Ricoh, TIME Dergisi tarafından 2023 Yılının En İyi Şirketlerinden biri seçildi
15.09.2023

Ricoh, TIME Dergisi tarafından 2023 Yılının En İyi Şirketlerinden biri seçildi.

TOKYO, 15 Eylül 2023 – Ricoh, TIME Dergisi tarafından 2023 yılında “Dünyanın En İyi Şirketlerinden” biri seçildi. Listede yer alan başlıklar şöyle sıralanıyor: Çalışan memnuniyeti, gelir artışı ve sürdürülebilirlik (ESG) olarak üç temel boyuta göre dünya genelinde en iyi performans gösteren 750 şirket yer alıyor. Ricoh, bu dünyaca tanınan değerli listede, sürdürülebilirlik boyutunda ilk %35 içinde yer alıyor. Bu yeni olan yıllık sıralama, TIME tarafından dünyanın önde gelen uluslararası pazar ve tüketici verilerinden oluşan ve sıralama sağlayıcısı Statista ile ortaklaşa gerçekleştirilen değerlendirmeleri kapsıyor. Bu kapsamlı araştırma çalışmasında şirketler, Statista'nın veri tabanındaki sonuçlarından elde edilen verilere dayanarak çevresel, sosyal ve yönetim işlevi kriterlerine göre değerlendirildi. Değerlendirmeyle eş zamanlı, çalışan memnuniyetini ölçmek amacıyla 58 ülkede yaklaşık 150.000 çalışanın katıldığı bir anket de yapıldı. 

Ayrıca bu yıl Ricoh, Corporate Knights tarafından, Global 100 Most Sustainable Corporations 2023 (100 Küresel En Sürdürülebilir Şirket 2023) ve Financial Times ve Statista tarafından da Asia-Pacific Climate Leaders 2023 (Asya-Pasifik İklim Liderleri 2023) arasında yerini almayı başardı. Ricoh dijital hizmetleriyle birlikte müşteri verimliliğini artırmak ve çevre dostu ürünler ile hizmetleri geliştirmek gibi sosyal konuları iş yoluyla çözerek, ESG ile iş büyümesini uyumlu hale getirmeye de devam edecek.


Ricoh named one of TIME's World's Best Companies of 2023

| Ricoh Hakkında |

Ricoh iş yerlerinin ve çalışma alanlarının dijital dönüşümünü desteklemek ve iş performansını optimize etmek için tasarlanmış entegre dijital hizmetler ve baskı ve görüntüleme çözümlerinin lider sağlayıcısıdır.

Merkezi Tokyo'da bulunan Ricoh'un 85 yıllık geçmişi boyunca geliştirilen bilgi birikimi, teknolojiler ve organizasyonel yeteneklerle desteklenen küresel operasyonu yaklaşık 200 ülke ve bölgedeki müşterilere ulaşmaktadır. Mart 2023'te sona eren mali yılda, Ricoh Group dünya çapında 2.134 milyar yen (yaklaşık 16,0 milyar ABD doları) satış gerçekleştirdi. 

Sürdürülebilir bir geleceği gerçekleştirmek için bireyleri Çalışma Yoluyla Doyuma ulaşma konusunda güçlendirmek ve insanların çalışma şeklini anlayıp dönüştürerek potansiyellerini ve yaratıcılıklarını ortaya çıkarabilmelerini sağlamak Ricoh'un misyonu ve vizyonudur.