Ana SayfaÖnceki Menü
Genel Bakış

İşyerinde Değişime Liderlik Etmek

Teknoloji, çalışma şeklimizi değiştiriyor. Ricoh olarak, değişimin ekipleriniz ve işletmeniz açısından olumlu bir süreç olmasını sağlıyoruz. Tamamen dijital bir çalışma alanına sorunsuz bir geçiş süreci elde edebilmeniz için bu yolculuğun her adımında size rehberlik ediyoruz.
Tüm iş çözümlerimizi keşfedin
seamless digital workspace experience
Dijital çalışma alanı

Her yere erişim sağlayın

Hibrit ve yerleşik olmayan sistemler geleceğimizi şekillendiriyor. Çalışan bağlılığını güçlendirmek ve yeni performans seviyelerine ulaşmanıza yardımcı olmak amacıyla dijital çalışma alanlarınızı tasarlama, entegre etme ve destekleme konusunda bütünsel bir yaklaşım uyguluyoruz.
Tüm dijital çalışma alanı çözümlerimizi keşfedin
İş Süreci Yönetimi

Başarıya odaklanın

Manuel çalışmaların personelinizi engellemesine izin vermeyin. Personelinizin daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla iş süreçlerinizi optimize ediyor, işletmeniz genelindeki süreçleri kolaylaştırmak ve basite indirgemek üzere teknoloji, uzmanlık ve destek sağlıyoruz.
Tüm iş süreci yönetimi çözümlerimizi keşfedin
Bulut ve Altyapı

Açık ve net bir sistem

Buluttan maksimum verimi elde edebilmek için doğru bir yol haritasına ve bunu uygulayabilecek bir ekibe sahip olmanız gerekir. Yeni nesil inovasyonları takip ederken, bir yandan da ticari faaliyetlerinizi daha hızlı, uygun maliyetli ve güvenli bir hale getiren bulut çözümleri ve uzmanlığı sunuyoruz.
Tüm Bulut ve Altyapı çözümlerimizi keşfedin
Siber Güvenlik

İşinizde risklere son

İnternet özellikli cihazlar, siber saldırılara karşı yeni güvenlik açıklarının oluşmasına yol açar. Temel iş süreçlerinizle uyumlu, akıllı siber güvenlik hizmetleri ve çözümleri sunarak siber suçlarla mücadele etmenize yardımcı oluyoruz.
Tüm Siber Güvenlik çözümlerimizi keşfedin
Dijital Deneyim

Yeni bir deneyim seviyesi

Mükemmel bir müşteri deneyimi, üstün bir çalışan deneyimiyle başlar. Son derece yetenekli veri bilimcileri ve geliştiricileri ekibimiz, her temas noktasında beklentileri aşmak için ihtiyaç duyduğunuz çözümleri tasarlar, oluşturur, uygular ve hizmet verir.
Tüm Dijital Deneyim çözümlerimizi keşfedin
Ofis Ürünleri ve Yazılımı

Sınıfının en kalitelisi

Ricoh, yüksek kaliteli yazıcılar, dijital çoğaltıcılar ve çok fonksiyonlu yazıcılar/tarayıcılar/fotokopi makineleri ile bilinen bir kuruluştur. Hız, büyüklük ve kapasite açısından çok sayıda seçenek arasından çalışma grubunuz, ofisiniz veya sınıfınız için en uygun model ve özellikleri seçebilirsiniz.
Tüm ofis ürünlerimizi ve yazılımlarımızı keşfedin
Genel Bakış

Çok yönlü bir hizmet ve destek platformu

İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmet desteğine tek bir yerden ulaşın. İşletmenizin çalışmaya devam etmesini sağlamaya yönelik destek, tavsiye ve çözümler sunuyoruz.
Destek alın
AV technology and management
Genel Bakış

Tek durak noktanız

Ev sahipliği yaptığımız ve katıldığımız etkinliklerin yanı sıra, iş dünyasından haberler alıp, yeni ürünler ve ekibimiz hakkındaki tüm bilgileri öğrenin.
Gelişmeleri takip edin
News and events from Ricoh
Şirket

Biz kimiz ve ne yapıyoruz

Ricoh olarak, her zaman siz müşterilerimizi dinlemeye ve işletme hedeflerinizle uyumlu yenilikçi çözümler, ürünler ve hizmetler sunmaya çalışıyoruz. Hizmetlerinize ve ürünlerinize değer katmaya çabalıyoruz. Değişen iş ortamlarına uyum sağlıyoruz.
Ricoh hakkında daha fazla bilgi edinin
Genel Bakış

Görüşmek dileğiyle

Sunduğumuz çözümler veya ürünlerimiz hakkında fiyat bilgisi edinmek istiyor, hesabınızı yönetmek için yardıma ihtiyaç duyuyor veya ürünlerimizi halihazırda kullanıyor ve bununla ilgili destek almak istiyorsanız, ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.
Irtibata geçin
customer and employee engagement
Genel Bakış

Bir adım öne geçmenize yardımcı oluyoruz

İşletme çözümlerindeki en önemli noktalara dair en güncel bilgileri keşfedip okuyun.
En güncel bilgileri keşfedin
Ricoh Insights - Overview

Workflow Apps

Work faster, smarter and more cost-effectively by automating everyday workflows.

Automate everyday workflows for maximum efficiency

The ability to use smart applications and access the cloud via our personal devices has transformed how we live.  Now that same seamless connection can transform how we work.  

Ricoh’s Workflow Apps enable businesses to work faster, smarter and more cost-effectively by automating everyday workflows.  

The easy-to-use software connects your Ricoh multifunction printer (MFP), mobile device or PC to popular third party applications such as Google Drive, OneDrive for Business, Dropbox and Captio, so that important information becomes instantly accessible and ready to use or share.

Features and Benefits

  • Convert hardcopy documents to editable digital formats
  • Scan and send directly into Google Drive, OneDrive for Business, Dropbox, Captio and more from your MFP or mobile device
  • Generate expense reports automatically and keep everything on a single platform
  • Start quickly, with no onsite engineer required
  • Distribute physical mail through the most appropriate channel, whether print or digital
  • Increase workplace productivity by reducing labour-intensive document tasks
  • Accelerate digitisation by integrating your cloud storage with the MFP
  • Maximise workflow efficiency with minimal effort
  • Reduce paper costs
  • Eliminate need for IT server infrastructure with serverless printing through the cloud


Education

Scan to Google Drive App enables faster marking and homework management for schools:

  •  Students can scan documents to their personal Google Drive account for access anywhere
  •  Decreasing unnecessary document printing 
  •  Enabling more flexibility for students when homeworking


workflow apps

workflow apps

Small business

Scan to SharePoint Online App automates invoice indexing:

  • Scan paper invoices directly to SharePoint Online and automatically sort into the correct folder
  • Improving workplace efficiency by removing the requirement for physical document mailing and manual data entry 
  • No training required as automated workflow sorts documents in the background  

Accounting & Administration

Ricoh transforms your smartphone into a perfect tool for tracking your business expenses:

  • Capture tickets, invoices, mileage and other travel expenses through your mobile device 
  • Make your expenses process more efficient by automatically generating your reports anywhere and anytime
  • Simplify approval and payment of employee expense claims

Ricoh Expense Manager

workflow apps

workflow apps

Local Authority

Ricoh optimises your document management and correspondence:

  • Simplify the process of managing, processing and posting important documentation to residents
  • Ensure important documents are created with the correct templates and mailed on time 
  • Clear and transparent audit trail

Ricoh Click and Post