Ürün desteği
İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmetlerle ilgili desteğe buradan ulaşabilirsiniz. Aradığınız bilgilere ulaşın; yazılımları, sürücüleri ve kılavuzları indirin; sayaç okumalarını gönderin; ürünlerinizi kaydedin ve bizimle iletişime geçebileceğiniz diğer kanalları görüntüleyin.
-
Bilgi Bankası
Çevrimiçi Bilgi Bankamızı kullanarak sorunlarınızın çözümlerine ulaşın
-
Çevre, Sağlık ve Ürün Güvenlik Bilgileri
Tüm ürünlerimiz yerel, ulusal ve uluslararası Sağlık ve Güvenlik mevzuatlarına uygundur. -
Son Kullanıcı Lisans Sözleşmesi
Son kullanıcı lisans sözleşmemiz hakkında daha fazla bilgi edinin

eService portalına kaydolun
eService portalına kaydolarak güvenli online servis ve destek platformumuza erişin
- Destek sorularına hızlıca kaydolun
- Tüketim maddelerini sipariş edin ve takip edin
- Sayaç okumasını sunun

Hizmet desteği
Hizmetlerimizle ilgili olarak, Ricoh eService üzerinden yanıtlanmayan sorularınız için buradan iletişime geçebilirsiniz.

Hesap işlemleri
Ricoh hesabınızla ilgili her türlü konuyu görüşmek ve bilgilerinizi güncellemek için buradan bizimle iletişime geçin.
-
Garanti belgenizi kaydedin
Satın alımdan sonraki 14 gün içerisinde ürününüzün garanti kaydı formunu doldurun
-
Toner kartuşlarınızı geri dönüştürün
Ricoh tüketilebilir ürünlerinizi yerel yeni kullanım merkezlerimize yollayarak geri dönüştürün
-
Sayaçlarınızı gönderin
Ricoh ürünlerinize ilişkin en güncel sayaç değerlerini online olarak buradan veya eService üzerinden kaydedin.
-
Ricoh developer site
Yazılımlarınızı Ricoh ürünlerine entegre etmenize yardımcı olacak araçlara ve destekleyici bilgilere erişim sağlayın.
Bize ulaşın
Ricoh'ta işletmenizi geliştirmenize nasıl yardımcı olabileceğimizi görüşmek için e-posta, internet sitesi veya telefon yoluyla bizimle iletişime geçin.