Ana SayfaÖnceki Menü
Genel Bakış

İşyerinde Değişime Liderlik Etmek

Teknoloji, çalışma şeklimizi değiştiriyor. Ricoh olarak, değişimin ekipleriniz ve işletmeniz açısından olumlu bir süreç olmasını sağlıyoruz. Tamamen dijital bir çalışma alanına sorunsuz bir geçiş süreci elde edebilmeniz için bu yolculuğun her adımında size rehberlik ediyoruz.
Tüm iş çözümlerimizi keşfedin
seamless digital workspace experience
Dijital çalışma alanı

Her yere erişim sağlayın

Hibrit ve yerleşik olmayan sistemler geleceğimizi şekillendiriyor. Çalışan bağlılığını güçlendirmek ve yeni performans seviyelerine ulaşmanıza yardımcı olmak amacıyla dijital çalışma alanlarınızı tasarlama, entegre etme ve destekleme konusunda bütünsel bir yaklaşım uyguluyoruz.
Tüm dijital çalışma alanı çözümlerimizi keşfedin
İş Süreci Yönetimi

Başarıya odaklanın

Manuel çalışmaların personelinizi engellemesine izin vermeyin. Personelinizin daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla iş süreçlerinizi optimize ediyor, işletmeniz genelindeki süreçleri kolaylaştırmak ve basite indirgemek üzere teknoloji, uzmanlık ve destek sağlıyoruz.
Tüm iş süreci yönetimi çözümlerimizi keşfedin
Bulut ve Altyapı

Açık ve net bir sistem

Buluttan maksimum verimi elde edebilmek için doğru bir yol haritasına ve bunu uygulayabilecek bir ekibe sahip olmanız gerekir. Yeni nesil inovasyonları takip ederken, bir yandan da ticari faaliyetlerinizi daha hızlı, uygun maliyetli ve güvenli bir hale getiren bulut çözümleri ve uzmanlığı sunuyoruz.
Tüm Bulut ve Altyapı çözümlerimizi keşfedin
Siber Güvenlik

İşinizde risklere son

İnternet özellikli cihazlar, siber saldırılara karşı yeni güvenlik açıklarının oluşmasına yol açar. Temel iş süreçlerinizle uyumlu, akıllı siber güvenlik hizmetleri ve çözümleri sunarak siber suçlarla mücadele etmenize yardımcı oluyoruz.
Tüm Siber Güvenlik çözümlerimizi keşfedin
Dijital Deneyim

Yeni bir deneyim seviyesi

Mükemmel bir müşteri deneyimi, üstün bir çalışan deneyimiyle başlar. Son derece yetenekli veri bilimcileri ve geliştiricileri ekibimiz, her temas noktasında beklentileri aşmak için ihtiyaç duyduğunuz çözümleri tasarlar, oluşturur, uygular ve hizmet verir.
Tüm Dijital Deneyim çözümlerimizi keşfedin
Ofis Ürünleri ve Yazılımı

Sınıfının en kalitelisi

Ricoh, yüksek kaliteli yazıcılar, dijital çoğaltıcılar ve çok fonksiyonlu yazıcılar/tarayıcılar/fotokopi makineleri ile bilinen bir kuruluştur. Hız, büyüklük ve kapasite açısından çok sayıda seçenek arasından çalışma grubunuz, ofisiniz veya sınıfınız için en uygun model ve özellikleri seçebilirsiniz.
Tüm ofis ürünlerimizi ve yazılımlarımızı keşfedin
Genel Bakış

Çok yönlü bir hizmet ve destek platformu

İhtiyacınız olan tüm ürün ve hizmet desteğine tek bir yerden ulaşın. İşletmenizin çalışmaya devam etmesini sağlamaya yönelik destek, tavsiye ve çözümler sunuyoruz.
Destek alın
AV technology and management
Genel Bakış

Tek durak noktanız

Ev sahipliği yaptığımız ve katıldığımız etkinliklerin yanı sıra, iş dünyasından haberler alıp, yeni ürünler ve ekibimiz hakkındaki tüm bilgileri öğrenin.
Gelişmeleri takip edin
News and events from Ricoh
Şirket

Biz kimiz ve ne yapıyoruz

Ricoh olarak, her zaman siz müşterilerimizi dinlemeye ve işletme hedeflerinizle uyumlu yenilikçi çözümler, ürünler ve hizmetler sunmaya çalışıyoruz. Hizmetlerinize ve ürünlerinize değer katmaya çabalıyoruz. Değişen iş ortamlarına uyum sağlıyoruz.
Ricoh hakkında daha fazla bilgi edinin
Genel Bakış

Görüşmek dileğiyle

Sunduğumuz çözümler veya ürünlerimiz hakkında fiyat bilgisi edinmek istiyor, hesabınızı yönetmek için yardıma ihtiyaç duyuyor veya ürünlerimizi halihazırda kullanıyor ve bununla ilgili destek almak istiyorsanız, ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.
Irtibata geçin
customer and employee engagement
Genel Bakış

Bir adım öne geçmenize yardımcı oluyoruz

İşletme çözümlerindeki en önemli noktalara dair en güncel bilgileri keşfedip okuyun.
En güncel bilgileri keşfedin
Ricoh Insights - Overview

Doc-Q-Manager

doc-Q-manager and its suite of optional modules has been developed by ATI from its long experience of customer requirements in the business of production and network printing.

As organisations have adopted networked digital multi-function devices, and the technology for the print and reprographics functions has merged, simple but powerful tools have become necessary to fully exploit the benefits and efficiently manage the printing processes relating to the Central Reprographics Departments (CRD), IT host systems and the departmental work group. In the CRD, operators from a traditionally non-IT background are now expected to control complex digital print output. Many of these print jobs are mission critical. What operations need is a simple to use, cost effective and yet powerful integrated system that solves the problem.

Özellikler ve faydaları

doc-Q-manager the core product module, provides simple but powerful production print queue management for both CRD functions and IT Data Centre variable data printing.

Choose from these efficient doc-Q-manager modules to optimise your workflow: doc-Q-ticket and doc-Q-forms.

  • Fully configurable job tickets. You can attach a fully customised ticket to your print job detailing the finishing and delivery instructions with the doc-Q-ticket module. As well as defining settings, a job ticket can also display postal requirements to the print shop. The layout and format of the ticket, including graphics and logos, can be designed to meet departmental needs.
  • User-friendly ticketing. doc-Q-ticket can address any Windows® printer allowing you to manage heterogeneous printer populations.To finish your jobs in an IT print room or CRD you just choose job ticketing as the locally defined print
    queue and the print server returns the ticket for you to fill in and send.
  • Variable data forms. With the doc-Q-forms module you can
    automatically merge variable data into a pre-formatted document. No embedded codes must be inserted; the correct format is triggered automatically to save time and optimise your productivity.
  • Simple and dynamic forms design. No lengthy training/retraining is needed using doc-Q-form because layouts are created with Microsoft® Word. You can include signatures, logos, graphics etc. to create exciting, professional-looking mailings, invoice runs and general forms. Once stored on the server, the designs are automatically triggered – no operator intervention required.

İlgili Yazılımlar ve Uygulamalar

  • MarketDirect StoreFront

    MarketDirect StoreFront

    A customisable internet-based storefront and communication platform for you to showcase your catalogue and manage print jobs.

  • PrintShop Mail Suite

    PrintShop Mail Suite

    A standalone variable data printing composition tool that optimises the production process by minimising set-up time and maximising printing speed.

  • PTI MarcomCentral

    MarcomCentral

    MarcomCentral, kurumsal işletme olan müşterilere ve KOBİ'lere marka uyumluluğu

  • PlanetPress Suite

    PlanetPress Suite

    A complete software solution that allows for the creation of transactional variable data documents and customised document workflows.

  • MarketDirect Cross Media

    MarketDirect Cross Media Software

    MarketDirect Cross Media® is all-in-one design software that lets you create, personalise and automate marketing for your clients.