process automation

Daha iyi, daha hızlı ve daha verimli çalışın

Süreç Otomasyonu

Hibrit iş yerlerine geçiş, manuel süreçleri otomatikleştirerek ve kusursuz bir kullanıcı deneyimi sağlayarak çalışanların ilgisini ve üretkenliğini korumak anlamına geliyor.    
 
Basılı belgelere ulaşabilmek için harcanan zaman ve veri girerken yapılan hatalar, iş performansında ve çalışan motivasyonunda büyük kayıplara yol açıyor. 
 
İşletmeniz için uçtan uca otomasyon  
Ricoh’un Süreç Otomasyonu Çözümleri sayesinde, personeliniz nereden çalışıyor olursa olsun, işletmenize daha yüksek düzeyde doğruluk, daha hızlı onay, bilinçli karar verme süreci ve daha iyi dönüş süresi kazandırıyoruz. 
  • Müşteri deneyimini iyileştirin 
  • Dijital dönüşümü hızlandırın 
  • İş süreçlerini optimize edin 
  • Verimliliği ve çalışan memnuniyetini artırın 
  • Uyumluluk sorunlarını ortadan kaldırın 
  • Baskı, posta ve belge yönetimi maliyetlerini azaltın
'En iyi fiziksel ve dijital çözümlere erişim sağlayın 
Müşterilerimizin en önemli belgelerini ve iş akışlarını yönetme konusundaki 80 yılı aşkın uzmanlığımızla, en iyi fiziksel ve dijital çözümlere erişim olanağı sunuyoruz.  
 
Kapsamlı Küresel Paylaşımlı Hizmet Merkezleri ağımız ve pazar lideri stratejik ortaklıklarımız sayesinde, size tek bir mülkiyet ve yönetim üzerinden üst düzey standartlaştırma olanağı sağlıyoruz.

Çözümler ve Hizmetler

İş Akışı Yönetimi Uygulamaları

areo

İş süreçlerini hızlandırıp verimliliği artırın

Manuel ve iş açısından önemli süreçler, çalışanların hüsrana uğramasına, müşteri memnuniyetsizliğine ve uyumsuzluğa yol açabiliyor. Aynı zamanda, geniş bir iş gücü ile belge ve iş akışı yönetimi sağlamak, zaman ve kaynak gerektiren bir süreçtir.    
 
İş Akışı Yönetimi Uygulamalarımız, süreçleri otomatik hale getirerek insan hatasını azaltıp şeffaflığı artırırken, personelinizin daha hızlı, daha akıllı ve daha ekonomik bir şekilde çalışmasına yardımcı oluyor.    
 
DocuWare belge yönetim yazılımı  
İşletmenizin verimliliğini artırmaya yardımcı olmak için tasarlanmış danışmanlık hizmetlerinin yanı sıra, en önemli çözümümüz olan DocuWare de dâhil olmak üzere pek çok çözüm sunuyoruz.  
  • İş süreçlerini kolaylaştırın 
  • Çalışan verimliliğini artırın 
  • Raporlama, uygunluk ve kontrol süreçlerini iyileştirin 
  • İşletmenizin verimliliğini artırın
Daha fazlasını keşfedin

Dijital Arşivleme Çözümleri

areo

Basılı belge saklamanın risklerini ortadan kaldırın

Analog bir dünyada fatura, kontrat, sözleşme ve sipariş gibi belgeleri saklamak, yer, zaman ve sabır gerektiren bir süreçtir. Bu belgeler genellikle çevrim dışı olarak uyulması zor olan yasal koşullara ve uyumluluk kurallarına tabidir. Bu belgeleri kurtarmak zordur ve belgeleriniz hasar, kayıp ve ifşa riski altındadır.  
 
İhtiyaca özel yazılım ve arşivleme hizmetleri  
Dijital Arşivleme Çözümlerimiz, işletmenizi basılı belge saklama risklerine karşı koruyor. Uzmanlığımızdan ve pazar lideri çözüm ortaklarımızdan faydalanarak, tercih ettiğiniz ekipmanla uyumlu özel yazılım ve arşivleme hizmetleri sunuyoruz. 
  • Güvenli ve uyumlu bir saklama sistemi oluşturun 
  • Belge arama ve kurtarma işlemlerini kolaylaştırın 
  • Depolama alanını ve bununla bağlantılı sermaye harcamalarını azaltın 
  • Kâğıtsız ofis kullanımını ve dijital dönüşümü teşvik edin 
  • Herhangi bir felaket anında veri yedekleme ve kurtarma konusunda kendinizi güvende hissedin
Bizimle irtibata geçin

Dijital Posta Odası Çözümleri

areo

Posta kontrolünü ve verimliliğini artırın

Manuel posta dağıtımı, tekrarlayan ve zaman alan bir süreçtir. Basılı süreçler oldukça verimsizdir; posta torbalarının dağıtılması gerekir, aynı zamanda gelen posta verilerinin iş sistemlerine girilmesi, yüksek işçilik maliyetlerinin yanı sıra raporlama, izleme ve güvenlik sorunları da doğurur.    
 
Verimli ve izlenebilir bir posta iş akışı elde edin  
Dijital Posta Odası Çözümlerimiz sayesinde işletim maliyetlerini düşürmenize ve daha hızlı, daha doğru ve daha güvenilir bir teslimat süreci sağlamanıza yardımcı olabiliriz. Posta, varış noktasında taranır ve alıcılar arasında dijital olarak dağıtılarak güvenli, izlenebilir ve %100 denetlenebilir bir posta iş akışı sağlanır. 
  • Geleneksel posta odalarına kıyasla posta odası işçilik giderlerini azaltın 
  • Posta teslimatını ve iş süreçlerini hızlandırın 
  • Kaynak veya kapasite sorunlarından doğan riskleri azaltın 
  • İleriye dönük posta maliyetlerini azaltın 
  • GDPR (Genel Veri Koruma Tüzüğü) uyum süreçlerini iyileştirin
Bizimle irtibata geçin

Kurumsal İçerik Yönetimi Çözümleri

areo

Belgeleri aktarın, işleyin ve erişime açın

Fiziksel belgelerin işlenmesi pek çok işletme açısından verimsiz bir süreçtir. Görünürlükteki ve bilgiye erişimdeki yetersizlik, işletmeyi durma noktasına getirebilir. Doğru bilgiye doğru zamanda ulaşabilmek, çalışanların daha üretken, işletmenin de daha verimli olmasını sağlar.    
 
Merkezi ve kontrollü bilgi  
Kurumsal İçerik Yönetimi Çözümlerimiz sayesinde, ekiplerinize tüm kurumsal içerik bilgilerini tek bir merkezden aktarma, yönetme, saklama ve kurtarma olanağı sunabilirsiniz. 
  • Verimliliği artırın 
  • Maliyetleri azaltın 
  • Güvenlik ve uyumluluğu sağlayın 
  • Diğer iş akışları ve uygulamalarla entegrasyonu kolaylaştırın 
  • Çalışanların verilere anında erişebilmesi için şeffaflığı iyileştirin 
  • Müşteri deneyimini ve müşteri memnuniyetini artırın   
DocuWare ile süreçleri otomatik hale getirin  
Örneğin, pazar lideri DocuWare çözümümüz, formatı veya kaynağı ne olursa olsun tüm belgeleri elektronik olarak yönetip paylaşarak iş süreçlerini ve iş akışlarını otomatik hale getiriyor. İster kendi sisteminizde ister bulutta olsun, ilgili bilgileri hızlı bir şekilde bulmak için tek bir arama yaparak, tüm belgelere ihtiyaç halinde dilediğiniz zamanda ve dilediğiniz yerden ulaşabilirsiniz.
Daha fazlasını keşfedin

Kurumsal Çıktı Yönetimi

areo

Verileriniz ve belgeleriniz için tek bir birleştirilmiş iş akışı oluşturun

Tipik bir işletmede, birden fazla iş akışına sahip çok sayıda belge silosu pek çok çıktı sorununa yol açar ve BT kaynaklarının kilitlenmesine neden olur. Bu da verimsiz ve masraflı bir iş süreci yaratır.   
 
İşletme çapında tüm belge türlerini ve baskı gereksinimlerini yönetebileceğiniz tek bir platform ile çıktı sürecini basitleştirip iyileştirebilirsiniz. Herhangi bir sistemdeki herhangi bir veri akışını herhangi bir formatta işleyebilen ve size ister basılı ister dijital olsun her türlü belgeyi doğru çıktı cihazı için doğru formata dönüştürme olanağı sunan birleştirilmiş bir iş akışı sağlıyoruz.    
 
Akıllı bir süreç iyileştirme stratejisi geliştirin  
Kurumsal Çıktı Yönetimi Çözümlerimiz sayesinde, baskı ve belge iş akışlarının nasıl iyileştirilebileceğine dair bütünsel bir görüş elde ederek, işletme çapında maliyet tasarrufu ve süreç iyileştirme stratejisi geliştirmeye yardımcı olabilirsiniz.   
  • Yazıcı ve cihaz yönetimini kolaylaştırın 
  • Kurumsal sistemlerden veri çekin 
  • Baskı hatalarını ve israfı azaltın 
  • Süreç otomasyonunu artırın 
  • Mobil cihazlara çıktı alın 
  • Yoğun dönemlerde baskı kapasitesini artırın 
  • Sistem kapasitesi zorluklarının üstesinden gelin  
  • Müşteri iletişimini iyileştirin 
  • Karbon ayak izinizi azaltın   
Önde gelen sektör standardı teknolojiler ile desteklenen çözümlerimiz, Streamline NX gibi mevcut ofis iş akışlarıyla entegre olarak önemli iş çıktılarını veya üretim baskılarını tek bir çıktı yönetimi çözümü ile yönetebilmenize olanak tanıyor. 
Daha fazlasını keşfedin

Robotik Süreç Otomasyonu (RPA)

areo

Çalışanlarınızın daha iyi konulara odaklanmalarına yardımcı olun

Dijitalleşme çağında, çalışanların tekrarlayan manuel işleri yapmalarına izin vermek, kaynakları yönetme ve çalışanların zamanını optimize etme açısından son derece verimsiz bir yol olabilir. İnsan emeğinin ve oluşan hataların maliyeti yüksek olsa da, Robotik Süreç Otomasyonu (RPA) ile kontrol edilebilir.    
 
İşletmenizi daha kârlı hale getirin  
RPA, sistemler ve yazılımlar aracılığıyla insan etkileşimini taklit eden yazılım robotları oluşturup kullanmanıza ve yönetmenize olanak tanıyor. Robotlar bu eylemleri daha hızlı ve istikrarlı bir şekilde gerçekleştirerek işletmenizi daha uyumlu, üretken ve kârlı hale getiriyor.   
  • Çalışanlarınızın daha değerli işlere odaklanmasını sağlayın 
  • Çalışan memnuniyetini artırın 
  • Daha hızlı, daha doğru ve daha esnek süreçler oluşturun 
  • Uygulamaları talebi karşılayacak şekilde ölçeklendirin
Bizimle irtibata geçin

Bize hemen ulaşın

Bir Ricoh uzmanı ile görüşün

İşletmenize nasıl yardımcı olabileceğimizi öğrenmek için danışmanlarımızdan biriyle irtibata geçin.

Bizimle irtibata geçin

Ricoh İş Çözümleri

İşletmenizin dijital yolculuğunda ilerlemesine yardımcı olacak profesyonel hizmet ve çözümlerimizi keşfedin.

Tüm İş Çözümlerimizi inceleyin
seamless digital workspace experience

Dijital Deneyim

Son derece yetenekli veri bilimcileri ve geliştiricilerden oluşan ekibimiz, en yüksek düzeyde müşteri bağlılığı elde etmenize yardımcı olacak çözümler tasarlayıp oluşturuyor, uyguluyor ve hizmete sunuyor.

Daha fazlasını okuyun

İş Süreci Yönetimi

Daha kolay, daha hızlı ve daha uygun maliyetli çalışma yöntemleriyle ekibinizin ilgisini ve üretkenliğini artırıyoruz.

Daha fazlasını okuyun

Siber Güvenlik

Güçlü bir BT altyapısı oluşturmanıza, güvenlik açıklarınızı anlayıp yönetebilmenize ve güvenle büyümenize yardımcı oluyoruz.

Daha fazlasını okuyun

Bulut ve Altyapı

BT altyapınızı modernize etmenize, iş yükünüzü otomatik hale getirmenize ve işletmenizin operasyonlarını dönüştürmenize yardımcı olacak bir yol haritası ve bulut çözümler sunuyoruz.

Daha fazlasını okuyun

Dijital Çalışma Alanı

Dijital çalışma alanlarınızı tasarlayıp yapılandırarak kullanıma sunuyor ve ekiplerinizin diledikleri yerden çalışarak etkili bir iş birliği yapmalarını ve gün içerisinde daha verimli çalışabilmelerini sağlıyoruz.

Daha fazlasını okuyun