Covid-19 pandemisinin neden olduğu kısıtlamalar nedeni ile şirketler ofislerini kapatmaya ve tüm çalışanlar için uzaktan çalışmaya mecbur kaldı.

Ofislere dönüş yavaş yavaş başlarken şirketler sosyal mesafe, sağlık ve iletişim konusunda tamamen yeni bir kurallar dizisi uygulamak zorundalar., çalışma tarzları fiziksel mesafe kurallarına göre değişirken çalışanların kullandığı alanlar zorunlu olarak azalacak. Buna bağlı olarak faaliyetler sınırlanacak ve gerek iç toplantlar gerekse müşteri toplantıları çeşitli kısıtlamalarla yeni normale göre organize edilecek.

Ofisler her durumda şirketler için temel öneme sahip olmaya devam edecek, ancak zorunlu olarak "yeni normal" e geçişle ilgili kısıtlamalar geçerli olacak. Bu nedenle, şirketler ofislerinde çalışma alanları için daha esnek bir yaklaşım ve çalışanların sağlığı için daha fazla güvenlik gerektiren masalar ve odalar gibi alanların yönetimini optimize etmek zorunda olacak.

Bu konu hakkında daha fazla bilgi edinmek için formu doldurun ve Ricoh'un çalışma alanları çözüm ortağı Condeco'nun raporunun ücretsiz bir kopyasını indirin.

Ricoh'un işletmeniz için neler yapabileceğini bilmek istiyorsanız, sizinle iletişime geçebiliriz!

Formu doldurun ve e-postayla raporun ücretsiz bir kopyasını alın.