Cihaz Yönetimi
Hibrit iş yeri genelinde bir baskı ve yakalama cihazı filosunu uzaktan kurmanız, etkinleştirmeniz, yapılandırmanız, izlemeniz ve yönetmeniz mi gerekiyor? Cihaz yönetimi çözümlerimiz ve hizmetlerimiz, altyapınızı optimize edip yönetmenize yardımcı olurken, servis ve sarf malzemesi teslimatını otomatikleştirmek üzere cihazları yönetilen hizmetlerimize entegre eder. Ayrıca filonuzu mevcut gereksinimlerinize göre doğru bir şekilde boyutlandırmak için cihazlarınızın kullanımına ilişkin analizler de sağlayabiliriz.
Baskı ve Çıktı Yönetimi
Baskı ve çıktı yönetimi çözümlerimiz, iş yerinizde sorunsuz ve güvenli bir baskı deneyimi sağlamak üzere tasarlanmıştır. Buna, güvenli baskı bırakma, kullanıcı kimlik doğrulaması, kural tabanlı baskı, mobil baskı, kota ve ödeme hizmetleri, iş muhasebesi ve analizleri dahildir. Modern ve çevik iş yerlerini destekleyen Ricoh, önde gelen kimlik yönetimi hizmetleri, sıfır güven mimarisi, uzaktan yönetim ve şirket içi, özel ve ortak bulut için esnek dağıtım seçenekleri ile entegrasyonlar sunar.
Yakalama ve İş Akışı
Yakalama ve iş akışı çözümleri eklemek, çoğu çok fonksiyonlu yazıcıda standart olarak sunulanların çok ötesinde olan gelişmiş özellikler sağlar, tarama sırasında verileri hassas bir şekilde çeker (OCR veya AI kullanarak), belge türünü algılar ve bulut, e-posta veya klasör gibi uygun hedeflere gönderir. Herhangi bir belgeyi güvenli bir şekilde işlemek ve yönlendirmek için belge yakalama ve iş akışını otomatikleştirin, çalışanların dijital süreçleri, arşivlemeyi ve elektronik dosya dönüştürmeyi benimsemelerine yardımcı olun.
Bizimle bağlantı kurun
Bir Ricoh uzmanı ile görüşün
Aradığınızı bulamadıysanız Ricoh'la irtibat kurun, size yardımcı olalım.
Bize ulaşın