Ana SayfaÖnceki Menü
Genel Bakış

İşyerinde Değişime Liderlik Etmek

Teknoloji, çalışma şeklimizi değiştiriyor. Ricoh olarak, değişimin ekipleriniz ve işletmeniz açısından olumlu bir süreç olmasını sağlıyoruz. Tamamen dijital bir çalışma alanına sorunsuz bir geçiş süreci elde edebilmeniz için bu yolculuğun her adımında size rehberlik ediyoruz.
Tüm iş çözümlerimizi keşfedin
seamless digital workspace experience
Dijital çalışma alanı

Her yere erişim sağlayın

Hibrit ve yerleşik olmayan sistemler geleceğimizi şekillendiriyor. Çalışan bağlılığını güçlendirmek ve yeni performans seviyelerine ulaşmanıza yardımcı olmak amacıyla dijital çalışma alanlarınızı tasarlama, entegre etme ve destekleme konusunda bütünsel bir yaklaşım uyguluyoruz.
Tüm dijital çalışma alanı çözümlerimizi keşfedin
İş Süreci Yönetimi

Başarıya odaklanın

Manuel çalışmaların personelinizi engellemesine izin vermeyin. Personelinizin daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla iş süreçlerinizi optimize ediyor, işletmeniz genelindeki süreçleri kolaylaştırmak ve basite indirgemek üzere teknoloji, uzmanlık ve destek sağlıyoruz.
Tüm iş süreci yönetimi çözümlerimizi keşfedin
Bulut ve Altyapı

Açık ve net bir sistem

Buluttan maksimum verimi elde edebilmek için doğru bir yol haritasına ve bunu uygulayabilecek bir ekibe sahip olmanız gerekir. Yeni nesil inovasyonları takip ederken, bir yandan da ticari faaliyetlerinizi daha hızlı, uygun maliyetli ve güvenli bir hale getiren bulut çözümleri ve uzmanlığı sunuyoruz.
Tüm Bulut ve Altyapı çözümlerimizi keşfedin
Siber Güvenlik

İşinizde risklere son

İnternet özellikli cihazlar, siber saldırılara karşı yeni güvenlik açıklarının oluşmasına yol açar. Temel iş süreçlerinizle uyumlu, akıllı siber güvenlik hizmetleri ve çözümleri sunarak siber suçlarla mücadele etmenize yardımcı oluyoruz.
Tüm Siber Güvenlik çözümlerimizi keşfedin
Dijital Deneyim

Yeni bir deneyim seviyesi

Mükemmel bir müşteri deneyimi, üstün bir çalışan deneyimiyle başlar. Son derece yetenekli veri bilimcileri ve geliştiricileri ekibimiz, her temas noktasında beklentileri aşmak için ihtiyaç duyduğunuz çözümleri tasarlar, oluşturur, uygular ve hizmet verir.
Tüm Dijital Deneyim çözümlerimizi keşfedin
Ofis Ürünleri ve Yazılımı

Sınıfının en kalitelisi

Ricoh, yüksek kaliteli yazıcılar, dijital çoğaltıcılar ve çok fonksiyonlu yazıcılar/tarayıcılar/fotokopi makineleri ile bilinen bir kuruluştur. Hız, büyüklük ve kapasite açısından çok sayıda seçenek arasından çalışma grubunuz, ofisiniz veya sınıfınız için en uygun model ve özellikleri seçebilirsiniz.
Tüm ofis ürünlerimizi ve yazılımlarımızı keşfedin
Genel Bakış

Çok yönlü bir hizmet ve destek platformu

İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmet desteğine tek bir yerden ulaşın. İşletmenizin çalışmaya devam etmesini sağlamaya yönelik destek, tavsiye ve çözümler sunuyoruz.
Destek alın
AV technology and management
Genel Bakış

Tek durak noktanız

Ev sahipliği yaptığımız ve katıldığımız etkinliklerin yanı sıra, iş dünyasından haberler alıp, yeni ürünler ve ekibimiz hakkındaki tüm bilgileri öğrenin.
Gelişmeleri takip edin
News and events from Ricoh
Şirket

Biz kimiz ve ne yapıyoruz

Ricoh olarak, her zaman siz müşterilerimizi dinlemeye ve işletme hedeflerinizle uyumlu yenilikçi çözümler, ürünler ve hizmetler sunmaya çalışıyoruz. Hizmetlerinize ve ürünlerinize değer katmaya çabalıyoruz. Değişen iş ortamlarına uyum sağlıyoruz.
Ricoh hakkında daha fazla bilgi edinin
Genel Bakış

Görüşmek dileğiyle

Sunduğumuz çözümler veya ürünlerimiz hakkında fiyat bilgisi edinmek istiyor, hesabınızı yönetmek için yardıma ihtiyaç duyuyor veya ürünlerimizi halihazırda kullanıyor ve bununla ilgili destek almak istiyorsanız, ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.
Irtibata geçin
customer and employee engagement
Genel Bakış

Bir adım öne geçmenize yardımcı oluyoruz

İşletme çözümlerindeki en önemli noktalara dair en güncel bilgileri keşfedip okuyun.
En güncel bilgileri keşfedin
Ricoh Insights - Overview

DocuWare

DocuWare belge yönetimi yazılımı, formatları veya kaynakları ne olursa olsun belgeleri elektronik olarak yönetip paylaşarak iş süreçlerini ve iş akışlarını otomatikleştirir.

Bilgileri toplayın ve düzenleyinBelgeleri işleyin ve iş akışlarını yönetinKarar vermek için içeriğe erişin ve görüntüleyin
Bilgileri toplayın ve düzenleyinBelgeleri işleyin ve iş akışlarını yönetinKarar vermek için içeriğe erişin ve görüntüleyin

İster yerinizde ister bulutta, belgeler ihtiyaç duyulduğu yerde ve zamanda kullanıma hazırdır; ilgili belgeleri hızlı bir şekilde bulmak için tek bir arama yeterlidir.

Özellikler ve faydaları

DocuWare Yararları

  • Belge iş akışı otomasyonu, iş süreçlerini hızlandırır ve verimlilik artışları yaratır
  • Güvenli, kontrollü ve kayıtlı erişim özelliği sayesinde şeffaf iş akışları oluşur.
  • Kâğıt belgelerin sayısallaştırılması sayesinde, dosyalama için harcanan sürelerden dosya dolapları maliyetlerine ve ofis alanından dışarıdaki depolama maliyetlerine varana kadar çeşitli alanlarda kağıt belge işleme masrafları azalır. 
  • Güçlü arama ve görüntüleme seçenekleri, bilgilere gerektiği anda hızlı erişim sağlar.
  • E-posta bildirim uyarıları size elinizdeki görevleri hatırlatır.
  • Mobil uygulamalar ve web istemcileri, herhangi bir konumdan bağlanabilir ve iş sitelerinden, evden, satış alanından ve seyahat sırasında yetkilere göre belirlenmiş erişime izin verir.
  • Kullanımı kolay
  • DocuWare belge denetleme sistemi, yaygın uygulamalarla ve doğrudan Ricoh® çok işlevli yazıcılarla yakın bağlantılı çalışır.

DocuWare Özellikleri

  • DocuWare çözümleri, hem belge iş akışlarının otomasyonunu sağlar hem de güvenli ve merkezi arşivleme işleviyle veri ve belgeleri korur.
  • Görev listeleri, e-posta bildirimleri ve hatırlatıcı işlevleri, süreçlerin ilerlemesini sağlar.
  • Tek bir arama, orijinal kaynaktan bağımsız olarak tüm ilgili belgeleri (ister PC'de oluşturulmuş olsun, ister bir e-postadan, ister bir Microsoft Office belgesinden veya taranmış bir kağıt belgeden oluşturulmuş olsun) hızlı bir şekilde bulur.
  • İzlenen ve kaydedilen erişim, herkesin güncel kalmasını sağlar.
  • Saklama takvimlerini izlemek ve raporlamak için kolayca tutulan kayıtlar.
  • Yerinizde veya bulutta kullanılabilir
  • Muhasebe Departmanı

    Fatura onayını otomatikleştirme, 3 yollu eşleştirme ve diğer AP süreçleri, satın almaları izleme ve doğrulama, Cari Alacak Hesaplarının dönüşünü çabuklaştırmak için hızlı bir şekilde POD'lar sağlama ve stressiz denetimler geçirmek için dosyaların verimli paylaşımı.

  • İnsan Kaynakları

    Kağıt belgeleri yönlendirerek iş görüşmesi sürecini kolaylaştırma, bilgileri standartlara uygun bir şekilde depolama, çeşitli fişleri, formları ve başka giderleri çalışanların kendilerinin ödemesiyle zamandan tasarruf.

  • Satış

    Müşteri tekliflerine ve satış geçmişine anında erişim, yönetimin ilerlemeyi izlemesine yardımcı olan görev listeleri.

  • BT

    Saklama takvimleri dahil olmak üzere güvenli, kolay kayıt yönetim sistemi ve olağanüstü durumdan kurtarma için hazır altyapı.

  • Kamu Yönetimi

    Yerelden bölgesel yönetim kurumlarına kadar, kamu kayıtlarının dijital formatta kolayca paylaşılması sayesinde belediyelere zaman ve para tasarrufu.

  • Eğitim

    Finans belgeleri de dahil olmak üzere öğrenci kayıtları uygun şekilde saklanabilir ve yetkili kullanıcılar tarafından paylaşılabilir.

  • Üretim

    Açıkça belgelenmiş iş akışları ve malzeme listeleri, üretimin bütçe içinde kalmasını ve takvime uygun yürümesini sağlar.