Business Solutions Thumbnail

İş Çözümleri

Ricoh olarak, kuruluşların sürekli değişen çalışma şartlarına uyumlu teknolojiler geliştirme ve entegre etme konusunda uzmanız.

Daha fazlasını keşfet
Dijital çalışma alanlarını dönüştürerek çalışanlarınızın deneyimini geliştirin, işbirliği ve inovasyonu teşvik edin.
Daha fazla
İş süreçlerinizi sadeleştirirken, daha hızlı ve etkili çalışma yollarıyla çalışan bağlılığını ve verimliliğini arttırın.
Daha fazla
Doğru baskı teknolojisine erişim sağlayarak, çalışanlarınıza bilgiyi verimli işleme, depolama ve yazdırma yeteneğini kazandırın.
Daha fazla
BT altyapınızı güncellerken konsolide edin, görevleri ve operasyonları otomakleştirin.
Daha fazla
Uzman çözümlerimiz ile BT altyapınızı güvence altına  alın, organizasyonunuzu dayanıklı hale getirin.
Daha fazla
Dijital baskıya geçiş yaparak müşterilerinize sürdürülebilir ve maliyet etkin çözümler sunun. 
Daha fazla
Products Services Thumbnail

Ürünler ve Servisler

İş süreclerinizi daha verimli hale getirmek, verimliliği arttırmak ve organizasyonunuz içinde üretkenliği arttırmak amacıyla tasarlanmış eksiksiz çözümler sunuyoruz.

Yüksek verimli üretim yazıcıları ve uçtan uca yazılım çözümleri.
Daha fazla
Kişiselleştirilmiş aksesuarlar, T-shirtler, çoraplar, çantalar üretmenizi sağlayan cihazlar
Daha fazla
Pozitif bir iş yeri deneyimi için, rutin görevleri otomatikleştiren ve iş yerinize tam uyumlu hizmetler.
Daha fazla
360 derece dijital kameralar.
Daha fazla
Üstün yazıcı performansı için orjinal Ricoh mürekkep, toner, parça ve sarf malzemeleri.
Daha fazla
Support Thumbnail

Destek Merkezi

İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmet desteğine tek bir yerden ulaşın. İşletmenizin verimli çalışması için destek, tavsiye ve çözümler sunar.

Destek Alın
Sürücü, yazılım ve daha fazlası için self-servis portalımızı ziyaret edin. 
Daha fazla
One Ricoh Portal ile cihazlarınızın çevrimiçi yönetimi, servis talepleri, toner siparişi ve daha fazlası.
Daha fazla
Geri Dönüşüm & Sahte ürünler
Kullanılmış tonerlerinizi geri dönüştürün, orjinal sarf malzemelerinizi doğrudan bizden temin edin.
Bölgenizdeki Ricoh yetkili bayinizi bulun.
Daha fazla
News Events Thumbnail

Güncel kalın

Ricoh’tan haberler, yeni ürünler & hizmetler ve etkinliklerimiz hakkında bilgi alın.

Tüm Haberler
Ricoh'taki tüm gelişmeleri öğrenin. 
Daha fazla
Yaklaşan etkinliklerimize katılın. Verimli ve iş birlikçi bir yapı oluşturmanıza nasıl yardımcı olabileceğimizi keşfedin.
Daha fazla
About Us Thumbnail

Hakkımızda

Ricoh olarak, her zaman siz müşterilerimizi dinlemeye ve işletme hedeflerinizle uyumlu yenilikçi çözümler, ürünler ve hizmetler sunmaya çalışıyoruz. Hizmetlerinize ve ürünlerinize değer katmaya çabalıyoruz. Değişen iş ortamlarına uyum sağlıyoruz.

Daha fazla
Kim olduğumuz , ne yaptığımız ve işimizi şekillendiren unsurlar.
Daha fazla
Sürdürülebilir bir gelecek inşa etme taahhüdümüzü öğrenin.
Daha fazla
Ricoh’da bir kariyer inşa edin.
Daha fazla
Bize ulaşın

MarcomCentral

MarcomCentral, kurumsal işletme olan müşterilere ve KOBİ'lere marka uyumluluğu, ticari anlaşmazlık ve kurumsal varlık ikilemleri gibi gündelik zorlukların çözülmesine yardımcı olan eksiksiz bir Pazarlama Varlık Yönetimi (MAM) hizmet çözümü sunan bulut tabanlı pazarlama yazılımıdır.

MarcomCentral, şirket varlıklarının önceden onaylı içerik kütüphaneleri ve önceden doldurulmuş menülerle çalıştırılan formlar ile kontrollü olarak özelleştirilmesini ve kişiselleştirilmesini sağlayan, kullanımı kolay çevrimiçi portallar ve entegre araçlar sağlar.

Kurumsal markalı portallar, kullanım kitapları, kırtasiye, broşür, promosyon malzemeleri, logolar vb. gibi basılı, basılı olmayan ve dijital formattaki her türlü kurumsal ve pazarlama varlıklarına kontrollü erişim sağlar.

E-ticaret, şube faturalama kodları veya doğrudan dijital indirme gibi çevrimiçi teslimat seçenekleri, günümüzün “anlık kültürü” ile uyumlu olarak kullanıcıların gerektiğinde içeriğe erişmelerine ve sipariş vermelerine olanak sağlar.

MarcomCentral sayesinde kuruluşlar, iç paydaşların, acentelerin ve distribütörlerin yalnızca erişim yetkisine sahip oldukları en son onaylanmış içerik ve varlıkları kullanmalarını sağlayabilir. Birlikte markalama gibi değişkenler de bayi logoları gibi öğelerin belirlenen yere yerleştirilmesini sağlayacak şekilde kontrol edilebilir.

MarcomCentral’in gelişmiş kişiselleştirme ve özelleştirme yetenekleri, pazar lideri değişken veri yazılımı ve bulut tabanlı derleme motoru FusionPro (ayrıca tek başına bir masaüstü çözümü olarak da mevcuttur) aracılığıyla sağlanmaktadır.

Mevcut FusionPro müşterileri, çevrimiçi bir portal içindeki FusionPro şablonlarını değişken katalog öğeleri olarak kullanarak tam bir MarcomCentral sistemine kolayca geçiş yapabilirler.

Özellikler ve faydaları

Özellikler:

  • Bulut tabanlı SaaS çözümü, sunucu , yazılım indirme ve mevcut BT kaynakları gerektirmez.
  • Bireysel bir müşteri markasını yansıtmak için son derece özelleştirilebilir site görünümü ile tek veya çoklu vitrinleri destekler
  • Kullanımı kolay çevrimiçi menü güdümlü formlar ve önceden doldurulmuş içerik ile gelişmiş kişiselleştirme ve özelleştirme denetimleri
  • Varlıklara, Dinamik QR kodları ve kişiselleştirilmiş URL’leri (PURLS) ekleyerek çevrimiçi ve çevrimdışı medyalarla köprü oluşturun.
  • Kapsamlı kullanıcı erişim denetimleri ve bireysel, departman vb. kullanıcı grupları için kontrollü erişim sağlar.
  • İş akışları onayı ve kullanıcı bütçe denetimleri
  • Uluslararası dil desteği ve yerelleştirme 
  • MIS (Management Information System), pazarlama otomasyonu, CRM sistemleri ile diğer sistemler dahil olmak üzere API (Application Programming Interface) açarak bağlantı sağlayabilirsiniz.
  • Uçtan uca otomasyon için Ricoh’un TotalFlow Suite, üretim baskısı dijital ön uçları (DFE’ler) ve iş akışı çözümleri ile entegre olur

Bu özellikler aşağıdaki avantajları sağlar:

  • Marka tutarlılığı ve uyumluluğunu yönetmek için Pazarlama İstihbaratı sağlar
  • Statik, versiyonlu ve değişken varlıkların düzenlenmesi için sezgisel, özel markalı, kullanımı kolay çevrimiçi bir araçtır.
  • Kurumsal kimlik ve tasarım standartlarının uygulanmasını garanti eder
  • Genel teslimat ve işlem sürelerini azaltır
  • Envanterli ürünlerin bozulmasını azaltmak için talep üzerine kurumsal ihtiyaçlar doğrultusunda Talep Üzerine Baskı ve Yeniden Baskı için mükemmeldir
  • Önceden yazdırılmış sabit maliyetleri ve stok eskime oranını azaltır
  • Onay seviyeleri ve maliyet merkezleri aracılığıyla satın alma denetimi sağlar
  • Varlık eskimesini yönetmeye yardımcı olmak için varlık raporları
  • Mevcut kurumsal web sitelerinden tek oturum açma formu ile şeffaf ve kesintisiz kullanıcı deneyimi
  • İletişimi dahili ve harici olarak geliştirir ve müşteri ve kanal ilişkilerini sürdürür 
  • MarcomCentral’ın FusionPro Suite'ten tam çevrimiçi pazarlama hizmetine kolay geçiş.

Daha fazla bilgi için ve müşteri referanslarını ve örnek olayları incelemek için lütfen ziyaret edin: https://marcom.com
  • FusionPro VDP Solutions

    FusionPro VDP Solutions

    FusionPro, kişiselleştirilmiş iletişim tasarımı ve üretimi için lider değişken veri yayını (VDP) çözümüdür.

  • TotalFlow Production Manager

    TotalFlow Production Manager

    Efficiently schedule and route cutsheet production print jobs, automate manual tasks, create processes and handle maintenance issues with fewer human touch points and bottlenecks.