Masraflar

Takip edilebilir, düşük maliyetli masraf yönetimi

Yazdır Twitter Facebook Delicious LinkedIn

İlgili Bağlantılar

  • Toplam Yeşil Ofis Çözümleri

    Sürdürülebilir danışmanlık, Çevreci Teknoloji ve Ricoh'un ikinci el onaylı ekipmanları hakkında daha fazla bilgi alın.

Masrafların hızlı bir şekilde elektronik ortamda işlenmesiyle zaman ve paradan tasarruf edin.

Genel Bilgi

Ricoh Expenses çözümü, zaman harcayan manüel süreçlere hızlı ve düşük maliyetli bir alternatif sunarak zamandan tasarruf eder ve yönetim ve depolama maliyetlerini azaltır.

Ricoh'nun çözümü, manüel süreçleri hızlı ve endekslenmiş belge kaydı ve yönetimi ile değiştirir. Bu çözüm ile basılı ve elektronik belgeler, güvenli bir merkezi dijital veri havuzu aracılığıyla anında kullanılabilir hale gelir. Bu çözüm ayrıca gerçek zamanlı arama, bulma ve otomatik onay gibi fonksiyonlarla taleplerin işleme konulmasını hızlandırmaya da yardımcı olur.

Bu basitleştirilmiş ve takip edilebilir nitelikteki masraf yönetimi çözümü ile işletmeler bir yandan ayrıntılı yasal, vergisel ve veri tutma yönetmeliklerine uyumlu hareket ederken öte yandan da maliyetleri azaltabilmektedir.

  • Merkezi elektronik depolama ve yönetim, verimliliği azami seviyeye çıkartır ve maliyetleri azaltır.

  • Elektronik onay süreçleri masrafların işlenmesi süresini azaltır.

  • Doğru endeksleme, takip ve denetim takipleri, hızlı arama ve bulma imkanı sunar ve yasal uyumluluğa yardımcı olur.

Sayfanın Üstü

İlgili

 

Sayfanın Üstü

Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var?
Lütfen web, e-posta, telefon ya da faks aracılığıyla bizimle iletişime geçin.

Sayfanın Üstü