Profesyonel belge yönetimi yazılımı olmadan sürüm kontrolü bireysel kullanıcıların inisiyatifindedir. Bu da kaçınılmaz olarak belgelerin üzerine yazılmasına ve verilerin kaybolmasına yol açarak üretkenliği ve hizmet sunumunu engelleyebilir. Çalışanların %83'ü sürüm farkı sorunlarıyla mücadele ediyor.
Etkili iş birliği, her bireyin en güncel belge üzerinde çalışmasını gerektirir. Ancak her belgeyi gerçek zamanlı olarak kaydeden bir belge yazılımınız yoksa, bunun yerine eski bir sürümün kullanılma ihtimali yüksektir. Bir belge yönetim sistemindeki sürüm kontrol seçenekleriyle, herkes kimin ne zaman hangi değişiklikleri yaptığını görebilir ve tüm değişiklikler tüm kullanıcılar için anında yapılır.
Çalışanların %81'i şirket belgelerine mobil erişim ihtiyacını dile getirdi. Modern çalışma uygulamalarında bu beklenen bir durumdur. Belgelerin dijitalleştirilmesi bunu kolaylaştırmaya yardımcı olsa da profesyonel bir belge yönetimi çözümünün sağladığı kullanıcı avantajlarını sağlamaz.
Çalışanlarınızı hareket halindeyken belgeleri görüntülemek, düzenlemek ve imzalamak için serbest bırakmak, profesyonel bir belge çözümünün sunduğu daha gelişmiş özellikleri gerektirir. Şu anda, çalışanların %74'ü bir mobil cihaz kullanarak belgeleri elektronik olarak imzalayamıyor. E-imzaları iş akışınıza entegre ederek belge dönüş sürelerini %80'e kadar azaltabilir ve kullanıcıların kendileri için uygun olan bir zamanda ve yerde belgeleri inceleyip anında imzalayabilmelerini sağlayabilirsiniz.