Giderler
Ricoh Giderler çözümü, zaman tüketen manuel işlemlere hızlı, düşük maliyetli bir alternatif sunarak yönetime harcadığınız zamanı azaltmanıza ve belge depolama ve yazdırma maliyetlerini düşürmenize yardımcı olur.
Belgeler çok işlevli bir aygıt tarafından yakalanır ve indekslenir; bu sayede güvenli merkezi dijital depoda kolayca aranabilir ve temin edilebilirler. Daha sonra talep işlemleri izlenir ve onaylar otomatik hale getirilebilir. Çözüm depoya güvenli uzaktan erişim sunar, bu sayede giderler çeşitli konumlardan incelenebilir ve onaylanabilir.
Tüm işlem düzenlenir ve belge erişim güvenliği ve doğru indeksleme ve takip sayesinde mevzuata uyulmasına yardımcı olan belirgin bir denetim geçmişi sunulur.
- Önemli özellikler ve faydaları
-
Ricoh’un Masraflar çözümü, hızlı ve elektronik masraf işlemleri ile zaman ve para tasarrufu sağlar.
Çözümümüz aşağıdakiler için size yardımcı olabilir:
Yönetime harcanan süreyi ve maliyetleri azaltın
- Otomatik belge yakalama ve güvenli, hızlı aranabilir elektronik depolama birimlerine hızla yönlendirme, harcamaların işleme alınmasını hızlandırır
- Metaveri yakalama ve barkod okuma, Optik Karakter Tanıma ve çok işlevli cihazlar ile otomatikleştirilebilir
- Kağıt makbuzlar, elektronik beyanlar ve formların tümü, taleplerin işleme alınmasını hızlandırmak için dijital iş akışına entegre edilir
Süreçlerinizi iyileştirin
- Kolay takip, tetiklemeli hatırlatıcılar ve harcama talep durumunun görünürlüğü, zamandan kazandırır ve yöneticilerin elektronik onayları izlemesini ve yönetmesini sağlar
- Anlık elektronik erişim sayesinde yöneticiler belgeleri uzaktan onaylayabilir ve bunları güvenli elektronik klasörler arasında taşıyarak zaman ve işgücünden tasarruf edebilir
Uyumluluğu basitleştirin
- Güvenli erişim ve şeffaf denetim geçmişleri, yasal uyumluluk, vergi sınıflandırması, bütçe tahsisi ve takibi için optimize edilmiş bir yaklaşım sunar