Müşteri Hizmetleri
Bu günlerde iyi müşteri hizmetleri genelde doğru bilgilere hızlı erişime dayanıyor. Ancak bir kurumda yer alan çok çeşitli formatlarda birçok farklı belge ile, personel değerli zamanını ihtiyacı olan şeyi aramak için kullanabilir. Bu hem zaman açısından bir kayıptır hem de müşterileri yardım için bekleterek hayalkırıklığı yaratır.
Ricoh’un Müşteri Hizmetleri çözümü, şirketlere, 300'den fazla farklı dosya türünü destekleyen merkezi bir dijital belge deposu sunar. Belgeler hızlı şekilde yakalanır, indekslenir ve depolanır ve en güncel bilgiler hemen kullanıma hazır hale gelir. Müşteri hizmeti ekipleri daha sonra bir konumda güncel bilgilere hızlı ve doğru şekilde yanıt verir.
Verimlilik ve müşteri hizmetleri avantajlarının yanında, bu kağıtsız çözüm, şirketlerin belge güvenliğini, uyumluluğunu ve çevre parametrelerini iyileştirmesini sağlar. Manuel indeksleme ile zamandan tasarruf sağlanır ve doğruluk iyileştirilir. Güvenli elektronik klasörlere taşınmadan önce belgelere kolayca ek açıklama eklenir, ve işlemler şeffaf ve denetimi kolaydır.
- Önemli özellikler ve faydaları
-
Ricoh’un Müşteri Hizmetleri çözümü, şirketlerin bilgi arama sürecinde daha az zaman harcamasını sağlar, bu sayede müşterileri ile ilgilenmek için daha fazla zamanları olur.
Çözümümüz şu konularda yardımcı olacaktır:
- Müşteri hizmetlerini güncel ve erişimi kolay bilgi ile geliştirin
- Belge erişimini yöneten Rol Tabanlı Güvenlik ile müşteri gizliliğini sağlayın
- Merkezi dijital depo üzerinden müşteri bilgilerine hızlı erişim ile verimliliği artırın
- Optik Karakter Tanıma ile manuel indekslemede zaman kazanın
- Kolay arama yapılan indekslenmiş bir format aracılığıyla doğru belgeleri hızlı şekilde alın
- Şeffaf denetim geçmişi ve giriş/çıkış sürüm kontrolü ile uyumluluğu iyileştirerek yalnızca geçerli belgelerin referans alınmasını sağlayın