Business Solutions Thumbnail

İş Çözümleri

Ricoh olarak, kuruluşların sürekli değişen çalışma şartlarına uyumlu teknolojiler geliştirme ve entegre etme konusunda uzmanız.

Daha fazlasını keşfet
Dijital çalışma alanlarını dönüştürerek çalışanlarınızın deneyimini geliştirin, işbirliği ve inovasyonu teşvik edin.
Daha fazla
İş süreçlerinizi sadeleştirirken, daha hızlı ve etkili çalışma yollarıyla çalışan bağlılığını ve verimliliğini arttırın.
Daha fazla
Doğru baskı teknolojisine erişim sağlayarak, çalışanlarınıza bilgiyi verimli işleme, depolama ve yazdırma yeteneğini kazandırın.
Daha fazla
BT altyapınızı güncellerken konsolide edin, görevleri ve operasyonları otomakleştirin.
Daha fazla
Uzman çözümlerimiz ile BT altyapınızı güvence altına  alın, organizasyonunuzu dayanıklı hale getirin.
Daha fazla
Dijital baskıya geçiş yaparak müşterilerinize sürdürülebilir ve maliyet etkin çözümler sunun. 
Daha fazla
Products Services Thumbnail

Ürünler ve Servisler

İş süreclerinizi daha verimli hale getirmek, verimliliği arttırmak ve organizasyonunuz içinde üretkenliği arttırmak amacıyla tasarlanmış eksiksiz çözümler sunuyoruz.

Kişiselleştirilmiş aksesuarlar, T-shirtler, çoraplar, çantalar üretmenizi sağlayan cihazlar
Daha fazla
Pozitif bir iş yeri deneyimi için, rutin görevleri otomatikleştiren ve iş yerinize tam uyumlu hizmetler.
Daha fazla
360 derece dijital kameralar.
Daha fazla
Üstün yazıcı performansı için orjinal Ricoh mürekkep, toner, parça ve sarf malzemeleri.
Daha fazla
Support Thumbnail

Destek Merkezi

İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmet desteğine tek bir yerden ulaşın. İşletmenizin verimli çalışması için destek, tavsiye ve çözümler sunar.

Destek Alın
Sürücü, yazılım ve daha fazlası için self-servis portalımızı ziyaret edin. 
Daha fazla
One Ricoh Portal ile cihazlarınızın çevrimiçi yönetimi, servis talepleri, toner siparişi ve daha fazlası.
Daha fazla
Geri Dönüşüm & Sahte ürünler
Kullanılmış tonerlerinizi geri dönüştürün, orjinal sarf malzemelerinizi doğrudan bizden temin edin.
Bölgenizdeki Ricoh yetkili bayinizi bulun.
Daha fazla
News Events Thumbnail

Güncel kalın

Ricoh’tan haberler, yeni ürünler & hizmetler ve etkinliklerimiz hakkında bilgi alın.

Tüm Haberler
Ricoh'taki tüm gelişmeleri öğrenin. 
Daha fazla
Yaklaşan etkinliklerimize katılın. Verimli ve iş birlikçi bir yapı oluşturmanıza nasıl yardımcı olabileceğimizi keşfedin.
Daha fazla
About Us Thumbnail

Hakkımızda

Ricoh olarak, her zaman siz müşterilerimizi dinlemeye ve işletme hedeflerinizle uyumlu yenilikçi çözümler, ürünler ve hizmetler sunmaya çalışıyoruz. Hizmetlerinize ve ürünlerinize değer katmaya çabalıyoruz. Değişen iş ortamlarına uyum sağlıyoruz.

Daha fazla
Kim olduğumuz , ne yaptığımız ve işimizi şekillendiren unsurlar.
Daha fazla
Sürdürülebilir bir gelecek inşa etme taahhüdümüzü öğrenin.
Daha fazla
Ricoh’da bir kariyer inşa edin.
Daha fazla
Bize ulaşın

Workflow Apps

Work faster, smarter and more cost-effectively by automating everyday workflows.

Automate everyday workflows for maximum efficiency

The ability to use smart applications and access the cloud via our personal devices has transformed how we live.  Now that same seamless connection can transform how we work.  

Ricoh’s Workflow Apps enable businesses to work faster, smarter and more cost-effectively by automating everyday workflows.  

The easy-to-use software connects your Ricoh multifunction printer (MFP), mobile device or PC to popular third party applications such as Google Drive, OneDrive for Business, Dropbox and Captio, so that important information becomes instantly accessible and ready to use or share.

Features and Benefits

  • Convert hardcopy documents to editable digital formats
  • Scan and send directly into Google Drive, OneDrive for Business, Dropbox, Captio and more from your MFP or mobile device
  • Generate expense reports automatically and keep everything on a single platform
  • Start quickly, with no onsite engineer required
  • Distribute physical mail through the most appropriate channel, whether print or digital
  • Increase workplace productivity by reducing labour-intensive document tasks
  • Accelerate digitisation by integrating your cloud storage with the MFP
  • Maximise workflow efficiency with minimal effort
  • Reduce paper costs
  • Eliminate need for IT server infrastructure with serverless printing through the cloud


Education

Scan to Google Drive App enables faster marking and homework management for schools:

  •  Students can scan documents to their personal Google Drive account for access anywhere
  •  Decreasing unnecessary document printing 
  •  Enabling more flexibility for students when homeworking


workflow apps

workflow apps

Small business

Scan to SharePoint Online App automates invoice indexing:

  • Scan paper invoices directly to SharePoint Online and automatically sort into the correct folder
  • Improving workplace efficiency by removing the requirement for physical document mailing and manual data entry 
  • No training required as automated workflow sorts documents in the background  

Accounting & Administration

Ricoh transforms your smartphone into a perfect tool for tracking your business expenses:

  • Capture tickets, invoices, mileage and other travel expenses through your mobile device 
  • Make your expenses process more efficient by automatically generating your reports anywhere and anytime
  • Simplify approval and payment of employee expense claims

Ricoh Expense Manager

workflow apps

workflow apps

Local Authority

Ricoh optimises your document management and correspondence:

  • Simplify the process of managing, processing and posting important documentation to residents
  • Ensure important documents are created with the correct templates and mailed on time 
  • Clear and transparent audit trail

Ricoh Click and Post