business processes
Tekrarlayan işler için dışarıdan destek alın ve asıl işinize odaklanın

İş Süreci Hizmetleri

Herhangi bir işletmeyi yönetmek, faturalama, yazdırma, tarama ve postalama gibi işletme için gerekli olan yinelenen faaliyetleri ve idari işleri de kapsayan bir süreçtir.    
 
Kritik öneme sahip belge süreçleriniz için uzmanlarımızdan ve bulut tabanlı hizmetlerimizden destek alarak asıl işinize odaklanabilirsiniz.   
 
Ricoh’un İş Süreci Hizmetleri, yoğun iş gücü gerektiren belge yönetimi işlerini sizden alıp elektronik çalışmaya geçiş yapmanızı sağlıyor.
  • Müşteri deneyimini iyileştirin 
  • Dijital dönüşümünüzü hızlandırın 
  • İş süreçlerini optimize edin 
  • Verimliliği ve çalışan memnuniyetini artırın 
  • Uyum sürecini kolaylaştırın 
  • Sermaye harcamalarını azaltın
'Müşterilerimizin hayati öneme sahip belgelerini ve iş akışlarını yönetme konusunda 80 yılı aşkın bir uzmanlığa sahibiz. Makine öğrenmesi olanaklarımızı kullanarak, doğruluğu artırmak, otomasyonu iyileştirmek ve daha hızlı bir yatırım getirisi elde etmek üzere müşterilerden aldığımız tüm bilgilerden yararlanıyoruz.

Çözümler ve Hizmetler

Fatura Otomasyonu Hizmetleri

areo

Nakit akışı ve finansal raporlama süreçlerinizi kontrol altına alın

Basılı faturalar ve manuel olarak işleme alınan ödemeler, fatura ve ödeme onaylarının yavaşlamasına, görünürlüğün azalmasına ve raporlama sürecinde hatalara neden olabilir.    
 
İşletmeler, likiditeyi artırmak için ödeme sürelerini kısaltmak zorundadır. Aynı zamanda verimliliği artırırken, değişen vergi mevzuatına uymak ve daha bilinçli kararlar almaya yönelik olarak yeterli raporlama kapasitesine de sahip olmak zorundadır.    
 
Fatura Otomasyon Hizmetlerimiz, gelen faturaları aktarıp işlemenize, onaylamanıza ve arşivlemenize, manuel yapılan işleri azaltmanıza, doğruluk düzeyini artırmanıza ve işleme sürecini beş kat hızlandırmanıza olanak tanıyor.    
 
Ticari alacaklar tarafında, kolayca bağlanılan bulut tabanlı ve çok kanallı çıktı faturalama hizmetimiz, sınır ötesi mevzuat uyumlu e-faturanın yanı sıra standart fiziksel çıktı almanızı da sağlıyor. Resmi merkezlere ve açık/kapalı iş ağlarının tamamına erişim sağlayabilirsiniz.   
 
Faturalama sürecinin verimliliğini artırın 
  • Nakit durumunuz üzerinde daha fazla kontrol ve görünürlük elde edin 
  • Ödeme sürenizi minimum düzeye indirin ve DSO’yu azaltın 
  • Sınır ötesi e-fatura uyumluluğu elde edin 
  • Esnekliği ve ölçeklenebilirliği artırın 
  • Hizmet abonelik modeli yoluyla maliyetleri yönetin 
  • Fiziksel faturadan dijital faturaya geçiş sürecinizi yönetin
Daha fazlasını keşfedin

Posta Odası Hizmetleri

areo

İş gücünü ve maliyeti azaltın

Yüksek işçilik maliyetine sahip manuel ve basılı posta odası süreçlerinin yürütülmesi son derece pahalı iken, içerik görüntüleme şansının olmaması ise işletme genelinde üretkenliği azaltan bir faktördür. Manuel süreçlerde insan hatası ve güvenlik yetersizliği ihtimali de vardır.   
 
Yönetilen Posta Odası Hizmetimiz sayesinde tüm iletişiminizi optimize edebilir, manuel işlenen posta oranını azaltabilir ve çalışanların nerede olurlarsa olsunlar postalarını teslim alabilmelerini sağlayabilirsiniz. Posta yönetimini tek bir kaynaktan sunarak, işletmenizdeki tüm gelen/giden paketlerin girişini ve takibini merkezileştirip kolaylaştırıyor ve böylece tam bir izlenebilirlik ve uyumluluk sağlıyoruz.    
 
Otomasyon teknolojisini uygulayarak, şirketinizin bu hizmetlere dilediği yerden ve dilediği zaman erişebilmesini sağlıyoruz.  
  • Zamandan tasarruf edin ve posta işleme maliyetlerini azaltın  
  • İnsan hatasını azaltın 
  • Belgelere daha hızlı erişim sağlayın 
  • Personeliniz için esnek çalışma olanağı sağlayın 
  • Birden fazla kanalda müşteri taleplerine dönüş yapma oranını artırın
Daha fazlasını keşfedin

Dış Kaynak Hizmetleri

areo

Personelinizi tekrarlayan işleri yapma zahmetinden kurtarın

Pek çok işletmede büyük miktarlarda pazarlama ve iletişim materyalinin yazdırılıp gönderilmesi gerekir. Ancak bu pahalı bir süreç olduğu, yer gerektirdiği ve en son teknolojiye adapte edilmesi zor olduğu için özel ekipman ve uzmanlık gerektirir, bunlar da pek çok şirketin bünyesinde bulunmayan niteliklerdir.   
 
Çok kanallı dış kaynak hizmetlerimizde en son teknolojiden ve uzman personelimizden yararlanarak, baskı ve maliyet optimizasyonu sağlayabilir veya müşteri iletişimlerinizi çeşitli dijital kanallar aracılığıyla gerçekleştirebilirsiniz.  
  • Süreçleri güçlendirin ve insan hatasını azaltın 
  • Pazarlama ve iletişim maliyetlerinden ciddi oranda tasarruf edin 
  • Daha iyi bir müşteri deneyimi sunmak için hızınızı ve geri dönüş oranınızı iyileştirin 
  • Daha etkili bir iletişim kurmak için yenilikçi olanaklardan faydalanın 
  • Bilgiyi daha erişilebilir hale getirin
Birinci sınıf donanım ve yazılım olanaklarını, danışmanlık, uygulama ve sunum alanlarında uzmanlaşmış personel ile bir araya getiriyoruz. Yıllardır binlerce müşteriyle geliştirdiğimiz ve uzmanlık kazandığımız bu süreç, sizin personelinizi veya kendi personelimizi kullanarak, sahada, saha dışında veya bulutta yönetilen veya tamamen dış kaynaklı bir hizmet sunmamızı sağlıyor.
Bizimle irtibata geçin

Yazdırma ve Tarama Hizmetleri

areo

Gelen ve giden belgelerinizi daha verimli bir şekilde işleme alın

Tüm büyük işletmelerde, herhangi bir zamanda birden fazla kanaldan gelen ve giden belgeler mevcuttur. Maliyetleri azaltmak ve verimliliği artırmak için pek çok işletme, başvuru formları, politika dokümanları, sözleşmeler gibi tüm belge ve iletişimlerini dijitalleştirmek amacıyla elektronik belgelerle çalışmayı tercih ediyor.   
 
Tamamen özelleştirilebilir olan yönetilen Yazdırma ve Tarama Hizmetlerimiz, belge dijitalleştirme yolculuğunuz için dışarıdan destek almanıza ve gelen/giden belge süreçlerinizi optimize etmenize olanak tanıyor.   
 
Dünyanın dört bir yanında bulunan Küresel Üretim Merkezlerimiz aracılığıyla, gelen belgelerinizi tarıyor, bunları güvenli bir bölgeye getiriyor, departman veya göreve göre sıralıyor, dijitalleştirip dizinliyor ve herkesin bunlara kolayca erişebilmesini sağlıyoruz.    
 
Dilerseniz belgelerinizi güvenli bir ortam üzerinden baskı atölyesine de gönderebilirsiniz; belgeleriniz burada sunucularımız üzerinde doğru formatta saklanacak ve tercih ettiğiniz kanal aracılığıyla doğru adrese iletilecektir.    
  • Belgeleri daha hızlı ve daha güvenli bir şekilde işleyin 
  • Hızınızı ve müşteriye geri dönüş oranınızı iyileştirin 
  • Bilgileri her yerden daha kolay erişilebilir hale getirin 
  • Uyumluluk elde edin 
  • İşletmenizin sürekliliğini destekleyin
Bizimle irtibata geçin

Bize hemen ulaşın

Bir Ricoh uzmanı ile görüşün

İşletmenize nasıl yardımcı olabileceğimizi öğrenmek için danışmanlarımızdan biriyle irtibata geçin.

Bizimle irtibata geçin

Ricoh İş Çözümleri

İşletmenizin dijital yolculuğunda ilerlemesine yardımcı olacak profesyonel hizmet ve çözümlerimizi keşfedin.

Tüm İş Çözümlerimizi inceleyin
seamless digital workspace experience

Dijital Deneyim

Son derece yetenekli veri bilimcileri ve geliştiricilerden oluşan ekibimiz, en yüksek düzeyde müşteri bağlılığı elde etmenize yardımcı olacak çözümler tasarlayıp oluşturuyor, uyguluyor ve hizmete sunuyor.

Daha fazlasını okuyun

İş Süreci Yönetimi

Daha kolay, daha hızlı ve daha uygun maliyetli çalışma yöntemleriyle ekibinizin ilgisini ve üretkenliğini artırıyoruz.

Daha fazlasını okuyun

Siber Güvenlik

Güçlü bir BT altyapısı oluşturmanıza, güvenlik açıklarınızı anlayıp yönetebilmenize ve güvenle büyümenize yardımcı oluyoruz.

Daha fazlasını okuyun

Bulut ve Altyapı

BT altyapınızı modernize etmenize, iş yükünüzü otomatik hale getirmenize ve işletmenizin operasyonlarını dönüştürmenize yardımcı olacak bir yol haritası ve bulut çözümler sunuyoruz.

Daha fazlasını okuyun

Dijital Çalışma Alanı

Dijital çalışma alanlarınızı tasarlayıp yapılandırarak kullanıma sunuyor ve ekiplerinizin diledikleri yerden çalışarak etkili bir iş birliği yapmalarını ve gün içerisinde daha verimli çalışabilmelerini sağlıyoruz.

Daha fazlasını okuyun