Çerez Politikası

Ricoh, bu siteyi kullandığınızda size daha iyi bir deneyim sunmak için çerezler gibi veri toplama araçları kullanır. Bu ayarları nasıl değiştirebileceğinizi ve çerezler hakkında daha fazla bilgiyi buradan alabilirsiniz.

Uygulama Hizmetleri

Ricoh’un Uygulama Hizmetleri, belge ortamınızı her açıdan iyileştirmek içindir. Deneyimli hizmet danışmanlarımız işinizi değerlendirir ve belge iş akışlarınızı optimize edecek, bu sayede şirketinize etkin şekilde katkıda bulunacak uygulama çözümlerini tanımlamanıza yardımcı olur. Süreç boyunca pratik destek sunuyor ve uygulama, bakım ve sürekli uygulama yönetimine yardımcı oluyoruz.


Belge Yönetimi

Belge Yönetimi

Ricoh’un Belge Yönetimi hizmeti, birlikte çalışarak belge işlemlerinizi basitleştiren entegre, ölçeklendirilebilir bir uygulama ve araç paketi üzerinden belge ortamınızın yönetim ve izleme süreçlerinin kontrolünü ele almanıza yardımcı olmak içindir.


Sözleşme Yönetimi

Güvenli çözümümüz ile sözleşme yönetiminizin kontrolünü elinize alın. Gerçek zamanlı belge erişimi ile her zaman ihtiyacınız olan bilgilerin elinizin altında olduğundan emin olun ve rol tabanlı sistem erişimi ile gizli belgelerinizi koruyun.

Sözleşme Yönetimi

Filo Kayıtları

Filo Kayıtları

Ricoh’un Filo Kayıtları çözümü, araç belgelerinizi hızlı şekilde yakalamanızı ve indekslemenizi, bu sayede filo kayıtlarınızın en geçerli sürümlerine güvenli gerçek zamanlı erişime sahip olmanızı sağlayan güvenli, kolay yönetilen bir elektronik arşiv sunar.


Aygıt Yönetimi

Entegre aygıt izleme ve yönetim araçlarımız Ricoh’un servis mühendislerinin, aygıtlarınızın sorunsuz çalışmasını sağlayan 24 saat proaktif destek için aygıt altyapısını uzaktan izlemesini sağlar.

Aygıt Yönetimi

Borçlu Hesaplar

Borçlu Hesaplar

Ricoh’un Borçlu Hesaplar çözümü, tedarikçi faturalarını yakalamanızı, işlemenizi, onaylamanızı ve arşivlemenizi kolaylaştırır. Faturaların erişimi ve takibi kolaydır, ve zaman tüketen manuel işler otomatik hale getirildiğinden yönetim sorunsuz hale gelir.


Alacaklı Hesaplar Arşivleme

Ricoh’un Alacaklı Hesaplar Arşivleme çözümü kolay erişilebilen ve müşterilere gönderilen sürümleri yansıtan hızlı, merkezi fatura arşivleme ile müşteri hizmetlerini iyileştirmenize yardımcı olur.

Alacaklı Hesaplar Arşivleme

Müşteri Hizmetleri

Müşteri Hizmetleri

En güncel müşteri bilgilerine kolay erişim edinmenizi sağlayarak müşteri hizmetlerini geliştirin. Çözümümüzü müşteri verilerini hızla yakalamak, indekslemek ve depolamak ve zamandan tasarruf ederken belge erişimi, güvenliği ve uyumluluğunu artırmak için kullanın.


İnsan Kaynakları Kayıtları

Ricoh’un İnsan Kaynakları Kayıtları çözümü, İK departmanlarının hassas bilgilerin yakalanması, indekslenmesi ve depolanması için kolay yönetilen, güvenli merkezi dijital bir depo sunarak belge yönetimini düzenli hale getirmesine yardımcı olur.

İnsan Kaynakları Kayıtları

Güvenlik Çözümleri

Güvenlik Çözümleri

Ortamınızın güvenlik ihtiyaçlarına yönelik danışmanlık, donanım ve yazılım çözümleri sunuyoruz. Bilgileri güvenle paylaşmanızı sağlayan uyarlanmış uygulama ve bakım stratejileri oluşturuyoruz.


Giderler

Giderlere yaklaşımınızı, yönetim için gereken zamanı azaltan, belge depolama maliyetlerini düşüren, güvenliğinizi artıran ve mevzuata uyumluluk için belirgin bir denetim geçmişi sunan hızlı, doğru elektronik işlemler ile düzenleyin.

Giderler

Lojistik

Lojistik

Ricoh’un Lojistik çözümü, başarılı lojistik yönetimi için gereken Teslimat, Teslim Makbuzu ve Alındı Belgesi ve diğer belgeleri kolay ve doğru şekilde yakalamanız ve indekslemeniz için gereken araçları sunar.


Aradığınızı bulamadınız mı?

Bizi arayın, size nasıl yardımcı olabileceğimizi konuşalım.

Gelin konuşalım