Çerez Politikası

Ricoh, bu siteyi kullandığınızda size daha iyi bir deneyim sunmak için çerezler gibi veri toplama araçları kullanır. Bu ayarları nasıl değiştirebileceğinizi ve çerezler hakkında daha fazla bilgiyi buradan alabilirsiniz.

Yaklaşımımız

İş sorunlarınızı anlayıp en çok ihtiyaç duyduğunuz konuda size uzmanlık sunabilmek için Ricoh olarak müşterilerimizle ortaklaşa çalışıyoruz. Size ve ekiplerinize doğrudan danışıyor ve çözümleri şirketinizin özgül ihtiyaçları etrafında geliştiriyoruz.


Hizmet sunma modeli

Beş aşamalı uyarlamalı sürecimiz, birlikte çalışma tarzımızın çatısını oluşturuyor. Hizmet sunma modelimiz, ilişkimizden en iyi şekilde yararlanabilmeniz için tasarlanmıştır. Önerdiğimiz çözümlerin işletmenizin geri kalanıyla da uyumlu olabilmesi için, sadece acil ihtiyaçlarınızı değil kuruluşunuzu bir bütün olarak ele almamızı sağlamak üzere yapılandırılmıştır.

  1. Anlama

    Ricoh, işletmeniz ve teknik altyapınız, bunların yanı sıra da hedefleriniz hakkında somut bir anlayış geliştirebilmek için ekibinizle yakın ilişki içinde çalışacaktır. Birlikte stratejik planlarınızı, finansal hedeflerinizi ve kritik bilgi süreçlerinizi analiz edeceğiz.

  2. Geliştirme

    Daha sonra, genel hedeflerinize ulaşmanız için gereken süreçleri ve altyapıyı pekiştirmeye odaklanmış, eyleme dönüştürülebilir bir plan geliştireceğiz. Bu aşamada ayrıca, başarıyı ölçmek için kullanacağımız gerçekçi metrikler ve anahtar performans göstergeleri belirliyoruz.

  3. Dönüştürme

    Bu aşama, hizmetimizi artık konuşlandırma aşamasıdır. Seçilen çözümü uygulamaya geçirmek için ekibinizle ortaklaşa çalışıyor ve çalışanlarınızın değişiklikleri daha kolay benimsemelerine yardımcı olacak stratejilere de destek veriyoruz. Ayrıca, çalışanlarınızın yeni süreçlere ve iş akışlarına nasıl tepki verdiğini de izlemeye başlıyoruz.

  4. Yönetme

    Bu noktada, uygulamaya koyduğumuz iyileştirmeleri aktif bir şekilde izlemeye başlıyoruz. Yeni altyapının veya süreçlerin başarısını ölçmek için yönetim araçları kullanıyoruz ve projede daha önce tanımladığımız metriklere göre de performans hakkında bilgi veriyoruz.

  5. Optimize Etme

    Bu aşama, sürekli iyileştirme aşamasıdır. İşletmeler sürekli değişimden geçiyor ve her gün yeni teknolojiler ortaya çıkıyor. Burada, uygulamaya geçirdiğimiz çözümlerin işletmeniz değişip büyürken amaca uygun kalmasını sağlıyoruz.

Ricoh Hizmet Sunma Modeli şeması
Ortaklık

Süreç boyunca işinizi, yönünüzü ve hedeflerinizi anladığımızdan emin olmak için sizinle birlikte çalışıyoruz. Kuruluşunuzun nasıl işlediğini, birlikte çalıştığını ve bilgi paylaştığını, ayrıca müşteri ve iş ortaklarınız ile nasıl çalıştığınızı öğreniyoruz.

Herhangi bir programın başarısının sürmesi yönetici ve çalışanlarınıza bağlı olduğundan, bu kişileri tanımaya odaklanıyoruz. En yararlı araç ve bilgileri belirlemek için ekiplerinizle birlikte çalışıyoruz.

Ortaklık yaklaşımımız şunları yapacağımız anlamına geliyor:

  • İşletme süreçlerinizi ve nasıl çalıştığınızı anlama
  • Bilgiyle ilgili karşılaştıkları sorunları anlayabilmek için çalışanlarınızı tanıma
  • Tasarladığımız ve uygulamaya geçirdiğimiz çözümlerin çalışanların ve işletmenin hedeflerini tutturacak şekilde uyarlanmasını sağlama
Proje yönetimi

Ricoh Proje Yöneticileri, önerilen çözümleri başarılı bir şekilde uygulamaya geçirmek için kadronuzun parçası olarak çalışabilir. İşletmenizi kavradıklarında, programınızın hedeflerine ulaşması için en başarılı yöntemlere dayanan bir proje yönetim metodolojisi uygularlar.

Deneyimli proje yöneticilerimiz aşağıdakileri sağlamak için buradadır:

  • Başarı sağlamak ve sorun ve riskleri zamanında ele alabilmek için proje örgütlenmesi ve yönetimini bir yapıya kavuşturma
  • Verimi arttıran ve projenin zamanında tamamlanmasını kolaylaştıran bir çatı sunma
  • Projenin kuruluş genelinde tutarlı bir şekilde gerçekleştirilebilmesi için ortak tanıdık bir proje yönetim araç takımından yararlanma
  • Projenin kilometre taşlarını ve teslim edilecek ürünlerini takip etme, ölçme ve sağlanan ilerlemeyi bildirme
Hizmet yönetimi

Ricoh'un hizmet yönetimi metodolojisi, BT hizmetlerini işletme ihtiyaçlarıyla aynı çizgiye getirmeye odaklanan ITIL (Information Technology Infrastructure Library: Bilişim Teknolojisi Altyapı Kitaplığı) standardına dayanır.

Çözümünüz uygulamaya geçirildikten sonra Hizmet Yöneticilerimiz programın günlük yürütülme sorumluluğunu üstlerine alabilir. İşletme hedeflerinize ulaşmaya odaklanıldığından emin olmak için çözümünüzü yönetmek, ölçmek ve optimize etmek üzere ekiplerinizle birlikte çalışırlar.

Hizmet yöneticilerimiz şunları yapar:

  • Ülke, bölge ve dünya genelinde raporlama için tek bir irtibat noktası sağlama
  • Her aşamada paydaşlarınızla birlikte ne tür bir sonuç bekleyeceğinizi bilmeniz için merkezi bir yönetim süreci izleme
  • Hizmet Düzeyi Anlaşmalarına her zaman uyulmasını sağlama

Küresel hizmet sunma

Ricoh Ricoh Global Services ekibi, dünya genelinde çeşitli ülke ve topraklardaki müşteriler için standartlaştırılmış uçtan uca çözümler sağlar. İstihdam ettiğimiz 30.000'den fazla hizmet profesyonelimizle yerel düzeyde tutarlı bir global hizmet standardı sunmak için buradayız.

  • Our Global Network
Ricoh Küresel hizmet sunma

Aradığınızı bulamadınız mı?

Bizi arayın, size nasıl yardımcı olabileceğimizi konuşalım.

Gelin konuşalım