Sözleşme Yönetimi
Ricoh’un Sözleşme Yönetimi çözümü, güncel belgelere gerçek zamanlı erişim sunan güvenli ve kolay yönetilen merkezi bir elektronik arşiv oluşturur.
Sözleşme deponuzu merkezi hale getirmeniz, bu çok önemli belgeler üzerinde daha üst düzeyde denetiminiz olması anlamına gelir. Sözleşmeler kolay yönetilir ve bulunur ve belge güvenliği iyileştirilir.
Sözleşme yönetimi çözümümüz belgeleri indekslenmiş dosyalar halinde yakalamanızı ve bunları yetkili kullanıcılar tarafından kolayca erişilebilecekleri güvenli klasörlerde depolamanızı sağlar. Sözleşmeler ve Hizmet Düzeyi Sözleşmeleri hızlı ve kolay bulunur ve artık yanlış yerleştirme ya da dosyalama riski içermez.
- Önemli özellikler ve faydaları
-
Çözümümüz, sözleşme belgesi yönetiminin kontrolünü elinize almanızı sağlar ve size şunları sunar:
Gizli bilgilere kolay erişim
- Basılmış belgeler kolayca dönüştürülür ve kolayca aramak için indekslenir
- Yüksek kaliteli bilgi yönetimi, hızlı kararlar ve güçlü görüşme pozisyonları için çok önemli bilgileri parmaklarınızın ucuna getirir
İyileştirilmiş güvenlik
- Rol tabanlı sistem erişimi sayesinde belgelere kimin erişebileceğini kolayca yönetebilirsiniz
- Kullanıcı kaydı ve denetim geçmişi, kullanıcı ziyaretlerini takip eder ve yönetmeliklere uyumluluğu kolaylaştırır
- Düzenli yedekler iş sürekliliğini korur ve bilgilerin kaybolmasını önler
Artırılmış verimlilik
- Dijital iş akışı, hatasızlığı kolaylaştırır ve yanlış dosyalanan ya da yerleştirilen sözleşme olasılığınız azaltır
- Optik Karakter Tanıma işlevi, metinleri hızlı ve doğru şekilde sayısallaştırır
- Merkezi elektronik depolama, verimli belge erişimi sunar
- Giriş/çıkış hizmetleri, belge sürüm kontrolü sağlar, bu sayede her zaman en son bilgiye erişiminiz olacaktır