Belge yönetimi
İster küçük bir yerel şirket olun ister büyüyen bir çok uluslu şirket olun, belgelerinizi yönetme şeklinizin, yaptığınız işin verimliliği üzerinde doğrudan bir etkisi vardır.
Ricoh’un Belge Yönetimi hizmeti, belge ortamınızın yönetim ve izleme süreçlerinin kontrolünü ele almanıza yardımcı olmak içindir. Birlikte çalışarak belge yönetiminizi basitleştiren entegre, ölçeklendirilebilir bir uygulama ve araç paketi sunuyoruz.
Toplantı güvenliği, sürdürülebilirlik ve uyumluluk hedeflerinin yanında, müşterilerimiz, çözümümüzü uygulayarak %40'a varan doğrudan işletim maliyeti tasarrufu elde etmiştir.Belge yönetim hizmetimiz belge işlemlerinizi aşağıdaki yollarla geliştirmek içindir:
- Cihazlarınızın kullanımını izleme
- Kullanıcı erişimi ve yazdırma etkinliğini kimlik denetimi ve kota ayarı ile yönetme
- Sağlam kullanıcı kimlik doğrulaması ile belge güvenliğini iyileştirme
- Doğru raporlama ile mevzuat uyumluluğunu sağlama
- Hızlı elektronik dağıtım için kağıt belgeleri dijitale dönüştürerek verimliliği artırma
- Kişisel belge iş akışları ile şirket üretkenliğini iyileştirme
Bunların tümü süreçleri ve ağınızdaki tüm cihazları tek pencereli bir yönetim aracı üzerinden yönetmenizi sağlayan sezgisel bir kullanıcı arayüzü ile teslim edilir.
- Önemli özellikler ve faydaları
-
Ricoh’un Belge Yönetimi hizmeti ölçeklendirilebilirdir ve ortamınıza göre uyarlanabilir. Bu yoldaki her adımda tam destek sunuyor ve ihtiyaçlarınız değiştikçe işlemlerinizi izlemenize ve güncellemenize yardımcı oluyoruz.
Entegre yönetim paketimiz şu konularda yardımcı olacaktır:İşletme maliyetlerini azaltın
- Satın alma verimliliğini tek bir tedarikçiden hepsi bir arada bir uygulama paketi ile en üst düzeye çıkarın
- Maksimum cihaz kullanımını ve en düşük maliyetli ayarları uygulamak için kotaları kullanın
- BT yöneticileri için yönetim, izleme ve denetimi basitleştirerek işletim harcamalarını azaltın ve zamandan tasarruf edin
- Birleştirilmiş bir kullanıcı arayüzüyle personel verimliliğini artırın
- Süreçleri iyileştirin
- Şirket çapında belge erişimi ve iş akışını iyileştirerek personelin belgeleri dijital olarak taramasını ve dağıtmasını kolaylaştırın
- Bilginin hızla kullanıma sunulmasını sağlayarak doğruluğu artırın ve işbirliği ile üretkenliği iyileştirin
Hassas belgeleri koruyun
- Çıktıları belgenin sahipleri ile sınırlayan belge serbest bırakma özelliği ile gizli belgeleri yetkisiz gözlerden uzak tutun
- Hassas kağıt belgeleri güvenli dijital iş akışları olarak birleştirin
Karmaşık uyumluluk sorunlarını basitleştirin
- İyi belgelenmiş ve tutarlı işlemlere yönelik ihtiyacı karşılayın
- Uyumluluk kanıtı için doğru ve kapsamlı takibi kullanın
- Denetim amaçları için kullanıcı iş kaydını takip edin