RICOH Smart Integration
RICOH Smart Integration

Baskı ve İş Akışı Yönetimi

RICOH Smart Integration

Verimli bulut tabanlı baskı ve dijital belge iş akışları.

Verimli bir iş yerinin anahtarı

RICOH Akıllı Entegrasyon (RSI), hibrit bir iş yeri ortamında verimliliği en üst düzeye çıkarmanızın yoludur. Kuruluşunuzu dijital belge iş akışlarının geleceğine yönlendirmek için belge iş akışlarını ve cihaz özelliklerini bir araya getiren bulut merkezli bir platform sunar.

Ricoh cihazlarınızı Microsoft 365 ve Google Workspace gibi önde gelen bulut hizmetlerine zahmetsizce bağlayın ve sorunsuz bir bulutta baskı süreci sağlayın veya kağıt belgeleri kolayca paylaşıma hazır dijital varlıklara dönüştürün. RICOH Akıllı Entegrasyon, istenilen sayıda kullanıcıyı ve yazıcıyı destekleyebilir. Bu nedenle bu sistem, küçük ve orta ölçekli işletmeler için uygundur. Ayrıca RSI, müşterilerimizden gelen geri bildirimler doğrultusunda sürekli olarak yeni özelliklerle güncellenir ve kuruluşunuzun büyüklüğü ne olursa olsun, gelişen baskı ve dijital belge ihtiyaçlarınızı karşılamayı garanti eder. 

Kapat
RICOH Smart Integration solutions
RICOH Smart Integration solutions
Video Oynat

Özellikler

Belgeleri dijitalleştirin

areo
Belge işleme sürecini dönüştürün. Doğrudan e-postaya veya bulut tabanlı sürücülere ve uygulamalara tarama yapın. 26 dilde OCR kullanın ve belgeleri PDF, Word, Excel ve PPT gibi kolayca aranabilir biçimlerde kaydedin.

Daha hızlı veri işleme

areo
RSI'nin veri çıkarma ve doğrulamayı da kapsayan otomatik dijital süreçleriyle iş akışlarını kolaylaştırın, manuel hataları azaltın ve veri bütünlüğünü koruyun.

Merkezi cihaz yönetimi

areo
Yazıcıları tek bir panelden kolayca denetleyip kontrol edin: RSI, tüm cihazlarda optimum performans, uzaktan yönetim ve verimli kullanım takibi sağlar.

Uygun maliyetli baskı

areo
RSI, maliyet dağıtımı, ayrıntılı raporlar ve kullanım trendleri gibi özellikler sayesinde baskı maliyetlerinde tasarruf sağlar. Atık oluşumunu en aza indirin, baskı kaynaklarını optimize edin ve daha önce hiç olmadığı kadar maliyet şeffaflığı ve tasarruf elde edin.

Güvenli yazdırma

areo
”Sıfır güven” esaslı ve kimlik doğrulamalı güvenli baskı ile cihazlar, belgeler ve kullanıcılar için güçlü bir güvenlik sağlayın.

Sizin için en uygun Akıllı Entegrasyon çözümünü seçin

RSI Connectors

Tüm bulut bağlayıcılarını içeren, tarama ve baskı alma olanağı sunan tek paket.
RSI Connectors; Box™, Dropbox™, Google Drive™, OneDrive® for Business veya SharePoint® gibi popüler bulut hesaplarına sorunsuz bir tarama ve bu hesaplardan baskı alma olanağı sağlayarak belge yönetimini geliştirir. Kullanıcılar, bulutta depolanan belgeleri doğrudan tabletlerinden veya akıllı telefonlarından kolayca yazdırabilirler.

Ayrıca RSI Connectors; Cihaz geliştirme, Hukuk ve Sağlık işlevleri için isteğe bağlı eklentiler de sunar.

RSI Connectors
RSI Control+

Bulut tabanlı baskı, tarama ve cihaz yönetimi.

RSI Control+; cihaz, departman ve kullanıcıya göre kategorize edilmiş iş günlüğü raporlamasıyla maliyetleri verimli bir şekilde yönetir. Sorunsuz bir cihaz yönetimi sunarak kullanıcıların etkin durumu kontrol etmelerine ve hataları belirlemelerine olanak tanır. Platform, uzaktan MFP yapılandırması ve kullanıcının kendi kendine kaydolması ile uygulama kurulumunu basitleştirerek kullanıcı dostu bir deneyim sağlar. Ayrıca RSI Control+, daha büyük iş yeri kurulumlarını desteklemek üzere güçlü işlevlere sahiptir. 

RSI Control+
RSI Logic Flow

Belge iş akışlarının yakalanmasına ve basit otomasyonuna yönelik sezgisel bulut tabanlı hizmet.

RSI LogicFlow, belgeleri dijital dünyaya taşır ve işletme operasyonlarını dijital süreçlere dönüştürür. Bu, manuel kopyalama ve yapıştırma veya çıktı alma ihtiyacını ortadan kaldırır ve diğer sistemlerle sorunsuz bir şekilde entegre olarak işlemleri otomatikleştirir. Meta verileri analiz ederek, yakalayarak ve ayrıştırarak, gerekli değişiklikleri uygulayarak ve belgeyi otomatik olarak yönlendirerek bir tarama dosyasından veya dijital bir dosyadan belgeleri işler. 

RSI Logic Flow

Sıkça sorulan sorular

S1. RSI'nin tarama işlevlerini mevcut iş akışlarına entegre edebilir miyim ve belgeleri yaygın olarak kullanılan formatlarda kaydedebilir miyim?

Kesinlikle. RSI'nin tarama özellikleri, kullanıcıların doğrudan e-postaya ve bulut tabanlı uygulamalara tarama yapmasına olanak tanır. OCR'nin 26 dilde mevcut olması sayesinde taranan belgeleri aranabilir biçimlere dönüştürebilirsiniz. Bu; PDF, Word, Excel ve PPT gibi yaygın olarak kullanılan dosya türlerini içerir ve herhangi bir iş akışına kolay entegrasyon sağlar. 

S2. RSI, güvenli ve verimli baskı yönetimini nasıl sağlıyor?

Kullanıcılar, kartları, PIN'leri veya parolaları kullanarak baskıların kimliğini doğrulayabilirler. Ayrıca çekerek yazdırma, mobil baskı ve maliyet dağıtımı gibi gelişmiş işlevler için de destek sağlanır. Ayrıntılı raporlama ve AD, LDAP ve Google Workspace gibi platformlar arasında sorunsuz kullanıcı senkronizasyonu ile RSI, baskı işlemlerinde hem güvenlik hem de verimlilik sağlar.