Çerez Politikası

Ricoh, bu siteyi kullandığınızda size daha iyi bir deneyim sunmak için çerezler gibi veri toplama araçları kullanır. Bu ayarları nasıl değiştirebileceğinizi ve çerezler hakkında daha fazla bilgiyi buradan alabilirsiniz.

Satış ve Pazarlama


Satış ve pazarlama fonksiyonları teknoloji odaklı bir dönüşüm geçiriyor. Müşteri ve çalışan deneyimini iyileştirmek için bu dönüşümden iyi yararlanmak elinizde: Müşteri bağlılığını güçlendirmek için e-ticaretten yararlanabilir, kişiye özel çok kanallı iletişimle müşteri iletişimini iyileştirebilir ve satış ekiplerinin güvenli bir şekilde bağlanmasını sağlayan akıllı uzaktan çalışma çözümleriyle dağıtık bir iş gücüne olanaklar sağlayabilirsiniz.

Müşteri deneyimini iyileştirmek ve azalan gelirleri yeniden geri kazanmak için satış ve pazarlama departmanlarının birbiriyle tamamen uyumlu olması bugün her zamankinden daha önemlidir. Ricoh, satış ve pazarlama profesyonellerinin dijital-öncelikli bir yaklaşımı benimsemelerine; erişimi, katılımı ve dönüşümü en üst düzeye çıkarmak için çok kanallı bir pazara sürme stratejisini benimsemelerine yardımcı olabilecek bir dizi çözüm sunar.

Müşteri ve çalışan deneyiminizi bir sonraki düzeye yükseltebilirsiniz

  • Müşteri deneyimini iyileştirebilirsiniz

    Müşteri deneyimini iyileştirebilirsiniz

    Yeni bir e-ticaret platformu devreye alabilir veya müşteri katılımını arttırmak için mevcut plaformu günümüze uyarlayabilirsiniz. Büyümeyi desteklemek ve satış maliyetini azaltmak için müşterilerle kendilerine uygun koşullarda etkileşim kurabilirsiniz. 

  • Müşteri iletişimini iyileştirebilirsiniz

    Müşteri iletişimini iyileştirebilirsiniz

    Kişiye özel, çok kanallı iletişimleri doğru zamanda ve doğru biçimde sunarak müşteri deneyimini geliştirebilir ve müşteri bağlılığını güçlendirebilirsiniz. 

  • Dağıtık bir iş gücüne olanaklar verebilirsiniz

    Dağıtık bir iş gücüne olanaklar verebilirsiniz

    Satış ekiplerinizin nereden çalışıyor olursa olsunlar, güvenli bir şekilde bağlı ve üretken olmasını sağlamak için akıllı uzaktan çalışma çözümlerini uygulamaya alabilirsiniz.

IDC Makalesi – Akıllı Müşteri Deneyimi

Bu IDC araştırması, dijital platformların önümüzdeki beş yıl içinde devreye alınmaya devam edeceğini gösteriyor. Önümüzdeki iki yıl içinde bu platformları uygulamaya alan şirketler, önümüzdeki on yılda pazara öncülük edecek.
IDC logo - image


Müşteri Başarı öyküleri

  • DIA Supermarkets

    DIA Supermarkets

    Ricoh, alışveriş yapanların kişiye özel bir deneyimden ve belirli kitlelere yönelik promosyonlardan yararlanmalarını sağlayarak perakende zinciri DIA'nın çevrimiçi alışverişi basitleştirmesine yardımcı olmaktadır.

  • Allfunds Bank digital customer portal

    Allfunds Bank

    Ricoh, Allfunds Bank'ı finans sektörünün ön saflarında tutmaya yardımcı olan akıllı çok kanallı müşteri portalı geliştiriyor.

  • IEMA

    IEMA

    Ricoh sayesinde IEMA, yönetimi ve üye hizmetlerini iyileştirmek için operasyonlarını merkezileştiriyor ve gelirleriyle üyelikleri hakkında öngörü sahibi oluyor.


İrtibata geçin

Satış ve pazarlama teknolojinizi dönüştürmeye nasıl yardımcı olabileceğimizi öğrenmek için uzmanlarımızdan biriyle konuşabilirsiniz.

Bizimle irtibata geçin