MarcomCentral
MarcomCentral, kurumsal işletme olan müşterilere ve KOBİ'lere marka uyumluluğu, ticari anlaşmazlık ve kurumsal varlık ikilemleri gibi gündelik zorlukların çözülmesine yardımcı olan eksiksiz bir Pazarlama Varlık Yönetimi (MAM) hizmet çözümü sunan bulut tabanlı pazarlama yazılımıdır.
MarcomCentral, şirket varlıklarının önceden onaylı içerik kütüphaneleri ve önceden doldurulmuş menülerle çalıştırılan formlar ile kontrollü olarak özelleştirilmesini ve kişiselleştirilmesini sağlayan, kullanımı kolay çevrimiçi portallar ve entegre araçlar sağlar.
Kurumsal markalı portallar, kullanım kitapları, kırtasiye, broşür, promosyon malzemeleri, logolar vb. gibi basılı, basılı olmayan ve dijital formattaki her türlü kurumsal ve pazarlama varlıklarına kontrollü erişim sağlar.
E-ticaret, şube faturalama kodları veya doğrudan dijital indirme gibi çevrimiçi teslimat seçenekleri, günümüzün “anlık kültürü” ile uyumlu olarak kullanıcıların gerektiğinde içeriğe erişmelerine ve sipariş vermelerine olanak sağlar.
MarcomCentral sayesinde kuruluşlar, iç paydaşların, acentelerin ve distribütörlerin yalnızca erişim yetkisine sahip oldukları en son onaylanmış içerik ve varlıkları kullanmalarını sağlayabilir. Birlikte markalama gibi değişkenler de bayi logoları gibi öğelerin belirlenen yere yerleştirilmesini sağlayacak şekilde kontrol edilebilir.
MarcomCentral’in gelişmiş kişiselleştirme ve özelleştirme yetenekleri, pazar lideri değişken veri yazılımı ve bulut tabanlı derleme motoru FusionPro (ayrıca tek başına bir masaüstü çözümü olarak da mevcuttur) aracılığıyla sağlanmaktadır.
Mevcut FusionPro müşterileri, çevrimiçi bir portal içindeki FusionPro şablonlarını değişken katalog öğeleri olarak kullanarak tam bir MarcomCentral sistemine kolayca geçiş yapabilirler.
- Özellikler ve faydaları
-
Özellikler:
- Bulut tabanlı SaaS çözümü, sunucu , yazılım indirme ve mevcut BT kaynakları gerektirmez.
- Bireysel bir müşteri markasını yansıtmak için son derece özelleştirilebilir site görünümü ile tek veya çoklu vitrinleri destekler
- Kullanımı kolay çevrimiçi menü güdümlü formlar ve önceden doldurulmuş içerik ile gelişmiş kişiselleştirme ve özelleştirme denetimleri
- Varlıklara, Dinamik QR kodları ve kişiselleştirilmiş URL’leri (PURLS) ekleyerek çevrimiçi ve çevrimdışı medyalarla köprü oluşturun.
- Kapsamlı kullanıcı erişim denetimleri ve bireysel, departman vb. kullanıcı grupları için kontrollü erişim sağlar.
- İş akışları onayı ve kullanıcı bütçe denetimleri
- Uluslararası dil desteği ve yerelleştirme
- MIS (Management Information System), pazarlama otomasyonu, CRM sistemleri ile diğer sistemler dahil olmak üzere API (Application Programming Interface) açarak bağlantı sağlayabilirsiniz.
- Uçtan uca otomasyon için Ricoh’un TotalFlow Suite, üretim baskısı dijital ön uçları (DFE’ler) ve iş akışı çözümleri ile entegre olur
Bu özellikler aşağıdaki avantajları sağlar:- Marka tutarlılığı ve uyumluluğunu yönetmek için Pazarlama İstihbaratı sağlar
- Statik, versiyonlu ve değişken varlıkların düzenlenmesi için sezgisel, özel markalı, kullanımı kolay çevrimiçi bir araçtır.
- Kurumsal kimlik ve tasarım standartlarının uygulanmasını garanti eder
- Genel teslimat ve işlem sürelerini azaltır
- Envanterli ürünlerin bozulmasını azaltmak için talep üzerine kurumsal ihtiyaçlar doğrultusunda Talep Üzerine Baskı ve Yeniden Baskı için mükemmeldir
- Önceden yazdırılmış sabit maliyetleri ve stok eskime oranını azaltır
- Onay seviyeleri ve maliyet merkezleri aracılığıyla satın alma denetimi sağlar
- Varlık eskimesini yönetmeye yardımcı olmak için varlık raporları
- Mevcut kurumsal web sitelerinden tek oturum açma formu ile şeffaf ve kesintisiz kullanıcı deneyimi
- İletişimi dahili ve harici olarak geliştirir ve müşteri ve kanal ilişkilerini sürdürür
- MarcomCentral’ın FusionPro Suite'ten tam çevrimiçi pazarlama hizmetine kolay geçiş.
Daha fazla bilgi için ve müşteri referanslarını ve örnek olayları incelemek için lütfen ziyaret edin: https://marcom.com