Ana SayfaÖnceki Menü
Genel Bakış

İşyerinde Değişime Liderlik Etmek

Teknoloji, çalışma şeklimizi değiştiriyor. Ricoh olarak, değişimin ekipleriniz ve işletmeniz açısından olumlu bir süreç olmasını sağlıyoruz. Tamamen dijital bir çalışma alanına sorunsuz bir geçiş süreci elde edebilmeniz için bu yolculuğun her adımında size rehberlik ediyoruz.
Tüm iş çözümlerimizi keşfedin
seamless digital workspace experience
Dijital çalışma alanı

Her yere erişim sağlayın

Hibrit ve yerleşik olmayan sistemler geleceğimizi şekillendiriyor. Çalışan bağlılığını güçlendirmek ve yeni performans seviyelerine ulaşmanıza yardımcı olmak amacıyla dijital çalışma alanlarınızı tasarlama, entegre etme ve destekleme konusunda bütünsel bir yaklaşım uyguluyoruz.
Tüm dijital çalışma alanı çözümlerimizi keşfedin
İş Süreci Yönetimi

Başarıya odaklanın

Manuel çalışmaların personelinizi engellemesine izin vermeyin. Personelinizin daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla iş süreçlerinizi optimize ediyor, işletmeniz genelindeki süreçleri kolaylaştırmak ve basite indirgemek üzere teknoloji, uzmanlık ve destek sağlıyoruz.
Tüm iş süreci yönetimi çözümlerimizi keşfedin
Bulut ve Altyapı

Açık ve net bir sistem

Buluttan maksimum verimi elde edebilmek için doğru bir yol haritasına ve bunu uygulayabilecek bir ekibe sahip olmanız gerekir. Yeni nesil inovasyonları takip ederken, bir yandan da ticari faaliyetlerinizi daha hızlı, uygun maliyetli ve güvenli bir hale getiren bulut çözümleri ve uzmanlığı sunuyoruz.
Tüm Bulut ve Altyapı çözümlerimizi keşfedin
Siber Güvenlik

İşinizde risklere son

İnternet özellikli cihazlar, siber saldırılara karşı yeni güvenlik açıklarının oluşmasına yol açar. Temel iş süreçlerinizle uyumlu, akıllı siber güvenlik hizmetleri ve çözümleri sunarak siber suçlarla mücadele etmenize yardımcı oluyoruz.
Tüm Siber Güvenlik çözümlerimizi keşfedin
Dijital Deneyim

Yeni bir deneyim seviyesi

Mükemmel bir müşteri deneyimi, üstün bir çalışan deneyimiyle başlar. Son derece yetenekli veri bilimcileri ve geliştiricileri ekibimiz, her temas noktasında beklentileri aşmak için ihtiyaç duyduğunuz çözümleri tasarlar, oluşturur, uygular ve hizmet verir.
Tüm Dijital Deneyim çözümlerimizi keşfedin
Ofis Ürünleri ve Yazılımı

Sınıfının en kalitelisi

Ricoh, yüksek kaliteli yazıcılar, dijital çoğaltıcılar ve çok fonksiyonlu yazıcılar/tarayıcılar/fotokopi makineleri ile bilinen bir kuruluştur. Hız, büyüklük ve kapasite açısından çok sayıda seçenek arasından çalışma grubunuz, ofisiniz veya sınıfınız için en uygun model ve özellikleri seçebilirsiniz.
Tüm ofis ürünlerimizi ve yazılımlarımızı keşfedin
Genel Bakış

Çok yönlü bir hizmet ve destek platformu

İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmet desteğine tek bir yerden ulaşın. İşletmenizin çalışmaya devam etmesini sağlamaya yönelik destek, tavsiye ve çözümler sunuyoruz.
Destek alın
AV technology and management
Genel Bakış

Tek durak noktanız

Ev sahipliği yaptığımız ve katıldığımız etkinliklerin yanı sıra, iş dünyasından haberler alıp, yeni ürünler ve ekibimiz hakkındaki tüm bilgileri öğrenin.
Gelişmeleri takip edin
News and events from Ricoh
Şirket

Biz kimiz ve ne yapıyoruz

Ricoh olarak, her zaman siz müşterilerimizi dinlemeye ve işletme hedeflerinizle uyumlu yenilikçi çözümler, ürünler ve hizmetler sunmaya çalışıyoruz. Hizmetlerinize ve ürünlerinize değer katmaya çabalıyoruz. Değişen iş ortamlarına uyum sağlıyoruz.
Ricoh hakkında daha fazla bilgi edinin
Genel Bakış

Görüşmek dileğiyle

Sunduğumuz çözümler veya ürünlerimiz hakkında fiyat bilgisi edinmek istiyor, hesabınızı yönetmek için yardıma ihtiyaç duyuyor veya ürünlerimizi halihazırda kullanıyor ve bununla ilgili destek almak istiyorsanız, ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.
Irtibata geçin
customer and employee engagement
Genel Bakış

Bir adım öne geçmenize yardımcı oluyoruz

İşletme çözümlerindeki en önemli noktalara dair en güncel bilgileri keşfedip okuyun.
En güncel bilgileri keşfedin
Ricoh Insights - Overview

OL Connect

OL Connect, mevcut BT yatırımlarının ve altyapının değişmesine gerek kalmadan iş iletişimlerini ve kağıt tabanlı iş süreçlerini otomatikleştiren çözümler sunar.

OL Connect, kurumsal müşteriler, Baskı Merkezleri ve Baskı Servis Sağlayıcıları için eksiksiz bir otomatik iş iletişimi çözümü sağlamak üzere yapılandırılabilen güçlü bir otomatik iş akışı yazılım paketidir.

OL Connect, zorlu işlem gereksinimlerini karşılamak için Planet Press Connect ya da PReS Connect iş akışı bileşenleri modüllerini kullanır.

Capture OnTheGo ya da Connect Send gibi seçeneğe bağlı kullanıcı arayüz modülleri sayesinde; kullanıcılar, bir form (mobil/tablet olabilir) ya da masaüstü uygulaması üzerinden, arka planda çalışan iş akış süreçlerini tetikleyebilir ve faturalar, müşteri iletişim süreçleri ve mail süreçlerini otomatik olarak başlatabilirler.

OL Connect, belgeleri kapsamlı kurallara dayalı olarak yeniden düzenleme, dönüştürme ve yönlendirme olanakları sağlar. Bu yetenekler, OL Connect'i mevcut iş akışlarını güncelleme veya optimize etmekle ve yapısal veya grafik açısından zengin baskı veya çok kanallı çıktı üretmek için eski veya farklı sistemleri birbirine bağlamakta zorluklar yaşayan kuruluşlar için ideal bir çözüm haline getirmektedir.
Düşük ve orta hacimli işleri olan ve arka planda çok fazla iş akışı gerektirmeyen müşteriler için  PrintShop Mail Connect, hedeflenen baskı ve e-posta üretimi için tasarlanmış bağımsız bir masaüstü tabanlı değişken veri derleme aracı olarak kullanılabilir.

OL Connect, ayrıca Ricoh’un Hybrid Mail çözümünü de destekler.

Özellikler ve faydaları

Özellikler:

  • Tam otomatik iş iletişimi çözümü 
  • Zahmetli verimlilik gereksinimlerini karşılamak için modüler ve ölçeklendirilebilir. 
  • Baskı veya HTML çıktı şablonları için tek tasarım aracı 
  • DataMapper aracı, kişiselleştirilmiş iletişim seçenekleri sağlamak için veritabanlarından, metin dosyalarından (XML, CSV, TXT), baskı akışlarından ve PDF dosyalarından veri almanızı ve eşleştirmenizi sağlar. 
  • Hemen hemen tüm giriş formatlarından PDF, HTML ve AFP de dahil çok çeşitli çıktı formatlarına dönüştürme (özel ürünler / seçenekler gerektirir) 
  • Eski verileri / belgeleri yeniden düzenleme 
  • Müşterilerinizin bir e-postaya tıklaması, kısa mesaj ve QR kod taraması gibi tetikleyicilere dayalı olarak süreçleri otomatikleştirme 
  • Kolay entegrasyon için satıcı ve cihaz bağımsız. 

Faydaları:

  • Açık bağlantı ve dosya formatı desteği ile kolay entegrasyon
  • Minimum aksama ve yatırımla mevcut sistemleri ve akışlarını güncelleme 
  • Masaüstü / tablet / mobil cihazlarda baskı veya çevrimiçi görüntüleme için dinamik olarak biçimlendirilmiş grafik olarak zengin müşteri iletişim süreçleri 
  • Yanıt verme oranlarını ve müşteri memnuniyetini artırma