Verimli bir iş yerinin anahtarı
RICOH Akıllı Entegrasyon (RSI), hibrit bir iş yeri ortamında verimliliği en üst düzeye çıkarmanızın yoludur. Kuruluşunuzu dijital belge iş akışlarının geleceğine yönlendirmek için belge iş akışlarını ve cihaz özelliklerini bir araya getiren bulut merkezli bir platform sunar.
Ricoh cihazlarınızı Microsoft 365 ve Google Workspace gibi önde gelen bulut hizmetlerine zahmetsizce bağlayın ve sorunsuz bir bulutta baskı süreci sağlayın veya kağıt belgeleri kolayca paylaşıma hazır dijital varlıklara dönüştürün. RICOH Akıllı Entegrasyon, istenilen sayıda kullanıcıyı ve yazıcıyı destekleyebilir. Bu nedenle bu sistem, küçük ve orta ölçekli işletmeler için uygundur. Ayrıca RSI, müşterilerimizden gelen geri bildirimler doğrultusunda sürekli olarak yeni özelliklerle güncellenir ve kuruluşunuzun büyüklüğü ne olursa olsun, gelişen baskı ve dijital belge ihtiyaçlarınızı karşılamayı garanti eder.
Özellikler
-
Belgeleri dijitalleştirin
-
Daha hızlı veri işleme
-
Merkezi cihaz yönetimi
-
Uygun maliyetli baskı
-
Güvenli yazdırma
Belgeleri dijitalleştirin

Daha hızlı veri işleme

Merkezi cihaz yönetimi

Uygun maliyetli baskı

Güvenli yazdırma

Sizin için en uygun Akıllı Entegrasyon çözümünü seçin
Tüm bulut bağlayıcılarını içeren, tarama ve baskı alma olanağı sunan tek paket.
RSI Connectors; Box™, Dropbox™, Google Drive™, OneDrive® for Business veya SharePoint® gibi popüler bulut hesaplarına sorunsuz bir tarama ve bu hesaplardan baskı alma olanağı sağlayarak belge yönetimini geliştirir. Kullanıcılar, bulutta depolanan belgeleri doğrudan tabletlerinden veya akıllı telefonlarından kolayca yazdırabilirler.
Ayrıca RSI Connectors; Cihaz geliştirme, Hukuk ve Sağlık işlevleri için isteğe bağlı eklentiler de sunar.

Bulut tabanlı baskı, tarama ve cihaz yönetimi.
RSI Control+; cihaz, departman ve kullanıcıya göre kategorize edilmiş iş günlüğü raporlamasıyla maliyetleri verimli bir şekilde yönetir. Sorunsuz bir cihaz yönetimi sunarak kullanıcıların etkin durumu kontrol etmelerine ve hataları belirlemelerine olanak tanır. Platform, uzaktan MFP yapılandırması ve kullanıcının kendi kendine kaydolması ile uygulama kurulumunu basitleştirerek kullanıcı dostu bir deneyim sağlar. Ayrıca RSI Control+, daha büyük iş yeri kurulumlarını desteklemek üzere güçlü işlevlere sahiptir.

Belge iş akışlarının yakalanmasına ve basit otomasyonuna yönelik sezgisel bulut tabanlı hizmet.
RSI LogicFlow, belgeleri dijital dünyaya taşır ve işletme operasyonlarını dijital süreçlere dönüştürür. Bu, manuel kopyalama ve yapıştırma veya çıktı alma ihtiyacını ortadan kaldırır ve diğer sistemlerle sorunsuz bir şekilde entegre olarak işlemleri otomatikleştirir. Meta verileri analiz ederek, yakalayarak ve ayrıştırarak, gerekli değişiklikleri uygulayarak ve belgeyi otomatik olarak yönlendirerek bir tarama dosyasından veya dijital bir dosyadan belgeleri işler.

Sıkça sorulan sorular
S1. RSI'nin tarama işlevlerini mevcut iş akışlarına entegre edebilir miyim ve belgeleri yaygın olarak kullanılan formatlarda kaydedebilir miyim?
Kesinlikle. RSI'nin tarama özellikleri, kullanıcıların doğrudan e-postaya ve bulut tabanlı uygulamalara tarama yapmasına olanak tanır. OCR'nin 26 dilde mevcut olması sayesinde taranan belgeleri aranabilir biçimlere dönüştürebilirsiniz. Bu; PDF, Word, Excel ve PPT gibi yaygın olarak kullanılan dosya türlerini içerir ve herhangi bir iş akışına kolay entegrasyon sağlar.
S2. RSI, güvenli ve verimli baskı yönetimini nasıl sağlıyor?
Kullanıcılar, kartları, PIN'leri veya parolaları kullanarak baskıların kimliğini doğrulayabilirler. Ayrıca çekerek yazdırma, mobil baskı ve maliyet dağıtımı gibi gelişmiş işlevler için de destek sağlanır. Ayrıntılı raporlama ve AD, LDAP ve Google Workspace gibi platformlar arasında sorunsuz kullanıcı senkronizasyonu ile RSI, baskı işlemlerinde hem güvenlik hem de verimlilik sağlar.