Ofis yazılımı
Ricoh’un yenilikçi yazılım ve uygulamaları, belge ve cihaz kullanım ömrü boyunca belge ortamınızı her açıdan geliştirmek için tasarlandı. İster üretkenliği artırmanız, iş akışınızı düzenlemeniz, maliyetleri kontrol etmeniz, mobil ve esnek çalışmayı kolaylaştırmanız gereksin ister belge güvenliğini artırmanız, organizasyonunuz için bir çözümümüz vardır.
-
Belge iş akışı
Bilgiye erişimi basitleştiren dijital belge işlemleriyle iş akışını düzenleyin ve üretkenliği artırın.
-
Aygıt Yönetimi
Çok işlevli cihazlar ve yazıcılarda gelişmiş, merkezi kontrol ile zamandan ve maliyetten tasarruf edin.
-
Mobil yazdırma ve paylaşım
Yakındaki baskı aygıtlarına esnek, güvenli erişim ile ekibinizin hareket halindeyken daha verimli olmasına yardım edin.
-
Maliyet kontrolü
Baskı altyapınızın performansını optimize edin ve kağıt ve sarf malzemesi maliyetlerini azaltın.
-
Yazdırma güvenliği
Altyapı erişimini ve belge teminini güvenceye alan araçlarla bilgi güvenliğini kontrol altına alın.
Aradığınızı bulamadınız mı?
Bizi arayın, size nasıl yardımcı olabileceğimizi konuşalım.