Vatandaş İletişim Yönetimi
Günümüzün büyük kuruluşları, genellikle bir birleşmeler ve satın almalar yolculuğuyla gelişmiştir. Bu da müşteri verilerinin farklı platform çeşitlerinde barındırıldığı anlamına gelir. İlgili verileri bu depolardan ayıklamak gerektiğinde daha ısmarlama müşteri iletişimlerini yönetmek daha da zordur.
Ricoh’un Customer Communication Management çözümleri, kuruluşların ilgili bilgileri müşterinin tercih ettiği kanal üzerinden en uygun formatta sunan iletişimler oluşturmak için gerekli kritik verilere bağlanmalarını sağlar.
Çözüm, Precision Marketing danışmanlığımızı veya veri analiz hizmetimizi kullanarak kişiselleştirilmiş, hedefli iletişimleri benimseyen çok kanallı iletişim yönetimi sağlamak için kapsamlı bir iş akışı ürünleri portföyü sunar.
Hizmetin temelinde müşterilerinizi daha iyi anlamak ve tanımak için birden çok kaynaktan veri toplamanıza yardımcı olan güçlü veri analitiği bulunmaktadır. Kuruluşların topladığı verinin miktarı sürekli olarak artmakta ve sosyal medya gibi kaynaklardan elde edilen yapılanmamış veriler bir mücadeleye neden olmakta. Çözümümüz kullanıcı davranışı ve alışkanlıkları konusunda pratik iç görüler sağlamak üzere gerçek zamanlı olarak büyük miktarlarda veri analizi yapmanıza yardımcı olarak daha iyi hedeflenen, ilgili iş iletişimleri oluşturmanızı sağlar.
- Önemli özellikler ve faydaları
-
Ricoh’un Customer Communication Management çözümü yalnızca müşterilerle bilgilerin nasıl ve nerede paylaşıldığını iyileştirmekten fazlasını yapar. Özel çözümlerimiz maliyet ve iletişim süreçlerinizi düzenlemenize ve mevzuatlara uyum sağlamanıza yardımcı olurken müşteri memnuniyetini ve yanıtlarını iyileştirir.
Çözümlerimiz kuruluşunuzun aşağıdakileri yapmasına yardımcı olur:
- Müşterilerle ilişkileri güçlendirme
- Müşterilerle olan bağı sıkılaştırma
- Pozitif marka ve hizmet deneyimi oluşturma
- Reaksiyonlar ve tavırlar konusunda daha fazla içgörü sağlama
- Müşterileriniz hakkında daha fazla bilgi toplama