sorunsuz çalışmasını sağlayan proaktif destek sunuyoruz. Ve merkezi bir masaüstü paneli ve akıllı raporlar aracılığıyla her adımda sizi bilgilendiriyoruz.

Önemli özellikler ve faydaları

Küçük şirketler için gömülü yönetim uygulamalarından çok uluslu kurumsal altyapı yönetimi araçlarına kadar, Ricoh, her ihtiyaç için uyarlanmış yönetim çözümleri sunar.
Ricoh’un Aygıt Yönetimi hizmeti şunları sunar:

  • Doğru sayaç değerlerini gerçek zamanlı gönderen otomatik sayaç okumaları
  • Proaktif destek üzerinden iyileştirilmiş aygıt verimliliği
  • Masaüstü panelinizden paylaşılan ayrıntılı akıllı raporlar
  • Otomatik hizmet arama bildirimleri, otomatik toner değiştirme ve ürün bilgisi yükseltmeleri ile artırılan güvenirlik
  • Daha iyi filo yönetimi aracılığıyla çevresel avantajlar
  • Sürdürülebilirlik ilkenizi desteklemek için çevreci raporlar
  • Bir bakışta binlerce aygıtın durum görünümlerini veren aygıt haritalama

İlgili hizmetler

  • Filo Kayıtları

    Filo Kayıtları

    Filo kayıtlarınızın denetimini basitleştiren güvenli, kolay yönetilen bir elektronik arşiv

  • Belge yönetimi

    Belge yönetimi

    Belge altyapısını yönetmek ve izlemek için entegre uygulama ve araç paketi