Çerez Politikası

Ricoh, bu siteyi kullandığınızda size daha iyi bir deneyim sunmak için çerezler gibi veri toplama araçları kullanır. Bu ayarları nasıl değiştirebileceğinizi ve çerezler hakkında daha fazla bilgiyi buradan alabilirsiniz.

Mobile Apps

Ricoh’s mobile apps for smartphones, tablets and laptops can help your workforce be more productive at the office and on the move. Whether you’re looking to facilitate flexible working, enable ‘bring your own device’ policies or ensure document security for remote access, we offer a rich suite of applications to suit your needs.


Workflow Apps

Work faster, smarter and more cost-effectively by automating everyday workflows.

workflow apps

Scan to folder helper

Taranmış dokümanlar için klasörler oluşturmanın kolay yolu

Scan to Folder Helper (Klasöre Tara Yardımcısı), kullanıcılar dokümanları doğrudan belirli bir konuma taramak istediklerinde klasör oluşturmalarını kolaylaştırır.

Uygulamada bulunan takip etmesi kolay bir ekran rehberi, taranmış dokümanlar için bir hedef klasör oluşturmak üzere basit, adım adım rehberlik sunar. Her bir kullanıcı, daha sonraki bir zamanda dokümanlarına hızlı ve rahat bir şekilde erişebilmek adına kişisel hesabı için benzersiz bir kaydetme klasörü belirleyebilir.

Scan to folder helper

ID Card Copy

Bir kimlik kartının hızlıca kağıt kopyasını yapın

ID Card Copy (Kimlik Kartı Kopyalama) uygulamamız, bir kimlik kartının kağıt kopyasını hızlıca yapmayı mümkün kılar. Kolay ve anlaşılır bir görsel arayüz sunarak kullanıcılara sürecin her bir adımında rehberlik eden uygulama, kartın hem ön hem de arka yüzünü tek bir yaprak kağıda yazdırmayı kolaylaştırır.

Kimlik kartının basit ve kullanılabilir bir kaydını oluşturma sürecini kolaylaştıran uygulama, kullanıcılara zaman kazandırır ve rahatlık sağlar.

ID Card Copy

Conference Concierge

Etkinliklerde ve toplantılarda dağıtılacak materyallerin oluşturulmasını destekleyin

Ricoh'un Conference Concierge (Konferans Yardımcısı) uygulaması, konferanslara ve etkinliklere yönelik destekleyici materyallerin oluşturulması sürecini kolaylaştırır ve hızlandırır. Kolay takip edilebilen ekran talimatları, önemli dokümanların kopyalarının oluşturulması süreci boyunca kullanıcılara rehberlik eder; söz konusu dokümanların kullanım amaçları için doğru boyutta, biçimde ve yönde olmalarını sağlar. 

Kullanıcılar, bu süreci kolaylaştırmak ve düzene sokmak için Smart Operation Panel'ı (Akıllı İşletim Paneli) kullanarak, etkinliklere hazırlanırken zaman kazanabilir ve sunumların bir hayli etkili destekleyici materyaller sayesinde güçlendirilmesini sağlayabilir.

Conference Concierge