Vatandaş İletişimi Yönetimi
Devlet departmanları, ister hatırlatıcılar göndermek olsun isterse bilgi dağıtmak ya da fatura yazmak olsun, her gün sayısız kez vatandaşları ile iletişim kurmalıdır. Kağıt bazlı iletişimler malzeme masrafı ve zaman aşısından maliyetlidir, kamunun çoğu dijitale geçişe hazır durumdadır.
Ricoh’un Vatandaş İletişim Yönetimi hizmeti, devlet departmanlarının iletişim kurma şekillerini dönüştürmesine yardımcı olur. Vatandaşın belgeleri, seçtikleri bir iletişim kanalı aracılığıyla istedikleri biçimde almasını sağlayan iş akışı süreçlerini ve teknoloji çözümlerini oluşturacağız.
Ayrıca kağıt tabanlı belgelerinizin tüm sorumluluğunu üstlenebilir ve var olan evraklarınızı tarayıp arşivleyebiliriz. Ardından gelecekteki tüm belgelerinizi kolayca sayısallaştırmanıza yardımcı olacak ve hem bilgilere kolay erişim hem de artırılmış güvenlik sağlayacak çözümü uygulayabiliriz.
Tüm toplanan veriler ve iletişimler, güvenli Ricoh bulut hizmeti üzerinden 7/24 departmanın kullanımına açıktır. Seviye 3 veri merkezimiz çok katmanlı güvenlik ve felaket kurtarma seçenekleri içerir, bu da onu verileri işlemek ve depolamak için son derece güvenli bir güvenilir bir hale getirir.
- Önemli özellikler ve faydaları
-
Ricoh Vatandaş İletişim Hizmetleri, devlet departmanlarının verimli ve düşük maliyetli bir şekilde iletişim kurmasına yardımcı olur.
Devlet ile çalışma alanındaki geniş deneyimimiz sayesinde he durumun kendi gereksinimleri olduğunu farkındayız ve ihtiyaçlarınıza en iyi şekilde uyan çözüm yapısını tesis etmek için istişari bir yaklaşım benimsiyoruz.
Hizmetimiz şu konularda yardım edebilir:
- Kağıt tabanlı iletişimleri sayısallaştırmak ve arşivlemek
- İletişimlerin biçimini her alıcının tercihine göre uyarlamak
- Vatandaşların gizli bilgileri için gelişmiş güvenlik sunmak
- İletişimlerin gerçekçi bir hızda dijital biçimlere aktarılması
- Veri sınıflandırması yoluyla verimliliği artırmak
- Posta ve istasyon maliyetlerini azaltmak