Müşteri Hizmetleri

Gerekli belgelere anında, gerçek zamanlı erişim.

Yazdır Twitter Facebook Delicious LinkedIn

İlgili Bağlantılar

  • Toplam Yeşil Ofis Çözümleri

    Sürdürülebilir danışmanlık, Çevreci Teknoloji ve Ricoh'un ikinci el onaylı ekipmanları hakkında daha fazla bilgi alın.

Merkezi belge yönetimiyle müşteri hizmetlerini geliştirin.

Genel Bilgi

Bir kuruluşta dağıtılan birçok farklı basılı ve dijital döküman nedeniyle personel gerekli bilgileri ararken birçok saatini harcayabilir. Sonuç ise müşteri hizmetleri ve güvenlik açısından zayıf olabileceği gibi azalan çalışan verimliliği nedeniyle de para kaybedilebilir.

Ricoh'nun çözümü, 300'den fazla farklı dosya türlerinin anında kaydedilebileceği, saklanabileceği ve görüntülenebileceği merkezi bir dijital veri havuzu oluşturmaktadır. Birden çok veritabanından elde edilen bilgilerle Müşteri Hizmetleri elindeki bu güncel bilgilerle çok daha hızlı bir şekilde yanıt verebilmektedir. Bu yeni ve basitleştirilmiş süreçlerle zamandan tasarruf edilmekte, verimlilik artmakta ve güvenli ve denetlenebilir bir ortamda maliyetler azaltılmaktadır. Bilgi aramaya daha az zaman harcanmakta ve müşterilerle ilgilenmeye ise daha fazla zaman ayrılmaktadır.

  • Güncel bilgilere gerçek zamanlı olarak erişilmesiyle müşteri sorularına daha hızlı yanıt verilmektedir.

  • Belgelere notlar kolayca eklenmekte ve bu belgeler güvenli elektronik klasörler arasında taşınmaktadır.

  • Manüel döküman endekslemenin en aza indirilmesiyle zamandan tasarruf edilmekte ve daha düşük maliyetle çalışmalar yürütülmektedir.

  • 300'den fazla dosya türünde arama ve görüntüleme yapılmaktadır.

  • Güvenlik, uyumluluk ve yeşile verilen destek artmaktadır.

Diagram of Customer Services

Sayfanın Üstü

İlgili

  • Office people smiling looking right
    Sözleşme Yönetimi

    Belge araştırması ve edinimini daha kolay ve daha hızlı bir hale getirin.

 

Sayfanın Üstü

Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var?
Lütfen web, e-posta, telefon ya da faks aracılığıyla bizimle iletişime geçin.

Sayfanın Üstü